Den stora Xbox One-tråden

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Gorian:

Det är väl ändå stöd för möss man är intresserad av, inte tangentbord? :s

"Before you get excited about bringing your mouse-and-keyboard FPS skills straight over to your favorite Xbox shooters, note that Xbox Advanced Technologies Group's James Yarrow told developers that they can't rely on mouse input in their Xbox One apps and games, at least for the time being.

"Keyboard... that's absolutely supported, develop your interesting keyboard console apps, that's fantastic," he said. "But don't be reliant on mouse input because it probably won't work, and so if you need a mouse to get past your main menu, you probably won't be able to play your game."

Digital Trends followed up with Parsons after the presentation, who told them that "initially, most models of mice won’t be compatible. However, a handful of mice will be, and Microsoft hopes to add support for all mice over time."

Even then, though, developers will have to code support for the new control system into their games. That could be easy for games that are already being developed for Windows with UWP porting in mind, but it might be a bigger lift for more console-centric developers."

Enklare att få in stöd för tangentbord. Men för möss kan det bli svårare men att tangentbord supportas är ett steg i rätt riktning.

Permalänk
Medlem

http://www.xbox.com/en-us/promotions/sales/backward-compatibi...

Stor rea på massor av bakåtkompatibla Xbox 360-spel, Red Dead Redemption here I come

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem

Jag som missat det mesta från förra generationen tycker att 360-rean är rätt intressant;
https://www.reddit.com/r/GreatXboxDeals/comments/6becog/xbox_...

Nu är det ju främst på xbox-one där spelen inte längre har local multiplayer och dubbla konsoller som delar ett digitalt spel blir intressant på, men jag sneglar på t.ex GTA IV med två spelare på"varsin konsol med en digital kopia.

Det är intressant att priserna för $5 och $2.5 motsvarar svenska kronor ganska väl men direkt vid $10 hoppar det upp till 129:- , surt men kanske inte värt att byta region om.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pacc:

Jag som missat det mesta från förra generationen tycker att 360-rean är rätt intressant;
https://www.reddit.com/r/GreatXboxDeals/comments/6becog/xbox_...

Nu är det ju främst på xbox-one där spelen inte längre har local multiplayer och dubbla konsoller som delar ett digitalt spel blir intressant på, men jag sneglar på t.ex GTA IV med två spelare på"varsin konsol med en digital kopia.

Det är intressant att priserna för $5 och $2.5 motsvarar svenska kronor ganska väl men direkt vid $10 hoppar det upp till 129:- , surt men kanske inte värt att byta region om.

Var kul att passa på att skaffa lite gamla klassiker!

Dessa köp blev det för mig:

Castlevania: SOTN
Centipede & Millipede
Metal Slug XX
CAPCOM ARCADE CABINET
Hexic 2
Missile Command
Metal Slug 3
Rayman® Origins
Joy Ride Turbo
Earthworm Jim HD
Rayman 3 HD
Midway Arcade Origins
Bomberman Battlefest
Lode Runner™
ARKANOID Live!
Ikaruga
Prince of Persia

Lite nostalgi med många val där måste jag erkänna...

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

Någon som har tips,
stora spel som fallout, gta, borderlands har en massa DLC köper man digitalt ingår de inte och kommer aldrig bli billigare
men hur är det med GOTY, ulitmate editions skivor begagnat - var det bara DLC-koder i fodralet som lär vara förbrukade?

Permalänk

Xbox one utländsk el-transformator

Skrivet av pacc:

Jag som missat det mesta från förra generationen tycker att 360-rean är rätt intressant;
https://www.reddit.com/r/GreatXboxDeals/comments/6becog/xbox_...

Nu är det ju främst på xbox-one där spelen inte längre har local multiplayer och dubbla konsoller som delar ett digitalt spel blir intressant på, men jag sneglar på t.ex GTA IV med två spelare på"varsin konsol med en digital kopia.

Det är intressant att priserna för $5 och $2.5 motsvarar svenska kronor ganska väl men direkt vid $10 hoppar det upp till 129:- , surt men kanske inte värt att byta region om.

Hej. Undrar om du har nån koll på mitt dilemma.

