Permalänk
Medlem

Söker spelare till CsGo Clan

Har tänkt ett tag angående Csgo, och det blir mycket roligare tid inom gaming världen med en riktig clan, man ska självklart ha kul, men en serriöst clan blir oftast bra, vilket leder till vinster som sedan leder även till mer skoj!

Jag har gjort ett nytt konto på CsGo för att börja köra lite mer serriöst, var LEM rank på mitt andra konto, så det ska inte vara några problem att nå den ranken igen med tanke på att jag är en väldigt aktiv spelare. Men för att komma till saken.. så söker jag spelare till min nystartade clan!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Om mig:

Ålder: 23 år
Jag är en väldigt engagerad person, och spelar alltid seriöst, speciellt när jag ser andra i mitt lag som gör detsamma.
Har spelat 1.6 i ett år drygt, samt även kört CsSource i minst 5 år, och började spela CsGo för drygt 2-3 år sedan.
Jag har Skype / Teamspeak ( Föredra skype tills man har en full serriös clan )
Skulle se mig som en ganska aggresive spelare, inte att jag rage och såvidare, utan mer att jag är den personen som tar " Entry Frags "
( Har inga problem med att pusha ut så att säga )
Har självklart en mic.
Bor i småland ( Inte skåne om ni nu blandar ihop det ) ;p
Skulle se mig som en average spelare men inte långt ifrån att gå högre.
Är väldigt aktiv och ser mina misstag av att verkligen bli bättre hela tiden.
Är en allmänt lugn person.
För mer info, så är det bara och adda mig, skriver Steam namn, längre ner!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vad jag söker hos dig / er!

1. Ålder: 18 eller äldre!
2. Ha tillgång till både skype / teamspeak / Microfon
3. Vara en aktiv spelare
4. Vara sugen på att verkligen bli bättre hela tiden och se sina egna misstag
5. Inte rage när man förlora, utan att kunna ta en förlust och se vad man gjorde för fel istället
6. Vara minst Eagle rank
7. Ta egna initiativ och komma med förslag och inte hoppas allting löser sig själv
8. Och som alltid, ha sjävklart roligt! Men desto bättre man är, desto roligare har man
9. Och verkligen se målen framför sig, och verkligen försöka trycka laget frammåt!
10. Ha en skön attityd till laget och till andra med såklart, men speciellt till laget, och spelar någon väldigt dåligt vid ett tillfälle, så kan man Tex. ge tips för att han ska bli bättre eller så säger man " Synd ", man påpekar inte hur personer är på grund av ett misstag.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Grejorna jag söker hos er, har jag sjävklart också, så för mer information eller om du / ni är sugna, så är det bara lägga till mig i steam!
Steam: zerenade1 ( Ingame name: Zerenade )
Tack för ni tog er tid, syns ingame!

Visa signatur

Zezaw