Permalänk
Medlem

Adobe Acrobat problem!

Så jag arbetade med en pdf, när jag var klar med den så sparade jag den, stängde av den och har inte rört den i ca en månad. Nu när jag behöver den här pdf:en och startar den så har all min text ändrats till detta:

Fch􀀁Rgkkwỡ
Kgrr􀀁 l_kl􀀁 􀀂p􀀁 ?lrmlgm􀀁 Ictm􀀁 maf􀀁 d􀀃p􀀁 lst_p_lbc􀀁 e􀀄p􀀁 h_e􀀁 kgrr􀀁 qgqr_􀀁 􀀄p􀀁 g􀀁 rcilginpmep_kkcr􀀁 n􀀄􀀁 LRG+Ewkl_qgcr􀀁 K_jk􀀃,􀀁 ?ljcblglecl􀀁 rgjj􀀁 _rr􀀁 h_e􀀁 q􀀃icp􀀁 hm``􀀁 fmq􀀁 cp􀀁 􀀂p􀀁 d􀀃p􀀁 _rr􀀁 isll_􀀁 sr􀀃i_􀀁 kgl_􀀁 islqi_ncp􀀁 maf􀀁 qi_dd_􀀁 cpd_pclfcr􀀁 rgjj􀀁 hm``cl􀀁 qcl_pc􀀁 g􀀁 dp_krgbcl,􀀁
Cdrcpqmk􀀁 h_e􀀁 f_p􀀁 crr􀀁 qrmpr􀀁 glrpcqqc􀀁 d􀀃p􀀁 rcilgi􀀁 maf􀀁 f_p􀀁 rgbge_pc􀀁 hm``_r􀀁 kcb􀀁 j_ecp􀀁 eclmk􀀁 K_jk􀀃􀀁 Qr_b􀀁 q􀀄􀀁 f_p􀀁 h_e􀀁 jgrc􀀁 cpd_pclfcr􀀁 glmk􀀁 bcr,􀀁 H_e􀀁 f_p􀀁 maiq􀀄􀀁 hm``_r􀀁 n􀀄􀀁 _lbp_􀀁 nj_rqcp􀀁 b􀀂p􀀁 h_e􀀁 f_bc􀀁 _p`crqsnnegdrcp􀀁 pcj_rcp_bc􀀁 rgjj􀀁 j_ecpf_lrcpgle􀀁 q􀀄qmk􀀁 Lcrrm,􀀁 L􀀂p􀀁bcr􀀁imkkcp􀀁rgjj􀀁_rr􀀁hm``_􀀁 maf􀀁j􀀂p_􀀁kge􀀁lw_􀀁q_icp􀀁q􀀄􀀁􀀂p􀀁h_e􀀁e_lqi_􀀁cle_ecp_b􀀁cdrcpqmk􀀁h_e􀀁lhsrcp􀀁_t􀀁 _rr􀀁j􀀂p_􀀁kge􀀁lw_􀀁q_icp,􀀁
Qmk􀀁 ncpqml􀀁 􀀂p􀀁 h_e􀀁 lmeep_ll􀀁 maf􀀁 mpblgleq_k*􀀁 h_e􀀁 srd􀀃p􀀁 kgl_􀀁 _p`crqsnnegdrcp􀀁kcb􀀁qrmpr􀀁_lqt_p*􀀁n􀀄􀀁crr􀀁`p_􀀁maf􀀁cddcirgtr􀀁q􀀂rr,􀀁H_e􀀁􀀂p􀀁qmag_j􀀁 maf􀀁rpgtq􀀁_rr􀀁hm``_􀀁g􀀁epsnn,

Finns det något sätt att fixa detta, i så fall hur?

Permalänk
Medlem

Hur skapade du den här pdfen?

Permalänk
Medlem

@lorgix: Jag skapade den inte exakt utan det var en färdig template där jag själv redigerade texten och sparade.

Permalänk
Medlem

Ser ut som om det tagit fel på character encoding. Vet inte vilket program du tittar i men brukar gå att ändra vad den använder. Edit missade rubriken.

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.