Permalänk
Medlem

Väntar på en solcellsladdare (Anker PowerPort Solar 21w) från Amazon.de, samt ett paraply (Fulton Huntsman) från Amazon.co.uk.

Just paraplyet ser jag fram emot mycket - i mitt tycke världens bästa paraply, hade ett likadant som jag köpte 2001, höll för stormar i 16 år ända tills jag mot bättre vetande lånade ut det till min 7-åring...

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Medlem

Själv sitter jag och väntar på en Creality CR-10. ska bli kul att leka med den i framtiden=)
Väntar även på lite mera näring och grejer till mina hydro odlingar..

// Piteraq.

Permalänk
Medlem

Ett simpelt RX Vega 64.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

Väntar på denna pärla: Acer Predator XB271HU

Permalänk
Medlem

Väntar på ryzen som beställts på webbis som förhoppningsvis dyker upp imorgon. Skulle vara bra eftersom jag då kan bygga i helgen.

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 7800 xt

Permalänk
Inaktiv

Min Xbox-kontroller sniglar sig sakta närmare, är i Sverige just nu med möjlig leverans imorgon:

Frågan är hur korrekt trackingen är, från att ha varit i Kina, skickas till Alaska, tillbaks till Kina och sedan Memphis igen. Fastnade rätt länge i Frankrike och sedan lär väl det lokala åkeri här i landet säkert krångla också. Men skönt att det närmar sig iallafall.

Skrivet av magma86:

Väntar på ryzen som beställts på webbis som förhoppningsvis dyker upp imorgon. Skulle vara bra eftersom jag då kan bygga i helgen.

Vilken modell blev det?
Och fullt förståeligt, sämsta med onlineköp är just när man missar helgen och får leveransen på måndagen.

Permalänk
Medlem

väntar på min Huawei P10, verkar som den är på posten där jag är skriven nu dock då ska man bara köra från blekinge för o hämta den...

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Vilken modell blev det?
Och fullt förståeligt, sämsta med onlineköp är just när man missar helgen och får leveransen på måndagen.

Ryzen 5 1600x Aldrig fel med 6 kärnor och 12 trådar. Behöver dessa då jag tänkte börja spara ner gamla barndomsminnen från VHS till backupdisken. Läste att det kan vara fördelaktigt med fler trådar när man videoredigerar.
Precis.

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 7800 xt

Permalänk
Medlem

Väntar på ett par MFG Crosswind pedaler, är byggda utav en ensam snubbe i Kroatien så väntetiden för att han ska skicka dom är bara det 30 dagar. Han skickade dom i Måndags och hoppades att få dom idag, men paketet har suttit fast i Tyskland i över ett dygn nu. Så det får väl bli nästa vecka :/
http://mfg.simundza.com/blog/

Permalänk
Inaktiv

FedEx försökte såklart leverera till hemmet medans jag jobbade så nytt försök på måndag. Men de har gett en tid när de tänker försöka leverera så får bli en sen eller lång lunch. Hade varit så mycket smidigare om de kunde ringa eller automatiskt skicka ut ett SMS när de närmar sig men icke.

Skrivet av magma86:

Ryzen 5 1600x Aldrig fel med 6 kärnor och 12 trådar. Behöver dessa då jag tänkte börja spara ner gamla barndomsminnen från VHS till backupdisken. Läste att det kan vara fördelaktigt med fler trådar när man videoredigerar.
Precis.

Låter vettigt och klokt och ju längre man väntar med att digitalisera ju mer kan mediat försämras. Hoppas det går bra för dig.

Permalänk
Medlem

Väntar just nu på 2 figurer som är påväg ifrån Japan.
Lämnade Japan idag, så med lite tur har jag dom på tisdag

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Låter vettigt och klokt och ju längre man väntar med att digitalisera ju mer kan mediat försämras. Hoppas det går bra för dig.

Tack så mycket!

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 7800 xt

Permalänk

Jag väntar på min dator och skärmen i signaturen! Hoppas det går fort som själva fan för Inet att montera ihop den, står bokad på allt iaf....

Visa signatur

Speldatorn: Bärbar Lenovo Legion 5 med i5 10300h, 16gb ram, GTX 1660Ti , 144hz skärm

Permalänk
Medlem

Väntar med stora förhoppningar på en Cintiq 22HD som jag ska få köra i ett par månader.

Permalänk
Medlem

Jag väntar på en Pentium III - S 1.4Ghz, 512Kb cache, 133Mhz FSB från ebay. Kan bli kul i retro burken.

Permalänk
Medlem

Väntar på Jetbeam E01R XP-G2 138LM AAA Mini ficklampa, min gamla gängade huvudet ut.

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem

Har varit dålig på att uppdatera här på sistone, men tog nyss och beställde ett par böcker. Har äntligen tagit tummen ur... tumvärmaren(?)... och beställt samtliga böcker ur Andrzej Sapkowski's Witcherserie.