Jag fick en Xbox one limiterad edition från typ USA.
Såklart var strömkontakten olik de i Sverige.
Jag var så nyfiken på konsolen att jag kopplade in elen från min 360. Inget hände.
Har jag bränt min Xbox one nu eller?
Är inte elkunnig alls.

Tacksam för svar och tips. 😐

Osäker på om jag gjorde ett ok inlägg.
Permalänk
Medlem
Skrivet av gamer-xbox360:

Halloj.
Jag fick en Xbox one limiterad edition från typ USA.
Såklart var strömkontakten olik de i Sverige.
Jag var så nyfiken på konsolen att jag kopplade in elen från min 360. Inget hände.
Har jag bränt min Xbox one nu eller?
Är inte elkunnig alls.

Tacksam för svar och tips. 😐

Vad lyser din power-brick för färg?

EDIT: Här är lite nyttig info också : http://support.xbox.com/sv-Se/xbox-one/console/console-wont-p...

Visa signatur

Stationär: i7 11700K | 64GB Corsair LP Vengeance 3000Mhz CL15 | Gigabyte Z590 Vision G | KFA2 RTX 3070 | 8TB SSD | Corsair 220T Airflow | Seasonic Focus Plus 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av gamer-xbox360:

Hej. Undrar om du har nån koll på mitt dilemma.

Jag fick en Xbox one limiterad edition från typ USA.
Såklart var strömkontakten olik de i Sverige.
Jag var så nyfiken på konsolen att jag kopplade in elen från min 360. Inget hände.
Har jag bränt min Xbox one nu eller?
Är inte elkunnig alls.

Tacksam för svar och tips. 😐

Tror inte du skall använda en annan nätdel för en annan typ/generation, men däremot så vet jag att nyare XB1 S klarar både 110-240 V. Du kan ha sabbat både konsol och nätdel tyvärr.

Här har du lite mer info om XB1 och strömförsörjningen:
https://support.xbox.com/en-US/xbox-one/accessories/about-pow...

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

En PSU från xbox 360 slim med samma kontakt som xbox one är för svag.

Det finns adaptrar från den äldsta 360-psu'n till xbox one och den ska klara 16.5 A (12V)
de nyare psu'erna till slim 360 klarar ungefär 10 A och eftersom xbox one orginal är ratad till 17.9 A
så krävs nog en PSU som är markerad 200W eller mer.

(xbox one kommer inte att dra maximalt enligt spec. om du inte har kinekt inkopplad)

Permalänk
Medlem

Sunset Overdrive för Xbox One (Blu-ray-utgåva), 69 pix
https://www.microsoftstore.com/store/mseea/sv_SE/pdp/Sunset-O...

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk

Xbox One är på ingång! Någon som har ett gediget split screen multiplayer att tipsa om?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Patienten:

Om man loggar in på svenska Microsoft store så får man 1 månad Xbox Live Gold (inkl games with gold spelen) för 10 kr.
Jag hoppas att den här länken fungerar, logga in så ändras priset från 79kr till 10 kr för 1 månad.

Games with Gold i Juni är Xbox 360 Assassin's Creed 3 och Dragon Age Origins, Xbox One Watch_dogs och Speedrunners. Som en "bonus" så slänger de med ett dlc pack till "nysläppet" Phantom Dust, kanske det första i Games with gold som kan användas på PC. Spelen kan registreras via PC på xbox.com/gameswithgold.
Sen får man se vad första halvan av Juli bjuder på.
Edit: Av någon anledning så är Lara Croft and the Temple of Osiris fortfarande gratis för Xbox Live Gold.

PS. De skriver "10 kr för första månaden", men det fungerade fint för mig idag, trots att jag haft Xbox Live Gold tidigare, (jag nappade på samma erbjudande förra året i november).

Och när jag ändå tar upp Microsoft store, så säljer de en del fysiska Xbone spel billigt med "gratis frakt, gratis retur".
Sunset Overdrive för 69sek (30 kr under billigaste enligt prisjakt), Halo: The Master Chief Collection för 169sek och några till. Kanske intressant om det vankas Scorpio.

