Permalänk

Någon frågade hur man ska ta kontakt och veta vilka som vill groupa. Jag kommer iaf när jag vill hitta andra att lira med gå in på sweclockers teamspeak under overwatch.

Permalänk
Medlem

ZAVAGEKLAN#1238 . ~30 år. Lirar för att ha kul men vinner gärna. Siktar inte på competetive men vill bli bra på spelet. Lirar allt men Junkrat, Genji och Zarya är favoriter.

Visa signatur

"I do not know with which weapons WWIII will be fought, but WWIV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Spelar mest för skojs skull, är väl inte superduktig men spelar för att vinna! Kommer köra ranked när det dyker upp! Är 28 år

johnnyponken#2571

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vi är ett gäng som spelar väldigt mycket overwatch nu om kvällarna och vi är mellan 15-50år gamla vi kan vara allt från 2 till 6 spelar som spelar och vi spelar för att det är kul vilket är det viktigaste vi kör även med ts3 server
Vinylen#2125 är user på battle.net

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

zer0diabetes#2611 . Jag spelar gärna OverWatch.
26år ( snart 27 år i sommar. )

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krullieboy:

Spelar sporadiskt på fritid. Pluggar hemifrån så har flexibel tid. Lirar mest för att det är roligt men tar alltid spel seriöst. Adda om ni vill lira.

Nollan#2461

Jag spelar JUST NU ifall någon vill lira! Lägg till mig på battle.net så kan jag skicka info till min TS3 server

Visa signatur

Corsair Air 540 | Asus strix x470-f gaming | AMD Ryzen 7 3700x| 2x8gb 3200mhz RAM | Asus GTX 2070 |2xSSD 512GB(boot) | 2x1tb WD 7200rpm | Cooler Master V1000 1000W | Skärm: ACER XB280HK, Benq 27" 144hz | Win 11 pro N 64-bit

Permalänk
Medlem

Spelar just nu, adda mig om ni vill spela: Tweeek#2327

Använder gärna Sweclockers Teamspeak!

Permalänk
Medlem

Lirar gärna. Spelar relativt mycket på kvällar och helger.
Kan gå in på TS.

Adda Crowley#2183

Permalänk

Tänkte köra ett par rundor, någon som är sugen? /Moldy

Permalänk
Avstängd

Tjena! Spelar gärna med lite folk! Blir 28 nu snart och har barn så kommer inte kunna lägga så himla mycket tid så kommer mest att spela för det är kul! Är bara rank 12. Har ingen mic atm men ska plocka upp den snart tänkte jag Gillar att spela det mesta av alla heroes jag hunnit prova

Bara att adda BOMBAiiftw#2733

Visa signatur

CPU: 4770K | GPU: 2x EVGA GTX 980 SC ACX 2.0 SLI | RAM: 16GB Kingston HyperX 1600MHz | PSU: EVGA Supernova G2 850W | Moderkort: Gigabyte Z87X-OC | SSD: Samsung 830 256GB & Samsung 850 Pro 512GB | HDD: 2TB | Chassi: NXZT H440 Black/Orange | CPU Kylning: Hydro H100i | Skärm: LG IPS277L 27"

Permalänk
Medlem

Tjena!
23 år gammal, mycket erfarenhet inom FPS (Supreme i CS GO) spelar gärna med andra medlemmar här. Level 20 i OW.

Lägg till Afterhour#2328
Mvh

Permalänk

Försöker hitta ett par timmar varje dag att ägna åt Overwatch men blir lite trist att inte kunna spela i grupp.

C00ki3PuSS#2843

Permalänk
Medlem

Jag har lagt till de flesta, mitt ID är IreathLND#2237

Permalänk
Medlem

Nybörjare och inte fps kung, men spelar gärna med. Sparbanken#2317

Permalänk
Medlem

dvanh#2539

29 år. Kommer från Quake scenen, ca. 2300 ELO, CA-spelare. Söker duktigt folk att lira med

Visa signatur

Fractal Design Define S - ASUS STRIX GTX 1060 6GB - Core i5 6600K @ 4.5GHz - be quiet! Pure Rock - Corsair 16GB CL13 2133MHz - Samsung 250GB SSD (OS) - ASUS Z170 PRO Gaming - Corsair RM750x 750W

Citera för svar

Permalänk

Oskar heter jag och är 22 år. Jag och mina polare söker lite fler folk för att köra vanligt casual och ha kul men även comp när det väl släpps. Skicka meddelande på Battlenet så kan jag skicka våran TS ip. Vi söker helst folk över 19 år och de som är över level 20. Battletag: Kermit#22842

Permalänk
Medlem

Tjena!

