Arma 3 Exile - Letar efter members

Permalänk

Arma 3 Exile - Letar efter members

Tjo! Freddy heter jag, köpte arma för 2 veckor sen, och har lirat konstant sen dess, Exile endast, och älskart. Lärt mig i princip allt om spelet och letar nu efter några att lira med!

22 år och kan spelet, och hantera vapen. Adda mig på steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198439925124/

Permalänk
Medlem

Har i princip lagt ner mitt Arma 3, spelade mest Altis Life men också exile, BR, Wasteland och massa annat.
Ville mest säga grattis till ett schysst jävla spel!

(Kan inte låta bli att skriva något när Arma 3 nämns)

Visa signatur

Glad Sommar

Permalänk
Medlem

Håller med dig till 100%. Faktiskt bästa spelet jag lirat och har spelat Exile i lite över 3000 timmar enligt steam. Tyvärr så försvann många spelare pga PUBG men tror de kommer tillbaka för inget spel är så mångsidigt som Exile. Jag själv spelar lite Oculus Rift just nu så kan inte joina dig men hoppas fler hakar på detta fantastiska spel !

Permalänk

Ooh, spännande, spelar gärna :3

Permalänk

@GammelGurra: Adda mig så spelar vi ikväll! Ska spela hela kvällen som de ser ut

Permalänk
Skrivet av falconr:

Har i princip lagt ner mitt Arma 3, spelade mest Altis Life men också exile, BR, Wasteland och massa annat.
Ville mest säga grattis till ett schysst jävla spel!

(Kan inte låta bli att skriva något när Arma 3 nämns)

Skrivet av Bandidos:

Håller med dig till 100%. Faktiskt bästa spelet jag lirat och har spelat Exile i lite över 3000 timmar enligt steam. Tyvärr så försvann många spelare pga PUBG men tror de kommer tillbaka för inget spel är så mångsidigt som Exile. Jag själv spelar lite Oculus Rift just nu så kan inte joina dig men hoppas fler hakar på detta fantastiska spel !

Riktigt jävla roligt spel. Speciellt när man hittat en server som är perfekt balanserad, och inte allt för övermoddad!

Permalänk
Medlem

Älskar Arma! Över 1000 timmar på det spelet! Vilken server lirar du på Exile? Vi brukade spela jävligt mycket på MGT Chernarus, ett av de "Kända" teamen på den servern!