Facebook - tomt konto efter inloggning på ny mobil

Permalänk

Facebook - tomt konto efter inloggning på ny mobil

Hej!
Jag har precis fått hem en ny mobil och har fört över allt mitt från den gamla till den nya. Jag behövde logga in på Facebook och gjorde det. Jag såg att flödet var tomt, jag gick in på min profil och såg att min profilbild och andra foton var borta, jag hade heller inga vänner. Jag undrar givetvis vad som hänt, jag går in på min gamla mobil och ser att numret stämmer som jag loggade in med på den nya. Jag går in på den nya och försöker igen men samma sak möter mig igen. I skaffa vänner listan ligger mina ”vänner” högst upp i adda-kön. Dessutom ser jag min egna riktiga profil med profilbild och allt i listan. Jag tänker att jag säkert råkat logga in på ett annat konto fast det inte låter så troligt. Då går jag in på min ”riktiga” profil i Ada-kön, där står det att profilen inte har några vänner.
Jag förstår ingenting! Vad kan ha hänt!?
Snälla hjälp mig!

Permalänk

Lite OT, men min första tanke var, GRATTIS DU ÄR FRI!!!

Visa signatur

På tok för många datorer för att skriva här

Permalänk
Medlem

Har du auto inloggning på i mobilen?

Tillåter du cookies?

Är det blankt både i app och webbläsare i mobilen?

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk

Outoinloggning är inte på, cookies tillåts tydligen automatiskt och ja det är tomt i både app och webbläsare både i mobilen och även datorn.
Ingen som vet något om hur jag ska göra?
Börja om?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Fungerar det om du raderar alla cookies och webbhistorik i din webbläsare på datorn och sedan loggar in härifrån istället: https://touch.facebook.com/ ?

Om det inte fungerar prova att byta dina DNS adresser till Googles: 8.8.8.8 samt 8.8.4.4 kommer du in då?

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem

Jag fick så för ett par år sedan, jag väntade några timmar så var allt tillbaka igen.

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.