Värde på en network bannad ps4?

Permalänk
Medlem

Värde på en network bannad ps4?

Har kommit över en ps4 som är bannad på PSN (ja, hela konsolen är bannad.)
Har två spel och 1 kontroll. Vad tror ni man kan få för hela kitet?

Permalänk
Medlem

Tror ingen vill köpa en konsol som inte fungerar, kanske dock som reservdels maskin. Och så säljer du tillbehören var för sig om dom fungerar på en annan PS4.

Lägg den på Tradera eller här på marknaden och låt budgivningen börja är mitt förslag.

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mega-Dark:

Tror ingen vill köpa en konsol som inte fungerar, kanske dock som reservdels maskin. Och så säljer du tillbehören var för sig om dom fungerar på en annan PS4.

Lägg den på Tradera eller här på marknaden och låt budgivningen börja är mitt förslag.

Det fungerar att spela spelen som man har på skiva självklart men alla andra funktioner är ju väldigt begränsade så att säga. Lutar åt att den åker upp på tradera för att sen inhandla en ny.

Permalänk

Är hela konsolen bannad, även singleplayer? Får Sony göra så och vad gjorde du för att det skulle hända?

Permalänk
Medlem

Blueray spelare ?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av eXim:

Blueray spelare ?

-e

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av siglolmic:

Är hela konsolen bannad, även singleplayer? Får Sony göra så och vad gjorde du för att det skulle hända?

Nejnej singleplayer är ej bannat kan självklart spela spelen men får ingen nätverksåtkomst alls eftersom det inte går att logga in.

Jag köpte en billig ps4 begagnat och den var bannad.