Garmin 735xt, Apex pro, Lian li, NZXT

Permalänk
Avstängd

Garmin 735xt, Apex pro, Lian li, NZXT

Steelseries Apex Pro
Extremt välskött och underbart tangentbord säljes. Helt klart det bästa jag någonsin använt, dessvärre har jag övergått till bärbar dator. Inköpt på inet 2019-12-25 för 2190kr och skickar såklart med ett digitalt kvitto då garantin fortfarande gäller.
Pris: 1000kr

Nya fläktar till salu:
2x NZXT RF-AP140-FP (https://www.inet.se/produkt/5320309/nzxt-aer-p140)
Fick dom som RMA av komplett.se och har endast monterats vid ett tillfälle och provkörts.
Pris: 100kr/st

2x Lian Li 120mm PWM 900-1700RPM
Aldrig använda, skruvarna sitter färdigmonterade och har aldrig använts.
Pris: 90kr/styck

Garmin 735xt Pulsklocka - Datumvisare, Timer, Bluetooth, Hastighetsmätare, Stoppur, Sömnavläsning, Kalorimätare, Displaybelysning, Altimeter (höjdmätare), Alarm, Kompass, Stegräknare, ANT+. Fullt fungerande och väldigt pålitlig klocka för seriösare träning.
Pris: 1200kr

Om du vill se fler bilder på något så skicka PM så kan jag skicka över fler bilder.
Kom med bud
Tack!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1000 kr + frakt Apex Pro

Permalänk
Medlem

Hur gammal är klockan?

Visa signatur

Cloothing optional!!!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av haiPA:

Hur gammal är klockan?

Ca 2 år, jag köpte den för att börja träna "seriöst" men det varade inte länge Jag använde den som bruksklocka ett tag, men till sist har den mest legat i garderoben och jag har använt apple watch till vardags.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Michaelscott:

Ca 2 år, jag köpte den för att börja träna "seriöst" men det varade inte länge Jag använde den som bruksklocka ett tag, men till sist har den mest legat i garderoben och jag har använt apple watch till vardags.

Tack för infot! Priset är för högt. Om du tänker dig gå ner hör av dig. En likadan gick för 800kr här på marknaden fyi

Visa signatur

Cloothing optional!!!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av haiPA:

Tack för infot! Priset är för högt. Om du tänker dig gå ner hör av dig. En likadan gick för 800kr här på marknaden fyi

Lugnt

Permalänk
Medlem

1100 för tangentbordet

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Firefury:

1100 för tangentbordet

Noterat, jag ger det till efter helgen.

Permalänk
Medlem

1200 + frakt tangentbord

Permalänk
Medlem

1201 för tangentbordet + frakt

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Firefury:

1201 för tangentbordet + frakt

Kl 18 avslutar jag budgivningen. Sen behöver jag göra mig av med den

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Flipper:

1200 + frakt tangentbord

Kl 18 avslutar jag budgivningen. Sen behöver jag göra mig av med den