Helgsnack: Stöder du någon kreatör på Patreon?

Permalänk
Medlem
Skrivet av warh0g:

RedLetterMedia, bäst kanalen på YouTube!

Same och håller helhjärtat med dig.

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem
Skrivet av TotalF:

Lite kul på ämnet btw. För måmga år sen hottade jag den här snubben på yputube. Han och hans flickvän la upp mycket musik som jag gillade en del av, bland annat denna:

https://youtu.be/lBUUOJpFg9Y

Jaxk Conte, som senare grundade patreon 😃

Faktiskt en av mina "favoritartister", blev lite depp när han lade sin solokarriär på hyllan för duon med sin fru.
Om ni inte sett denna från honom kan jag rekommendera den! (en stark favorit, han har en video hur han bygger kulisserna och skapar samarbete med robot-utvecklarna)
Kanske lite "Daft Punk - Technologic" inspirerad?

Visa signatur

I changed my shape today.
Human, at the break of day.
Dropped my suit without a noise.
The sun gave me no choice.

Permalänk
Medlem

Gamers Nexus sedan länge, viktigt med kritiska och upplysande kanaler som man förstår inte alltid är kompisar med de stora leverantörerna. Nu har de blivit så stora så de kanske klarar sig själva 😃.

Permalänk
Medlem

Har stöttat Modern Platonist och Survive the Jive men numera håller jag hårdare i slantarna.

Visa signatur

RIP 780

Permalänk
Medlem

$20 till Skeptics guide to the universe

Visa signatur

Intel Core i7 6850K 3,6 GHz 15MB @ 4,7GHz kyld med Noctua NH-U9S på MSI X99A Raider
Corsair Vengence LPX 64GB (8x8GB) DDR4 3000MHz @ 3200 MHz
2x MSI GeForce GTX 1080 8GB Aero OC i SLI
HyperX Predator 480GB M.2 och 4x Samsung 750-Series 250Gb i raid 0
Oculus Cv1. Win10 pro

Permalänk
Medlem

Jag stöttar endast Bad Obsession Motorsport och deras Project Binky. Det är långt mellan avsnitten på Youtube, men de håller hög kvalité med härligt brittisk humor.

Permalänk
Medlem

Donerar till Wikipedia månadsvis eftersom jag använder det hela tiden.

Stöttar även podden Retro Asylum varje månad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quenya:

Flashback Forever-podden! 👍

Samma!

Visa signatur

Lian-li PC-011 Dynamic Corsair RM750x ROG STRIX X570-E GAMING 5950X NZXT Kraken Z73 32GB Corsair Dominator 3200MHz Gigabyte 6800XT Master Corsair MP600 1TB + Toshiba NVMe 512GB Vertex Pok3r MX Brown Acer Predator XB323UGX Logitech G502+ & Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 920 32TB.

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Har länge velat börja stödja någon fast inte blivit av än.
Isåfall hade det blivit Arch och MajorKill på youtube då jag gillar deras innehåll.

Skrivet av backfeed:

Stöder en handfull kreatörer på Patreon, bland annat SciShow och Kurzgesagt, men även mindre aktörer.

Scishow OCH kurzgesagt! Dem e bra! Två av de bästa kanalerna.

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem

Flera, men inte längre

Jag stöttade tidigare både Matgeek, Gott Love från Las Vegas, NV och även norske Leo Moracchioli.

Gott Love lämnade det jag tyckte var bra med dom och Matgeek bytte till YouTube Medlemskap istället, men Leo såg jag nu blev avbruten pga. missad betalning, så han ska jag återaktivera direkt för han är grym på det han göra.

Permalänk
Snusfri

Ibland.
Oftast så är det 3d kreatörer som får någon slant.

Skulle aldrig falla mig in att kasta pengar på någon Youtuber eller liknande.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Jag stödjer Rika Tillsammans via Patreon.

Enkel matematik säger att de tjänar bra med pengar på Patreon. Men istället för att som en del här vara avundsjuk på att andra tjänar pengar, så ser jag det som ett sätt att tacka. De har nämligen inspirerat och hjälpt mig spara/tjäna långt mer än vad jag gett dem tillbaka. Det har de gjort främst genom det innehåll som är öppet för alla, oavsett om man donerar eller ej, så donationen är helt frivillig. Man får även lite extra mervärde via Patreon men det är inte anledningen att jag donerar.

Om någon ger dig något som har ett värde för dig, oavsett om det är ekonomiskt känslomässigt eller annat, varför inte ge dem något tillbaka OM du har råd att göra det?

Visa signatur

[ Kunde ej ladda signaturen, var god försök senare. ]