S: Vattenblock till RX Vega, RX 580 Nitro+

Permalänk

S: Vattenblock till RX Vega, RX 580 Nitro+

I denna annons har jag 1 föremål till salu (vattenblock till RX Vega) samt ett föremål (RX 580 Nitro+) som jag om möjligt önskar byta mot ett likvärdigt grafikkortkort i något mindre format.

Vattenblock
EK Nickel Acetal passande till Radeon RX Vega som jag inte har någon användning för.

Blocket ser ut att vara i nyskick inga synliga repor eller dylikt. Förpackning och alla tillbehör finns kvar. Blocket har inte använts av mig utan följde med vid ett köp av ett Vega som jag köpt här på marknaden.

Sapphire RX 580 Nitro+ 4GB
Jag önskar om möjligt byta grafikkortet mot ett fysiskt något mindre kort, önskvärt hade varit ett Sapphire pulse som ryms bättre i den datorlåda som det kommer sitta i.

Kortet är köpt av mig från Komplett i Januari 2018. Kortet har i huvudsak använts av mig till mining men jag har framöver för avsikt att använda det i en mindre gaming/mining burk.

Lämna bud, jag väljer själv till vem och om jag säljer blocket.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

100kr + frakt för vattenblocket

Permalänk
Medlem

2000kr för nitro kortet

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

2100 nitro kort

Permalänk
Avstängd

@Robbelibobbann:
den är till salu fortfarande eller buddar vi i onödan ? hehe

Permalänk

bjuder 150kr + frakt för vattenblocket

Permalänk
Skrivet av XeVoNi:

@Robbelibobbann:
den är till salu fortfarande eller buddar vi i onödan ? hehe

Jag har inte för avsikt att sälja kortet, endast byte mot ett fysiskt mindre kort. Ska jag sälja det ska budet vara så pass bra att jag kan köpa ett mindre rx580 utan att lägga till allt för mycket.

För övrigt kommer jag inte sälja vattenblocket för 150 spänn, då får det aggera brevpress

Permalänk
Avstängd

@Robbelibobbann:
Ok förstår.
Jag kan gå som högst till 2400:- tycker du foftfarande d är lite så säg till.

Permalänk
Avstängd

@Robbelibobbann:
säg gärna om du tycket budet är ok eller fortfarande för lite.

Permalänk
Skrivet av XeVoNi:

@Robbelibobbann:
säg gärna om du tycket budet är ok eller fortfarande för lite.

Anser att det är för lite, jag är främst inte intresserad av att sälja då det används samt att jag får punga ut typ 4000 för ett nytt mindre rx580 och finns inte i lager för tillfället.

Permalänk
Avstängd

@Robbelibobbann:

ok förstår, jag tar bort mina bud då. 4000 för 580 med 4gb är mer än vad d kostar i butik.

Permalänk
Skrivet av XeVoNi:

@Robbelibobbann:

ok förstår, jag tar bort mina bud då. 4000 för 580 med 4gb är mer än vad d kostar i butik.

Nu missförstod du nog vad jag skrev, jag skrev att de kostar ca 4k (vilket är galet) i butik och inte finns i lager. Härav varför jag ogärna säljer kortet för pengar utan främst vill byta det mot ett fysiskt mindre kort.

Permalänk
Avstängd

@Robbelibobbann:
förstår men som sagt, mer än så svårt att få för en 4gb kort

Permalänk
Medlem

400kr + frakt för vattenblocket

Permalänk

450kr för vattenblocket, kan hämta i centrala Luleå/LTU.

Visa signatur

7900 xt -:- 5800x3D -:- 32gb 3800 cl 14 -:- 2x480+360

Permalänk
Skrivet av Höstregn:

450kr för vattenblocket, kan hämta i centrala Luleå/LTU.

Okej, låter bra för min del, pm kommer.

För övriga är RX 580 avyttrat

Permalänk

HAr du vattenblocket kvar?

mvh

Visa signatur

Min data är bättre än din data.