The Division upprop Beta!

Permalänk
Medlem

The Division upprop Beta!

Tjena!
Tiden har äntligen kommit för The division betan att släppas! Skulle vara roligt att bygga ihop tillräckligt många squards så många får möjligheten att uppleva helheten bättre än att spela själv!
Betan är tillgänglig
XBOX ONE
JANUARY 28TH- 31ST
PS4/PC
JANUARY 29TH - 31ST

Min nära vän och jag har skapat en sida på facebook till PC-versionen där vi tänkte diskutera allt och dela med sig till allihopa!
https://www.facebook.com/groups/divisionsweden/

Man kan vara max 4 personer i varje squad, Tänkte att denna tråden skulle kunna vara ett samlingsställe där man kan teama upp sig för dom som vill det!

Vi ses online!

Permalänk

Bra initiativ

Härligt, kanske man ser några härifrån online den 29:e

Permalänk
Medlem

Lånar tråden lite! Någon som har problem att lösa in sin Beta kod?
Får bara meddelande att koden ej är giltig!

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk

@segafreaktwo:

Vilket system?
Jag förhandsbokade mitt spel via webhallen, sen på mina medlemssidor fick jag en kod.
Denna skrev jag in http://tomclancy-thedivision.ubi.com/game/en-us/beta/
Jag var dock tvungen att skapa ett Ubisoft konto först. Hoppas det hjälper dig att komma igång.

Permalänk
Medlem

Får man endast beta-key om man förbokat spelet?

Permalänk
Medlem

Bra där ska bli kul. Många polare som inte kommer köra så ska bli kul med lite nya teammates. Nyckel går att köpa för er som inte vågar beställa spelet @Monaco33

Permalänk
Medlem
Skrivet av Monaco33:

Får man endast beta-key om man förbokat spelet?

Nä, jag fick en nyckel helt random från Nvidia några dagar sedan.
Ingen aning exakt varför eller hur jag fick den, antar att jag skrivit upp mig för beta någon gång.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Har skickat ansökning till gruppen på FB

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Monaco33:

Får man endast beta-key om man förbokat spelet?

Nej jag fick min av Nvidia och inte behövde jag förboka spelet..

Visste inte ens om att jag stod på kö för spelet

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem

Pre-load tillgängligt nu!

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Vi börjar bli en hel del medlemmar!

Nu är det 36 st och går det bräcka 100 strecket tror ni?
Dela med er av gruppen så kommer ni kunna hitta nya spelare att spela med, eller kanske tom. emot?
Dela en bild på någons döda kropp för att göra honom till åtlöje!
Dela det där vapnet som alla letar efter som du har fått. Gör dem avundsjuka!

Det kanske kommer att sättas upp en TS3 server med för medlemmarna i The Division Sweden att joina!

https://www.facebook.com/groups/divisionsweden/

Skrivet av Ueix:

Tjena!
Tiden har äntligen kommit för The division betan att släppas! Skulle vara roligt att bygga ihop tillräckligt många squards så många får möjligheten att uppleva helheten bättre än att spela själv!
Betan är tillgänglig
XBOX ONE
JANUARY 28TH- 31ST
PS4/PC
JANUARY 29TH - 31ST

Min nära vän och jag har skapat en sida på facebook till PC-versionen där vi tänkte diskutera allt och dela med sig till allihopa!
https://www.facebook.com/groups/divisionsweden/

Man kan vara max 4 personer i varje squad, Tänkte att denna tråden skulle kunna vara ett samlingsställe där man kan teama upp sig för dom som vill det!

Vi ses online!