Permalänk
Medlem

Padelracket köpes

Kanske inte den perfekta platsen att leta efter ett padelracket men med lite tur finns det någon padelfantast här som har ett racket till salu!

Jag har tänkt spela lite padel nu i sommar och letar ett hyfsat padelracket som finns att hämta i Stockholm! Några större krav finns inte förutom att racketet ska vara i bra skick utan större skador som sprickor eller liknande

Hör gärna av dig ifall du har ett som inte används

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tjena. Har ett NOX Tempo WPT som ligger och samlar damm. Spelat 10 ggr med kanske. En "chip" som gått på huvudet, endast kosmetiskt. Hör av dig med ett nummer i PM så kan jag messa ett par bilder om det är intressant.

Permalänk
Medlem

Vet inte vilken nivå du är på dvs. om du ska börja spela eller har spelat sedan tidigare. Men jag har ett lättspelat racket (Head Flash 2021) som man även kan utvecklas med utan att behöva uppgradera till den dyrare prisklassen direkt. Har kört med det 10-15 gånger, så hojta till för mer info och bilder!

Permalänk
Medlem

https://www.decathlon.se/padelracket-pr-590-id_8560198.html
Ett racket som är riktigt förlåtande med bra kraft även om det ska ses som ett control racket. Är du nybörjare så kommer du kunna spela på detta tills du har blivit väldigt rutinerad. För att jämföra med ett Nox ml10 så är det kraftigare med bättre kontroll. Lite tyngre vilket gör att du har väldigt stor sweetspot. Har provspelat detta och kommer rekommendera detta racket till alla nya och de som inte vill bränna pengar i onödan.

Visa signatur

Livet är för kort för dåligt kaffe

Permalänk

Lite off topic men hörde att man måste hålla på och refresha sidan klockan 24:00 på kvällen när tiderna släpps för att få en chans att spela i Stockholm en månad längre fram?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonathan460:

Lite off topic men hörde att man måste hålla på och refresha sidan klockan 24:00 på kvällen när tiderna släpps för att få en chans att spela i Stockholm en månad längre fram?

Tiderna släpps på matchi.se och går att boka 2 veckor i förväg, är man däremot medlem i någon av anläggningarna har man möjlighet att boka 3 veckor i förväg. Så ja för att få tag på de mest populära tiderna har du störst chans om du bokar vid midnatt då nya tider släpps.