DAC och hörlursförstärkare (ODAC/Schiit Modi)

Permalänk
Medlem

DAC och hörlursförstärkare (ODAC/Schiit Modi)

- ODAC från Epiphany Acoustics med 2 RCA bak och USB och 3,5mm fram. Inklusive 1 meter Lindy guldpläterad USB kabel. (minst 400)
- Schiit Magni hörlursförstärkare (minst 300kr)
- 2 st Nikabe stereo RCA kablar. 50cm och 10m (50kr och 100kr)
- 2st RCA splitter (jag har splittat ljud från ODAC till hörlursförstärkare och stereoförstärkare tidigare) bortskänkes

Säljes separat eller tillsammans

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Riktpris på bara odac?

Permalänk
Medlem

Rikpris på Schiit?

Visa signatur

[CPU: Intel i5 13600KF] - [Moderkort: Asus TUF Z790] - [Minnen: Corsair Vengeance 2x16 5600MHz] - [GPU: Asus GeForce TUF 4070 Ti] [SSD: Samsung EVO 960 250GB, Samsung 850 500GB] - [Skärm: Msi 27" MAG274QRF-QD] - [Övrigt: Sennheiser HD650, Schiit Modi 2, Schiit Magni 3, Logitech G Pro, Ducky One 2 SF]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simon^L:

Riktpris på bara odac?

ca 500kr

Skrivet av KentBrack:

Rikpris på Schiit?

ca 400kr

säljer nog för mindre om det inte är många som är intresserade.

Permalänk
Medlem

Jag köpte en O(E)Dac av en mänska här på Swec för nåt år sen och jag tyckte den lät lite bättre - lite mindre vass - än den Dragonfly jag hade innan, och även än den Hifime jag använder nu. Den gick sönder av att ligga på golvet och ibland puttas på av dammsugaren, USB-porten lossnade från kretskortet, och att kretskortet rasslar omkring inne i chassit är tydligen ett känt problem med första versionen. Rasslar din?

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

@Kolsvart Katt: Haha golvet är nog inte bästa platsen för elektronik. xD Om jag håller den upp och ner i handen och skakar lite lätt så hörs ett pling (Endast när den är upp och ner). Det du menar?

Permalänk
Medlem

@tillbaks:

Antagligen inte men jag hamrade inte direkt på den med dammsugaren. Näe, inget pling, mer rasslande, som att hela innehållet satt löst inuti, vilket det gjorde. Vet inte om det hade att göra med att lödningen släppte för usb-porten. Är din tillgänglig för 400kr inkl frakt så tar jag den.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

Plats: Stockholm

Finns grejerna ibland i Stockholm?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kronwalled:

Plats: Stockholm

Finns grejerna ibland i Stockholm?

nej

Permalänk
Medlem

ODAC Såld

Permalänk
Medlem

300kr+frakt för hörlursförstärkaren?

Visa signatur

Gillar prylar och spelar sällan

Permalänk

Har du kvar Schiit?

Permalänk
Medlem
Permalänk

Vad är det för strömadappter du har till din schiit?. Kan inte köpa dem från schiits eu hemsida för de är slut sålda