Permalänk
Medlem

Gamingdator

Säljes då fokus är på familjen. Som det låter är det en ren gamingdator.

* Intel i 7700k (delid)
* Asus Maximus hero (z170)
* Asus rog strix gtx 1080 ti
* 32 gb corsair vengance 3200 mhz
* 2 x 250gb ssd, 1 tb mekanisk + 3 tb mekanisk
* logitech g900 mus
* apex m800 tangentbord (mekaniskt, rgb belyst)
* corsair obsidian 450D låda
* lagt ner tid på kabeldragning
* 27" Acer skärm, 1ms, 1440p
* corsair gtx h100i vattenkylare
* win 10 PRO

Som ni förstår är de maskinen i min sign, och den tuggar i sig allt.
Maskinen skickas ej. Avhämtning i Västervik, alternativt möts vi upp.

Bud startar på 15,000, allt under är inte intressant alls. Möjligen 15k och byte
Mot ok laptop.

Vid seriöst intresse snackar vi vidare på messenger eller telefon.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

ASUS ROG MAXIMUS VIII HERO || i7 7700K @ 4.9 Ghz - Delid || Corsair Vengeance DDR4 3200MHz 32GB || ASUS STRIX GeForce GTX 1080 Ti 11GB || Vattenkyld || 4.25 TB Hdd

Permalänk
Medlem

Kan du skicka specifik länk på skärmen?
Samt kan du tänka dig och sälja utan skärm och tillbehör?

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nzt:

Kan du skicka specifik länk på skärmen?
Samt kan du tänka dig och sälja utan skärm och tillbehör?

Fixar de mot kvällen. Jag är inte på samma fysiska plats som maskinen. Skickar pm till dig med info när ja varit hem. Efter 17-18 tiden. I första hand säljer ja gärna allt i ett svep. Men vi får se. Bara gått några minuter

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASUS ROG MAXIMUS VIII HERO || i7 7700K @ 4.9 Ghz - Delid || Corsair Vengeance DDR4 3200MHz 32GB || ASUS STRIX GeForce GTX 1080 Ti 11GB || Vattenkyld || 4.25 TB Hdd

Permalänk
Medlem

Jag är också intresserad men då helst utan skärm då jag redan har en typ likadan. Mvh Johan

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Fractal Design R | Corsairs 850W | Gigabyte Z270-P | i7 7700K OC 4.6GHz| Noctua NH-15D | Corsair Vengeance 16GB (2 x 8GB) DDR4 3000MHz | 750 GB SSD, 2 TB HDD| ASUS GTX 1080 Ti |

Permalänk
Medlem
Skrivet av magican:

Fixar de mot kvällen. Jag är inte på samma fysiska plats som maskinen. Skickar pm till dig med info när ja varit hem. Efter 17-18 tiden. I första hand säljer ja gärna allt i ett svep. Men vi får se. Bara gått några minuter

Skickades från m.sweclockers.com

Okay. Utmärkt. Gör så.

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grim2you:

Jag är också intresserad men då helst utan skärm då jag redan har en typ likadan. Mvh Johan

Skickades från m.sweclockers.com

Hittar inte var man skickar pm på mobila SWEC? Kanske blivit för gammal å trög 13k utan skärm.

Facebook.com/magican om du eller någon vill surra om saken på messenger.

Visa signatur

ASUS ROG MAXIMUS VIII HERO || i7 7700K @ 4.9 Ghz - Delid || Corsair Vengeance DDR4 3200MHz 32GB || ASUS STRIX GeForce GTX 1080 Ti 11GB || Vattenkyld || 4.25 TB Hdd

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nzt:

Okay. Utmärkt. Gör så.

Inte varit hem. Måste fixa det. Är en Acer och 144hz. Samma som SWEC testade en gång. Svänger förbi idag hemma. Orsaken till de är inte så relevant (försöker då ihop de me exet, så bor inte hemma just nu)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASUS ROG MAXIMUS VIII HERO || i7 7700K @ 4.9 Ghz - Delid || Corsair Vengeance DDR4 3200MHz 32GB || ASUS STRIX GeForce GTX 1080 Ti 11GB || Vattenkyld || 4.25 TB Hdd

Permalänk
Medlem

@magican:
Japp, jag har försökt ta kontakt via messenger men du verkar inte ha sett det!

Visa signatur

| Fractal Design R | Corsairs 850W | Gigabyte Z270-P | i7 7700K OC 4.6GHz| Noctua NH-15D | Corsair Vengeance 16GB (2 x 8GB) DDR4 3000MHz | 750 GB SSD, 2 TB HDD| ASUS GTX 1080 Ti |

Permalänk
Medlem
Skrivet av magican:

Inte varit hem. Måste fixa det. Är en Acer och 144hz. Samma som SWEC testade en gång. Svänger förbi idag hemma. Orsaken till de är inte så relevant (försöker då ihop de me exet, så bor inte hemma just nu)

Skickades från m.sweclockers.com

Har också försökt få kontakt med dig genom Messenger, dock utan resultat.
Hör gärna av dig!

Permalänk
Medlem

@magician
Jag skulle behöva svar/livstecken ifall du är intresserad av att sälja. Jag börjar snart buda på andra liknande riggar!

Visa signatur

| Fractal Design R | Corsairs 850W | Gigabyte Z270-P | i7 7700K OC 4.6GHz| Noctua NH-15D | Corsair Vengeance 16GB (2 x 8GB) DDR4 3000MHz | 750 GB SSD, 2 TB HDD| ASUS GTX 1080 Ti |