PG279Q till Zowie XL2546K ev. annan 240hz. Intressekoll för PG279Q

Permalänk
Medlem

PG279Q till Zowie XL2546K ev. annan 240hz. Intressekoll för PG279Q

Har nytt intresse i esport titlar och behöver därför inte de extra pixlarna och bättre färggivning. Har orginal kartong och är köpt i julmånaden 2018. BLB som de flesta ips paneler har men inget jag märker av. Vad jag kan se har den inga döda pixlar eller liknande skavanker.

Söker nästan endast Zowie XL2546K men andra 240hz kan vara i intresse.
Kan tänka mig sälja skärmen om det inte finns något intresse av byte. Kan skickas men köparen står för frakt.

Bilder på skärm samt BLB kommer senare.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

BLB ser ut att vara ganska påtaglig, märks det när skärmen används normalt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av borggren4:

BLB ser ut att vara ganska påtaglig, märks det när skärmen används normalt?

Har aldrig märk det i spel eller vid film men nu är jag inte super petig när det gäller detta heller. Skulle dock säga att det märks betydligt mer vid fotografi än i verkligheten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Esotcal:

Har aldrig märk det i spel eller vid film men nu är jag inte super petig när det gäller detta heller. Skulle dock säga att det märks betydligt mer vid fotografi än i verkligheten.

Okok, har BLB på min skärm också, märks egentligen bara när skärmen visar svart upplyst bild.

Men slänger ut ett bud på 1500kr + frakt, alt. hämtning om du har vägarna förbi GBG eller någon närliggande stad.

Permalänk

1500 kr och hämtning.

Permalänk
Medlem

1600kr + frakt

Permalänk

Köp-nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av vviikkttoorr:

Har tryvärr inget riktpris då jag egentligen bara vill byta ev. med pengar emellan. Vet inte riktigt vad andra pg279q skärmar går för.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Esotcal:

Har tryvärr inget riktpris då jag egentligen bara vill byta ev. med pengar emellan. Vet inte riktigt vad andra pg279q skärmar går för.

När tror du dig veta hur du kommer göra?

Har haft koll på skärmar här de senaste två veckorna och det har gått ett par likadana eller motsvarande för 1500kr.

Permalänk

1600 kr och hämtning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av borggren4:

När tror du dig veta hur du kommer göra?

Har haft koll på skärmar här de senaste två veckorna och det har gått ett par likadana eller motsvarande för 1500kr.

Det lär dröja en stund då jag behöver en skräm för att studera, vilket gör att jag inte kan sälja skärmen utan att få in en skräm inom någon/några dag(ar).

Permalänk
Medlem

Har du vägarna förbi Stockholm? Har en XG258Q som är en 240hzare som jag kan byta mot din 279q'a

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neeshi:

Har du vägarna förbi Stockholm? Har en XG258Q som är en 240hzare som jag kan byta mot din 279q'a

Nej, har tyvärr inte det.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av vviikkttoorr:

Ska köpa ny skärm vid 12:e April så det blir antagligen vid den tiden om du kan vänta, tänker även lägga upp den på blocket undertiden då priser där känns hejdlöst mycket högre än på sweclockers.

Permalänk
Skrivet av Esotcal:

Ska köpa ny skärm vid 12:e April så det blir antagligen vid den tiden om du kan vänta, tänker även lägga upp den på blocket undertiden då priser där känns hejdlöst mycket högre än på sweclockers.

Ok. Ge mig ett prisförslag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av vviikkttoorr:

Ok. Ge mig ett prisförslag!

Har nu lagt ut på blocket till priset 2499kr vilket verkar vettigt om man ska jämföra liknande skärmar på blocket. PG278Q vilket är TN versionen av min skärm så är den lägsta 1900kr. Priset är såklart flexibelt men känner att jag antagligen kan få mer än 1700kr om jag skulle listat denna som säljes istället för bytes.

Permalänk
Skrivet av Esotcal:

Har nu lagt ut på blocket till priset 2499kr vilket verkar vettigt om man ska jämföra liknande skärmar på blocket. PG278Q vilket är TN versionen av min skärm så är den lägsta 1900kr. Priset är såklart flexibelt men känner att jag antagligen kan få mer än 1700kr om jag skulle listat denna som säljes istället för bytes.

Ah, det var din skärm jag sprang på där!

Permalänk
Medlem