Bra tips från en annan tråd som jag postar här.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

Japp, funkade för mig med, tredje gången nu

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10

Permalänk
Medlem

@KimtehMVP:
Arcade spel eller mer som Halo?

Visa signatur

|CPU: I5 9600K | MB: ASUS Z97 PRO GAMER |RAM: Corsair 16GB Vengeance LP |GPU: GTX 1070 | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Kylare: NZXT Kraken X61 |Burk: NZXT H440 |

Permalänk

@Zyzlite: Är ute efter både och!

Permalänk
Skrivet av KimtehMVP:

Xbox One är på ingång! Någon som har ett gediget split screen multiplayer att tipsa om?

Har för mig att Divinity Original Sin: Enhanced Edition har split-screen coop... Skitbra spel för övrigt.

Permalänk
Medlem

@KimtehMVP:
Arcade så har du Cobalt, Towerfall Ascension och självklart Rocket League

Visa signatur

|CPU: I5 9600K | MB: ASUS Z97 PRO GAMER |RAM: Corsair 16GB Vengeance LP |GPU: GTX 1070 | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Kylare: NZXT Kraken X61 |Burk: NZXT H440 |

Permalänk
Avstängd

Min Xbox one (första genartionen) är helt död. Trafon lyser som den ska. Man hör ett litet pip från högtalren i enheten. Men den startar inte upp, läste just på facebook i xbox one sverige gruppen att en hade samma problem.

Saker som är självklara som jag gjort:

Haft strömmen utryckt hela natten.
Provat med skiva
Tryckt på "sync" knappen samtidigt jag startar.
Provat kopplat handkontrollen med usb till enheten och starta.
Inget extra inkopplat i usb

Vet inte hur många ggr jag har provat ryckt strömmen. Helt död, Ska ja någonsin få fart på min gamla Italienare.

Får bli ett samtal till MS imorgon.

Permalänk
Medlem

MS släpper en ny konsol i Xbox One familjen och inte en enda kommenterar? Är XBONE såpass död alltså? ^^

Mitt intryck från E3 är att konsolen ser grym ut. Spelen... not so much..

Visa signatur

---

Permalänk
Skrivet av Gorian:

MS släpper en ny konsol i Xbox One familjen och inte en enda kommenterar? Är XBONE såpass död alltså? ^^

Mitt intryck från E3 är att konsolen ser grym ut. Spelen... not so much..

Blev mest besviken på att battlegrounds kommer till xbox för då blir det svårare att få vännerna att skaffa speldatorer.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Gorian:

MS släpper en ny konsol i Xbox One familjen och inte en enda kommenterar? Är XBONE såpass död alltså? ^^

Mitt intryck från E3 är att konsolen ser grym ut. Spelen... not so much..

Det hela drog igång sent natten mot en arbetsdag, de av oss som jobbar har inte haft möjlighet att följa nyheterna. Själv har jag bara hunnit snegla på Eurogamer och Ars Technicas rubriker, får läsa och se klipp först ikväll.

Sedan är de flesta konsoltrådar, med möjligt undantag Switch som är mer aktiv, rätt inaktiva. Lite udda då de flesta i forumet har iallafall en konsol.

Nu har jag bara läst rubriker men personligen anser jag att MS leder E3 hitills. Bethesda hade mest gamla grejer att visa upp.

Förväntar mig lite av Sony, de var klena förra årets E3 med lite intressant att visa. I år är det intressant hur de kontrar Scorpio/Xbox One X. Har de något intressant spel att krascha partyt eller en Pro 2?

Nintendo ser jag fram emot då jag spelar mest på min Switch i dagsläget. En del har redan läckt, en del titlar släpps efter E3 och lär inte vara dags för någon ny hårdvara såvida inte en billigare Switch SKU presenteras. Lite mer info om spel vore uppskattat dock.

PC-delen leds av Intel i år och jag förväntar mig inget från den.

Så jag är personligen ganska säker på att MS "vinner" E3 i år. Ända som skulle slå och riktigt överraska vore om Sega återvänder som plattformsägare och chockar alla med en uppföljare till Dreamcast.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Överlag förutom en otrolig trist introduktion till Microsoft konferensen de kunde slopat helt så vart det ändå en helt okej konferens, dock inte många spel jag har speciellt lust att spela förutom Ori and the Will of the Wisps samt Cuphead. I alla fall trevligt attt Cuphead äntligen fått ett datum efter ha varit så försenat.