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

Beställde en bärbar dator från netonnet i fredags, och förväntade mig leverans igår eller idag då dom varit fruktansvärt snabba tidigare. Men icke, paketet blev listat hos posten idag och jag får väl vara glad om jag ens får laptopen innan helgen. #abstinens

Visa signatur

Chassi> FD Define S CPU> i7 10700 GPU>RTX 3070 MB> GB B460 Aorus Pro AC Ram> 32GB PSU> Corsair AX1200

"Server"> Enthoo Pro CPU> i7 5960x @ 4,2 Ghz GPU>GTX 760 MB> Asus x99 Deluxe Ram> 32GB 2666mhz PSU> Corsair CX650

Kringutrustning> Philips 70PUS7304, AOC AGON AG271QG, Roccat ISKU Fx, Logitech G502 Spectrum, MX 5500, MX Revolution, Arctis Nova Pro Wireless, Behringer Ms40, HP Reverb G2, MSI GF65 Thin 10SER, USB 990 Pro 2tb,

Permalänk
Avstängd

Original Rock Zircon beställt från AliExpress för bara 100kr. Värt att riskera med tanke på lovorden den fått, kommer säkert inte upp till samma nivå som Shure 846, men som reservlurar skall dom duga. Spännande provlyssning väntar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Min nya Samsung 82" 7005 UHD TV som levereas om ca 2 veckor!!!
Var dags för en uppgradering nu efter att den gamla börjar bli jobbig....

Visa signatur

Game: Intel Core i9-10940X / 128GB DDR4-3200 RAM | 2 x Nvidia Titan RTX | 2 x 2TB Samsung 970 Evo M.2 SSD
Laptop: Zbook 15 G5
Media:Intel NUC Frost Canyon Tall I7-10710U | EVOLV Shift I5 6600K 16GB RAM GTX 2070 2X500GB 2.M SSd
Consol: Playstation 5, Xbox series X, Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Väntar på mitt Vega 56. Kommer imorgon, som det ser ut. Kabeln jag behöver har anlänt iaf.

Visa signatur

Akashiro 0.9: Ryzen 5 7600, Radeon RX 7800XT Pure: 64/2000
https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomaseron

Permalänk
Medlem

Nya golfskor. Tar en vecka att få hem från Skottland.
Som min kompis sa, är det inte bättre att du lär dig att inte slice:a än att köpa nya skor. Kanske det, med dessa är sjukt heta skor. Och det vet ju alla som spelar golf att det är inte scoren som räknas, det är hur du ser ut på banan.

Permalänk
Medlem

Väntar på lite saker från inet
- be quiet dark Base 900
- vattenblock och backplate till mitt titan
- slangar, kylmedel och kopplingar
- 420 radiator

Väntar med spänning på att bygga om och bygga ut systemet, "nu" ska det bli svalare och framför allt tystare

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus 390z, intel i9 9900k @5GHz, RTX 3090, ddr4 32Gb @ 3200MHz, corsair AX860, samsung 840 evo 128Gb, samsung 850 evo 250Gb, BeQuiet dark base 900, custom loop (360+480 radiatorer)

Permalänk

med snart över 4000 figurer klara, så börjar utrymmet tom att bli ett problem i den här skalan utav figurer(6mm), tror jag har hittat ett bra sätt att förvara de större armeerna på nu, istället för en massa små lådor hit och dit. så denna är nu beställd, får se hur det artar sig https://www.conrad.se/Sortimentl%e5da-set-%28LxBxH%29-322-x-2...

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Väntar på denna lilla skönhet, som förhoppningsvis ska underlätta städningen hemma. Verkar dock inte vara skickad ännu, så jag får säkert vänta tills på måndag, vilket alltid är lika roligt.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem

Väntar på ett paket med 6st högkvalitativa romflaskor.
Det skulle vara hemleverans men de verkar lämnat paketet på posten ist.
Hoppas man dodga tullen på det.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | ASUS Z170-A | i7 6700K @ 4.6 GHz med CM Hyper 212 Evo
ASUS GTX 1070 Ti Cerberus Advanced | Corsair LPX Black 3000 Mhz 16 GB CL 14
Samsung m2 970 Evo 1 TB | EVGA Supernova G2 750W | Huawei Mate 20 X

Permalänk
Skrivet av Србо:

Original Rock Zircon beställt från AliExpress för bara 100kr. Värt att riskera med tanke på lovorden den fått, kommer säkert inte upp till samma nivå som Shure 846, men som reservlurar skall dom duga. Spännande provlyssning väntar.

Skickades från m.sweclockers.com

Blev irriterat som fan på mina lurar idag på tunnelbanan idag så jag beställde ett par Rock Zircon på din rekommendation

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Herrmelit:

Blev irriterat som fan på mina lurar idag på tunnelbanan idag så jag beställde ett par Rock Zircon på din rekommendation

Tror nog du blir nöjd. Vacker design, bra kvalite överlag och ljudet skall vara audiofilklass, fantastiskt för så lite pengar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Србо:

Tror nog du blir nöjd. Vacker design, bra kvalite överlag och ljudet skall vara audiofilklass, fantastiskt för så lite pengar.

Skickades från m.sweclockers.com

Det låter kanon ju! kände att det inte var så mycket att fundera på när de kostar 80 spänn

Permalänk
Medlem

Väntar på en ultrawide 1440p skärm med 95 Hz från Korea. Ska bli spännande och prova den i nästa vecka.

http://www.ebay.com/itm/Perfect-Crossover-3412UM-AHIPS-BOOST-...