Ljudkort: ROG Xonar Phoebus Solo

Permalänk
Medlem

Ljudkort: ROG Xonar Phoebus Solo

Iom uppgradering får jag över ett ROG Xonar Phoebus Solo.

https://www.asus.com/se/Sound-Cards/ROG_Xonar_Phoebus_Solo/

Bud eller köp nu för 500;- + ev frakt

Läs hela annonsen här

Visa signatur

| CPU: i7-8700 | GPU: Asus ROG Strix 2080S | RAM: 16GB 3000MHz DDR4 | Mobo: Gigabyte Aorus z370 | Storage: 512GB SSD | 2TB HDD | Chassi: Fractal Define R4 |

Permalänk
Medlem

Börjar med bud på 300kr + frakt.

Kommer den med dongeln och alla adaptrar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrpijey:

Börjar med bud på 300kr + frakt.

Kommer den med dongeln och alla adaptrar?

Solo är bara ljudkortet i sig, Phoebus utan solo så att säga är med dongle och grejer.

Visa signatur

| CPU: i7-8700 | GPU: Asus ROG Strix 2080S | RAM: 16GB 3000MHz DDR4 | Mobo: Gigabyte Aorus z370 | Storage: 512GB SSD | 2TB HDD | Chassi: Fractal Define R4 |

Permalänk
Medlem

När prövade du kortet senast? Mitt har inte fungerat sen en windows-uppdatering för några veckor sedan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carl Uhlhorn:

När prövade du kortet senast? Mitt har inte fungerat sen en windows-uppdatering för några veckor sedan

Vad för problem har du haft? Har personligen samma ljudkort och det fungerar galant, både AMP och DAC-delen. Även programmet.

sry för OT

Visa signatur

Citera mig gärna vid svar (:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carl Uhlhorn:

När prövade du kortet senast? Mitt har inte fungerat sen en windows-uppdatering för några veckor sedan

Senast igårkväll, inga problem alls.

Visa signatur

| CPU: i7-8700 | GPU: Asus ROG Strix 2080S | RAM: 16GB 3000MHz DDR4 | Mobo: Gigabyte Aorus z370 | Storage: 512GB SSD | 2TB HDD | Chassi: Fractal Define R4 |

Permalänk
Medlem

@olundmark: Länkar till tråden här. Ursäkta för kladdet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kotka:

Solo är bara ljudkortet i sig, Phoebus utan solo så att säga är med dongle och grejer.

Ah, OK. Budet står kvar iaf då jag är intresserad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrpijey:

Ah, OK. Budet står kvar iaf då jag är intresserad.

Check, vi ger det till i eftermiddag sen avslutar jag annonsen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| CPU: i7-8700 | GPU: Asus ROG Strix 2080S | RAM: 16GB 3000MHz DDR4 | Mobo: Gigabyte Aorus z370 | Storage: 512GB SSD | 2TB HDD | Chassi: Fractal Define R4 |