Jag har varit lite inaktiv med Overwatch tills nu, på grund av tentor. Men nu är det äntligen klart så dags att börja lira Overwatch seriöst!
Jag söker lite sköna lirare som är sugna på att börja lira Overwatch relativt seriöst. Tidigare spel som jag har lirat är SC2 (high master) och CS:GO (supreme).
Så ifall ni är sugna på att lira, var god och lägg till AlfaBlommaN#2836 och skriv vem ni är när ni lägger till mig så jag vet vart ni är ifrån!

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk

Om tio minuter kommer jag ha fem veckors semester så jag kommer ha mycket fritid och spela en hel del. Mitt battle tag finns på första sidan. Jag är 28 år.

Permalänk
Medlem

Elo!

Tänkte se om det finns något intresse att få ihop lite folk att spela lite halv seriöst med. Kan spela mycket om det behövs ._.
Spelat tf2 på skaplig nivå (div3 6v6 och 9v9) och csgo suprem/global på 100h innan jag tröttna på cs och div andra spel på skaplig rating / rank

Har ts server och en och annan spelar om någon är sugen!

Spelar Lucio som main, mercy och rainhardt.

Edit: Bnet id tshh#1607

Permalänk

Tjenare gott folk!
Även jag har fastnat en del för Overwatch men står nu och stampar lite pga brist av folk att spela med. Kommer ha bra med tid att lira framöver. Är 26 år gammal.

B-net: Fenris#2223

Adda gärna, så lägger jag till några av er som redan skrivit.

Permalänk
Medlem

Lirar gärna om nån har lust. B-tag: Lillbergarn#2181

Permalänk
Medlem

Halxial#2796

29år kille, har just börjat spela overwatch! spelar gärna i grupp istället för random, så det är bara att adda dom som vill!

Permalänk
Medlem

36 år och har precis börjat spela..level 16 just nu.
halvord#2718

Permalänk
Medlem

Glad kille på 26 bast. Lär mig hellre än att bli frustrerad. Ger aldrig upp, oavsett läget i matchen

Föredrar support. Kan spela aggressivt med offense. Även tanks.

Har du liknande mentalitet? Lägg då till mig så samlar vi ihop ett team från SC

Ketsi#21672

Visa signatur

PC: Intel i7 3930K16 GB RAMGTX 980 SLI1 TB SSD
Ljud: Audeze LCD-3 FazorShure SE846EONE MKII MUSES (AMP + DAC)
Bild: Samsung 43" 4K SUHD HDR 12-bit (till Dator/PS4 Pro)
Bärbart: Apple iPad Pro 12,9"Apple MacBook 12"Oppo HA-2

Permalänk
Medlem

Var håller ni till gällande kommunikation?

Visa signatur

AMD RYZEN 9 5900X - ASUS ROG X470-F STRIX - 32GB DDR4 @ 3200MHz - ASUS RTX 3070 Ti

Permalänk

Lagt till en massa redan.

Adda bara, skicka inv, kör helst comp, haft tillgång sedan closed beta på OW. Haft svårt med polare som ska sätta sig in i detta. 28 år.

Kan gärna byta gubbe utifrån vad som behövs för stunden, slutar oftast med spela Junkrat och pharah när det är för mkt wildcards i egna laget (spelar solo för ofta).

Andsvarr#2252

Permalänk
Medlem

Precis vad jag letat efter! Fastnat ordentligt för Overwatch och vill gärna hitta folk att spela med, känns som de kommer bli mycket roligare när man slipper random.

lägg gärna till mig! Skall försöka hitta mig till Teamspeak med och se om man kan hitta nått folk

Snoxen #2448

Permalänk
Inaktiv

Lägg gärna till mig, Killbom#1910

Jag gillar när folk ställer sig på pointen innan man förlorar.

Permalänk

adda mig, Mathias #22930, lirar endast competitive nu.

Permalänk
Medlem

32 år, brukar bli nån eller ett par timmar per kväll, gärna ranked men börjat lessna pga. solo queue'andet.
Spelat Q3 och UT2004 på relativt hög nivå för en massa år sen, men lite FPS'ande sitter fortfarande kvar.

trwl#2463