49" 3840x1080 UltraUltrawide Samsung C49HG90

Permalänk
Medlem

49" 3840x1080 UltraUltrawide Samsung C49HG90

Skärmen är helt fenomenal, underbar känsla med bredden när man gibbar diverse spel och levererar kvalité utan klagomål.

Men tyvärr tror jag bestämt platsen saknas i min nya lägenhet och har då beslutat mig att sälja vidare den, kan även tänka mig ett BYTE mot en 144hz+ inte mindre än 27" med pengar imellan eller rakt av mot rätt skärm.

Priset är inte hugget i sten, men tycker ändå det är en rimlig start för alternativt en budgivning.
Köptes ny för 11k, ligger ute för 9.9k i skrivande stund.

Skärmen är inköpt för knappt ett år sedan, tror jag kan ha kvitto liggandes men inga förhoppningar där, som ny i perfekt skick!

Säljer till vem jag vill, hur jag vill, när jag vill
Ungefärlig tid vid eventuell budgivning: 1 vecka efter första bud.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

budar 4500:- avhämtning

Permalänk
Medlem
Skrivet av nagard:

budar 4500:- avhämtning

Avhämtning är det enda alternativet oavsett, det är en rätt gedigen pjäs

Men 4500 är lågt även för ett bud, tar dock hänsyn till det och utan fler alternativ så övervägs det

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ot, är det är ett egenbyggt chassi eller vad heter det?
Ursäkta om jag skräpar ner.
Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Byta mot en ASUS ROG Swift PG279Q?
Bor i Vallda och jobbar i Göteborg

Visa signatur

🎮 → Ryzen 5 5600X • EVGA GeForce RTX 3080 10GB XC3 ULTRA • 32GB G-skill TridentZ DDR4 3600MHz • MSI MPG B550i Gaming Edge WiFi
🖥️ → LG 42" OLED C2 • 🥽 → VR: HTC Vive
💻 → Dell XPS 13 9343
🎧 → AKG K702 | V-MODA BoomPro | Schiit HEL 2
🖱️ → Logitech MX Master 3 | ⌨️ → Logitech MX Keys

Permalänk
Medlem

@mrbobbin: Det är lugnt!
Yes är ett eget byggt, inte helt klart än så är för tillfället fortfarande ett öppet chassi
Skurna plexi skivor samt en stomme av bockat kopparrör (är kyltekniker, ville ha något inspirerat)

Permalänk
Medlem

@stoffe9301: Är helt klart en skärm jag hade kunnat tänka byta mig emot, vill nog ha något i mellan hand dock
Hur är skick/ålder? finns det något kvitto?

Permalänk

@Tonojo: Skicket är enligt mig utmärkt (står ju bara på skrivbordet), inköpt 2018-07-27 och kvitto finns

Visa signatur

🎮 → Ryzen 5 5600X • EVGA GeForce RTX 3080 10GB XC3 ULTRA • 32GB G-skill TridentZ DDR4 3600MHz • MSI MPG B550i Gaming Edge WiFi
🖥️ → LG 42" OLED C2 • 🥽 → VR: HTC Vive
💻 → Dell XPS 13 9343
🎧 → AKG K702 | V-MODA BoomPro | Schiit HEL 2
🖱️ → Logitech MX Master 3 | ⌨️ → Logitech MX Keys

Permalänk
Medlem

@Tonojo: Såg riktigt fint ut! tack för svaret och lycka till med försäljningen!!

Permalänk
Medlem

@mrbobbin:

https://imgur.com/YyOWNFR

Lite gammal bild nu, har påbörjat en ställning i CU 1/4 rör för SSD'erna, sen har jag mallen för att binda ihop den bakre delen med nätagget med den främre, men blir första när jag kortat ner all kabeldragning skoj projekt men denna får nog bli ett långvarigt sådant!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tonojo:

@mrbobbin: https://imgur.com/YyOWNFR

https://imgur.com/YyOWNFR

Lite gammal bild nu, har påbörjat en ställning i CU 1/4 rör för SSD'erna, sen har jag mallen för att binda ihop den bakre delen med nätagget med den främre, men blir första när jag kortat ner all kabeldragning skoj projekt men denna får nog bli ett långvarigt sådant!

Ser ju riktigt proffsigt ut! lägg upp ett galleri här när det är klart! ser framemot att se slutprodukten!