Trådlösa lurar till både PC och PS4?

Permalänk
Medlem

Trådlösa lurar till både PC och PS4?

Alltså på jakt efter ett headset jag kan ha till PC samt PS4, bara skifta USBmottagaren mellan dem så att säga.
Vill också att det ska stödas fullt ut på båda plattformarna. Om den har t.ex. virtuellt surround i windows som mina nuvarande G933 vill jag också ha det på PS4an.

Några tips?

Visa signatur

i7 2600K - MSI P67A GD65 - EVGA 970 GTX - Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 - Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem

Playstations egna lurar. tror inte några andra stödjer sina funktioner på playstation men inte säker. Inte säker på om 3d ljud fungerar på PC häller
https://www.playstation.com/sv-se/explore/ps4/accessories/

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Corsair Obsidian 750D Black Case, ASUS ROG VIII Extreme/Assembley Z170, Intel® Core™ i7-6700K, Hydro Series™ H115i Extreme Perfomance CPU Cooler, Corsair Link Cooling and Lighting Kit, Geforce GTX Titan X Pascal, Corsair AX1200i, OCZ RD400 1TB M.2, Corsair Venegeance LPX DDR4 3000MHz 4X16 GB, Astro Gaming A50, SoundBlaster X Katana, TrackIR5, HTC VIVE, SteelSeries Apex, Logitech G502, Thrustmaster Hotas Warthog, Thrustmaster T300 Ferrari, ASUS ROG Swift PG278Q, Alienware AW3420DW