Permalänk
Medlem

Chromecast Audio

Hej!

Jag har ett litet nätverk av Chromcast Audio här hemma som jag gärna vill komplettera med fler spelare, så jag är på jakt efter en eller flera Chromecast Audio.

Kan hämta upp på hela Öland, Kalmar samt inom en timme eller så från Kalmar. Finns säljare längre bort betalar jag förstås för frakt.

Det är alltså denna produkt jag är ute efter: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=3341552

Går bra att både PM:a eller skriva i kommentarsfältet om ni har en eller flera till salu; meddela gärna ert pris samtidigt!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Main | R7 5800x3d@4.45ghz | 128GB 3200mhz | 3TB NVME | GeForce RTX 4090
Secondary | i7 2600k@4.4ghz | 32GB 1866mhz | 2TB SSD | GeForce 1080ti

Permalänk
Medlem

Jag tror jag har två stycken liggandes från mitt gamla setup, kan återkomma om intresset finns. Frakt tillkommer, finns i Stockholm och det lär gå ett tag innan jag hinner att semestra på Öland igen

Visa signatur

Louqe Ghost S1 | Ryzen 5600X | 32 GB DDR4-3600 | Asus Strix X470-I | RTX2080Ti FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av physicalist:

Jag tror jag har två stycken liggandes från mitt gamla setup, kan återkomma om intresset finns. Frakt tillkommer, finns i Stockholm och det lär gå ett tag innan jag hinner att semestra på Öland igen

Absolut av intresse! Du kan ju skicka ett PM med pris och så.

Visa signatur

Main | R7 5800x3d@4.45ghz | 128GB 3200mhz | 3TB NVME | GeForce RTX 4090
Secondary | i7 2600k@4.4ghz | 32GB 1866mhz | 2TB SSD | GeForce 1080ti

Permalänk
Skrivet av physicalist:

Jag tror jag har två stycken liggandes från mitt gamla setup, kan återkomma om intresset finns. Frakt tillkommer, finns i Stockholm och det lär gå ett tag innan jag hinner att semestra på Öland igen

Skrivet av Markland:

Absolut av intresse! Du kan ju skicka ett PM med pris och så.

Klipper inte Markland båda är jag sugen på sista.
Men all respekt för förtur till TS.

Permalänk
Avstängd

Hej, ställer mig i kö jag också. Behöver bara en. Kan hämta. Mvh.