Men med det sagt båda spelen kommer till PC så lär fortfarande inte bli att man rör sin Xbox one, som förövrigt legat och skräpat i över ett år snart.

Skrivet av Gorian:

MS släpper en ny konsol i Xbox One familjen och inte en enda kommenterar? Är XBONE såpass död alltså? ^^

Mitt intryck från E3 är att konsolen ser grym ut. Spelen... not so much..

Ja Xbox har mer eller mindre förlorat hela racet i Europa, huruvida denna konsol kommer göra någon skillnad får vi se, men med ett pris på ungefär 5500-6500 kr i Sverige så ser jag den som enormt trögsålt, vist Xbox One S går ju för 1800-2200 vanligtvis men även den säljer inte vidare bra idag.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk

Xbox One X är $100 för dyr enligt mitt tycke. Kommer få svårt att konkurrera mot PS4 Pro speciellt om Sony sänker priset på den med $50 då kommer Microsoft att få svårt att hävda sig tror jag. Det Xbox behöver är spel och det har saknats länge nu.

Visade Microsoft upp några nya spel på sin konferens?

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Visade Microsoft upp några nya spel på sin konferens?

En massa uppföljare (Metro, Forza, Ori, Life is Strange... etc.) och Anthem, som är ett nytt spel. Typ det.

Visa signatur

---

Permalänk
Skrivet av Swedish Berserk:

Xbox One X är $100 för dyr enligt mitt tycke. Kommer få svårt att konkurrera mot PS4 Pro speciellt om Sony sänker priset på den med $50 då kommer Microsoft att få svårt att hävda sig tror jag. Det Xbox behöver är spel och det har saknats länge nu.

Visade Microsoft upp några nya spel på sin konferens?

Man kan inte förvänta sig att X ska kosta lika mycket som Pro när X erbjuder mycket mer prestanda både i processor och i princip DUBBLA prestanda i grafik samt 4K Ultra HD gaming och i både Blu Ray och Streaming. Jag skulle gärna betala 1 000 kr extra för det där. Efter att ha tittat på presentationen verkar Microsoft mycket mer engagerade till att erbjuda mer exklusiva spel till deras nya konsol än vad Sony gör för sin Pro.

Vad gäller spelen var det mycket de utannonserade, ca 42 spel varav 22 exklusiva titlar för One. De ska även komma med uppdateringar som ska göra det möjligt att spela de gamla Xbox spelen där även vissa titlar skulle få skalas upp i 4K.

Jag skrev även ner några favoriter av deras nya spel som intresserade mig ganska mycket:

Codevein

Black Desert

Dragon Ball Fighter Z

Unruly Heroes

Battle Rite

Observer

Dark & Light

Shift

Shadow of War

Ori

Anthem

Kolla gärna upp dem, särskilt Dark & Light, Black Desert och Anthem.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av CrazyBlueberry:

Man kan inte förvänta sig att X ska kosta lika mycket som Pro när X erbjuder mycket mer prestanda både i processor och i princip DUBBLA prestanda i grafik samt 4K Ultra HD gaming och i både Blu Ray och Streaming. Jag skulle gärna betala 1 000 kr extra för det där. Efter att ha tittat på presentationen verkar Microsoft mycket mer engagerade till att erbjuda mer exklusiva spel till deras nya konsol än vad Sony gör för sin Pro.

Vad gäller spelen var det mycket de utannonserade, ca 42 spel varav 22 exklusiva titlar för One. De ska även komma med uppdateringar som ska göra det möjligt att spela de gamla Xbox spelen där även vissa titlar skulle få skalas upp i 4K.

Jag skrev även ner några favoriter av deras nya spel som intresserade mig ganska mycket:

Codevein

Black Desert

Dragon Ball Fighter Z

Unruly Heroes

Battle Rite

Observer

Dark & Light

Shift

Shadow of War

Ori

Anthem

Kolla gärna upp dem, särskilt Dark & Light, Black Desert och Anthem.

