Permalänk
Medlem

Runescape 3 guld

Tjena
Kan man bli bannad av att köpa Runescape 3 guld på hemsidor?
Isåfall hur skulle det gå till att man bli bannad?
För jag har tradeat vänner flera hundra miljoner och dem till mig tidigare, och det är ju så det hade fungerat om man köper guld med, man gör bara en trade, så är det verkligen ban risk på det ?
Tack

Inlägg återställt.
Visa signatur

Zezaw

Permalänk

Det finns risk, dem har automatiska system för att upptäcka misstänksamma trades och beteende. Om systemet upptäcker något konstigt blir man "flaggad", så att en människa kan kolla upp det vid ett senare tillfälle.

Just att köpa guld är inte så stor risk, men det är ju fortfarande en liten risk, blir nog större risk ju större summor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zezaw123:

Tjena
Kan man bli bannad av att köpa Runescape 3 guld på hemsidor?
Isåfall hur skulle det gå till att man bli bannad?
För jag har tradeat vänner flera hundra miljoner och dem till mig tidigare, och det är ju så det hade fungerat om man köper guld med, man gör bara en trade, så är det verkligen ban risk på det ?
Tack

Hej! PMod här, chansen är VÄLDIGT stor att du blir bannad. Köp bonds istället!

Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |

Permalänk
Hedersmedlem

*Trådskaparens inlägg återställda*

Om man skapar en tråd och får andra användare att försöka hjälpa till genom att skriva svar så är det inte uppskattat att förstöra sina trådar i efterhand.

*Tråd låst*

Visa signatur

Nu med kortare användarnamn, men fortfarande bedövande långa inlägg.