GTX 1080 (ev. byte), AudioQuest Dragonfly DAC

Permalänk
Medlem

GTX 1080 (ev. byte), AudioQuest Dragonfly DAC

Hej!

Kvitto och kartong finns. Avhämtning prioriteras.
Jag behåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

EVGA GTX 1080 SC köpt den 22-3/2017 på Netonnet. prisjakt idag: 5799 kronor. Jag vill ha 4500 kronor för den.
Kortet Klockar väldigt bra. 2113/10808.
Eventuellt byte kan vara av intresse mot en GTX1060, GTX 1050ti eller GTX 970, från EVGA/Gygabyte + pengar.

AudioQuest DragonfLy DAC BLACK (v1.5) köpt den 25-11/2016 på Hi-Fi Klubben. Prisjakt idag 948 kronor. Jag vill ha 600 kronor för den.
Dragonfly DAC har varit en fantastisk upplevelse i alla spel.

Allt är givetvis i fint skick.

Jag behåller helst mina grejer om jag inte får vad jag vill för dem. Så ingen prutning. Fått några privata meddelande jag kommer inte svara på.

Vincent

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 5 7600- 4070S- Alienware AW2723DF- LCD2C
MacBook Pro M1
Everybody has a plan until they get their mouthgard punched out of the ring in the first round!

Permalänk
Medlem

4600kr + frakt för grafikkortet.

Permalänk
Medlem

Missade detaljerna. Drar tillbaka bud.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fey:

Missade detaljerna. Drar tillbaka bud.

Om du menar om hur kortet klockar så var det kanske otydligt. Bas går från 1709 till 1821. Så första boost går upp till 1960 och max boost till 2113. Men det går ner sen i spel runt 2050-2062. Minnen däremot är begränsat då andra ofta får de att klocka 11000 men jag fick bara 10800. Ingen stor skillnad rent konkret.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 7600- 4070S- Alienware AW2723DF- LCD2C
MacBook Pro M1
Everybody has a plan until they get their mouthgard punched out of the ring in the first round!

Permalänk
Medlem

Budar "ASUS GeForce GTX 1060 6GB STRIX GAMING OC" (3690kr) + 1500kr för 1080

Permalänk
Medlem

@kajolek: tack, men jag är inte intresserad.

Visa signatur

Ryzen 5 7600- 4070S- Alienware AW2723DF- LCD2C
MacBook Pro M1
Everybody has a plan until they get their mouthgard punched out of the ring in the first round!

Permalänk
Medlem

Vet att det inte stämmer på någon punkt typ Men har ett asus 780 posseidon + pengar om intresse finns?

Permalänk
Medlem

400 för dac

Permalänk
Medlem

@Peppe79a: tack för intresset men nej, tyvärr inte.

Visa signatur

Ryzen 5 7600- 4070S- Alienware AW2723DF- LCD2C
MacBook Pro M1
Everybody has a plan until they get their mouthgard punched out of the ring in the first round!

Permalänk
Medlem

Budar "MSI Geforce Gtx 970 Gaming 4gb" (3490kr nytt då) + 3000 och kan hämtas i Göteborg

Permalänk
Medlem
Skrivet av CryTec07:

Budar "MSI Geforce Gtx 970 Gaming 4gb" (3490kr nytt då) + 3000 + frakt

Noterat!

Visa signatur

Ryzen 5 7600- 4070S- Alienware AW2723DF- LCD2C
MacBook Pro M1
Everybody has a plan until they get their mouthgard punched out of the ring in the first round!

Permalänk
Entusiast

@VinceAkStyle Hej!

Bjuder mitt EVGA Geforce GTX 1060 6GB SC Gaming + 2000 kronor.
Kvitto från Inet samt kartong finns. Är intresserad om en eventuell affär kan göras öga mot öga där vi möts halvvägs mellan Skövde/Göteborg!

Lade till 6GB
Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

@Sisyfos: tack för intresset men jag redan haft några erbjudande som passar mig bättre, så jag tackar nej.

Visa signatur

Ryzen 5 7600- 4070S- Alienware AW2723DF- LCD2C
MacBook Pro M1
Everybody has a plan until they get their mouthgard punched out of the ring in the first round!

Permalänk
Skrivet av VinceAkStyle:

@Uzanar: tack för intresset men jag redan haft några erbjudande som passar mig bättre, så jag tackar nej.

Någon som har bud eller köpt kortet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av JakeHimself:

Någon som har bud eller köpt kortet?

Jag har inte sålt grafikkortet än men har fått erbjudande båda i tråden i via privata meddelande.
Det är svårt att säga vem har gjort det bästa erbjudandet när det handlar om ett byte + pengar för att det är delvis subjektiv.

Det som jag tycker är det bästa erbjudande hittills är den från CryTek07 (GTX970+3000 kronor och hämtas) . Jag kommer inte att vänta en vecka för att bestämma mig.

Visa signatur

Ryzen 5 7600- 4070S- Alienware AW2723DF- LCD2C
MacBook Pro M1
Everybody has a plan until they get their mouthgard punched out of the ring in the first round!

Permalänk
Skrivet av VinceAkStyle:

Jag har inte sålt grafikkortet än men har fått erbjudande båda i tråden i via privata meddelande.
Det är svårt att säga vem har gjort det bästa erbjudandet när det handlar om ett byte + pengar för att det är delvis subjektiv.

Det som jag tycker är det bästa erbjudande hittills är den från CryTek07 (GTX970+3000 kronor och hämtas) . Jag kommer inte att vänta en vecka för att bestämma mig.

Var bor du exakt?

Kan tänka mig lägga 4200!

Permalänk
Medlem

4300kr + hämtar

Visa signatur

”How fast light ever travels - Darkness is already there waiting for it” - Terry Pratchett

Permalänk

Hej, jag tar gärna DAC:en till utsatt pris om den finns kvar.

Mvh Jonas

Permalänk
Medlem
Skrivet av JakeHimself:

Var bor du exakt?

Kan tänka mig lägga 4200!

Skrivet av Chunt:

4300kr + hämtar

Hej!

Jag har nu hittat en överenskommelse med CryTek07 för grafikkortet så den är i princip såld. Tack för intresset

Skrivet av Lokalanestesi:

Hej, jag tar gärna DAC:en till utsatt pris om den finns kvar.

Mvh Jonas

Hej!
Tyvärr så kan jag inte längre sälja den. Jag ville bli av med den för att jag har en vassare DAC på min Apogee ljudkort, och att jag sällan bootar Windows nu för tiden. Men min flickvän testade den på sin macbook och tycker att "den gör stor skillnad", så hon vill ha den.

Hälsning,
Vincent

Visa signatur

Ryzen 5 7600- 4070S- Alienware AW2723DF- LCD2C
MacBook Pro M1
Everybody has a plan until they get their mouthgard punched out of the ring in the first round!