Känns lite som MS mer försöker göra Xbox till en PC idag än tidigare. På gott och ont. De satsar på andra titlar än främst Sony vilket också märks i deras utbud.

Jag funderar på att skaffa en UHD TV i sommar/höst så blir nog att uppgradera PS4 eller Xbox One på samma gång om jag känner behovet av det. Nu har jag mer än en spel-PC, alla spelplattformar som är aktuella idag men att bara sätta sig vid TV'n och spela efter en lång arbetsdag är väldigt skönt. Blir inte riktigt lika vid datorn, speciellt när det alltid ska krånglas med något innan spelet fungerar.

Sneglat igenom spelen MS visat och känns lovande, speciellt om de fortsätter med Xbox Anywhere. Så lutar mot en XSX (fast kunde de inte kalla den Scorpio? gillade det namnet ihop med den underbara Simpsons-karaktären) i dagsläget. UHD-BD-stöd är ett plus i kanten, min TV kommer behöva stöda någon variant av HDR med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tenerezza:

Ja Xbox har mer eller mindre förlorat hela racet i Europa, huruvida denna konsol kommer göra någon skillnad får vi se, men med ett pris på ungefär 5500-6500 kr i Sverige så ser jag den som enormt trögsålt, vist Xbox One S går ju för 1800-2200 vanligtvis men även den säljer inte vidare bra idag.

Visst, de är inte nummer #1 på marknaden, men att vara #2 är inte dåligt. Apple är ju inte kass för att de är #2 på både datormarknaden och på telefonmarknaden.

Jämfört med Apple som kanske säljer till 1/8-del av deras marknader, så säljer Sony kanske till 2/3-delar av konsolmarknaden, och Microsoft till 1/3-del av konsolmarknden.

PS4 (Pro) och XB 1 låg på ungefär samma intropris, så jag kan inte säga att det är högt, och speciellt inte med tanke på den prestandan man verkar få (känns som den har potential att ha ett högt "bang for the buck"-värde, även om det återstår att se i tester).

Tycker det är lysande trevlig att både Microsoft och Sony har kommit med ett par lite mer "high end"-alternativ för de som så önskar. Den stora massan kan som vanligt fortsätta att köpa deras "normala" alternativ i form av XB1S och PS4S för de som tycker detta är för dyrt.

Jo, XB1S tycker jag är lysande mycket konsol och mediaspelare (som jag främst använder de till, har 5 st.) för väldigt lite pengar. Tror inte du kan få en lika kompetent 4K/HDR-spelare för dessa pengar någon annan stans, och sedan kan du som en bonus spela på den också (ibland tom. samma titlar som du redan äger till Win10 utan extra kostnad/licens - lysande IMO!).

Sedan är även PS4 Slim (som också går för runt 2000 nuförtiden) också lysande bra och mycket för pengarna skall tilläggas (även om jag personligen saknar möjlighet till 4K/UHD BD). Bra köp bägge två helt enkelt!

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Xbox One X är $100 för dyr enligt mitt tycke. Kommer få svårt att konkurrera mot PS4 Pro speciellt om Sony sänker priset på den med $50 då kommer Microsoft att få svårt att hävda sig tror jag.

Den ligger på ungefär samma pris som PS4 (Pro) och XB1 (OG) vid deras intropris. Ser faktiskt inget problem där.

Tycker det känns som man får mycket konsol för pengarna med XB1X (även om tester återstår, och inte säkert att jag själv skaffar en).

Känns riktigt lyckad prestanda och prisnivå som de lagt sig på IMO.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrazyBlueberry:

Man kan inte förvänta sig att X ska kosta lika mycket som Pro när X erbjuder mycket mer prestanda både i processor och i princip DUBBLA prestanda i grafik samt 4K Ultra HD gaming och i både Blu Ray och Streaming. Jag skulle gärna betala 1 000 kr extra för det där

Håller med helt!

Jo, det är väldigt mycket både märkliga och framförallt gnälliga orealistiska förväntningar många har (typ; skall ha samma prestanda som i7 med 1080Ti, och max kosta 2000 pix totalt). Sanslöst...

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

Kommer nog köpa en Xbox One X, den ser trevligt ut.

Visa signatur

Send me out... with a bang.