Permalänk
Medlem

Vart har jag köpt?

Hej!
Skulle behöva införskaffa fler av dessa lådor. Problemet är att jag över huvud taget inte kommer ihåg vart lådorna är köpta för flera år sedan, hoppas att någon på forumet kan känna igen och tipsa!

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem

Biltema. Har samma modell själv till samma ändamål

Permalänk
Medlem
Skrivet av AfterShock:

Biltema. Har samma modell själv till samma ändamål

Tusen tack! Du råkar inte ha artikelnummer, eller sökord på hemsidan? Hittar nämligen inte nu när jag letar konstigt nog? Utgått ur sortiment?

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av YamahaDGX630:

Tusen tack! Du råkar inte ha artikelnummer, eller sökord på hemsidan? Hittar nämligen inte nu när jag letar konstigt nog? Utgått ur sortiment?

Jag har samma typ och kikade på Biltema efter fler senast jag var där. Hittade inga då, tyvärr. De kan ha utgått, men jag kan inte svära på det.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kommer från biltema, ja.

Såg att de stod som utgående för några månader sen. Köpte på mig ett par stycken men när jag skulle ha mer någon vecka senare var alla borta.

Kolla om de har något kvar där du bor, men tyvärr verkar de vara helt borta, och ersatta med någon billig skräplåda som inte alls är trevlig

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem
Visa signatur

[ i7-8700K @ 5Ghz || CM MasterLiquid ml360r || 64GB DDR4 3200Mhz || MSI Z370Pro Carbon || KFA2 RTX 3080TI || EVGA Supernova G2 750W || Samsung 960 EVO || Lian Li pc-o11 Dynamic ]