PS4 + Dustinhome = Skämt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kungfors:

Jag fick ett mail från Dustin med erbjudandet att köpa en PS4 för 10 dagar sedan. Betalade direkt och trodde de skulle skicka samma dag. Nu har jag varit på dem varje dag och hela tiden får jag höra att de inte vet när de kan skicka ut konsolen. De kunde inte heller garantera leverans till jul. Vilket skämt...

Sorgligt. Detta borde uppmärksammas mer.

Visa signatur

Min rigg:
Corsair 275R TG, Ryzen 7 3700X, NH-U12S Chromax cooler, ASUS x570 strix-E, Corsair RMx750, Gskill Trident Z Neo 16Gb, RX6800 ref, Nvme Samsung 970 Evo.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kungfors:

Jag fick ett mail från Dustin med erbjudandet att köpa en PS4 för 10 dagar sedan. Betalade direkt och trodde de skulle skicka samma dag. Nu har jag varit på dem varje dag och hela tiden får jag höra att de inte vet när de kan skicka ut konsolen. De kunde inte heller garantera leverans till jul. Vilket skämt...

Exakt samma för mig , pinsamt dåligt av dom. Jag ringde senast för 1 timma sen men dom visste inget.

Permalänk
Medlem

Jag var i kontakt med Dustin för 30 minuter sedan. Den jag talade med då sa att ytterligare information skulle mejlas ut imorgon till de som fick erbjudande om att handla till högre pris (erbjudandet jag fick skickades till mig 28:e november), jag väntar med spänning..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Skprrkt:

Jag var i kontakt med Dustin för 30 minuter sedan. Den jag talade med då sa att ytterligare information skulle mejlas ut imorgon till de som fick erbjudande om att handla till högre pris (erbjudandet jag fick skickades till mig 28:e november), jag väntar med spänning..

Jag fick mitt 28:nov också , vi får hoppas att det är goda nyheter då...

Permalänk
Medlem

Vad bra att ni fick boka konsolen med höga priset som Dustin Home har angett i villkoren. 528kr tillägg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghost93:

Vad bra att ni fick boka konsolen med höga priset som Dustin Home har angett i villkoren. 528kr tillägg

Att få konsolen innan julhelgen väger tyngre för mig (jag är dock inte beredd att betala tusenlappar extra till en privatperson), om jag inte får det kommer jag antagligen avboka.

Permalänk
Medlem

Jag struntar i om det är en femhundring extra. Däremot tycker jag att Dustin kör ett riktigt fult spel. Varför skicka ut mail med erbjudande om att köpa konsolen när de själva inte har en aning om när de får in dessa? Blir så sjukt förbannad på dem.

Förra veckan så skrev Dustins support att de skulle ha ett extra internmöte angående PS4 och sedan skicka ut information på onsdagen eller torsdagen. Vad hände med det? INGENTING... Aldrig mer Dustin.

Permalänk
Avstängd

Jag fick just nu ett meddelande att min konsol är skickad. Då får jag den innan jul ändå Jag hade faktiskt gett upp hoppet.

Jag bokade 31 augusti.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoner09:

Jag fick just nu ett meddelande att min konsol är skickad. Då får jag den innan jul ändå Jag hade faktiskt gett upp hoppet.

Jag bokade 31 augusti.

Jag bokade 15 augusti, såg precis att även min är på väg. God jul!

Permalänk
Medlem
Skrivet av careau:

Brukar man inte få det billigare när man köper ett större parti?

Från samma säljare ja. Naturligtvis gäller inte sånt mellan olika försäljare som det är i det här fallet.

Visa signatur

| Fractal Design XL R2| 2x Gigabyte 680 Gtx@1254/7300mhz | Asrock Z77 OC Formula | 3570k@4.5ghz(1.36v) & Phanteks PH-TC14PE | 16gig hyperx beast series@2133mhz | Fractal Design Newton R2, 1000W 80+ | Samsung SSD Basic 840-Series 512GB | 2TB Toshiba 7200rpm SATA6 | 9x Scythe Glide Stream 2000rpm | 2x Bitfenix Recon Fan Controller | BenQ 27'' XL2720T 120Hz + Dell UltraSharp 27" U2713HM IPS 2560x1440 | Sennheiser HD595

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kungfors:

Jag struntar i om det är en femhundring extra. Däremot tycker jag att Dustin kör ett riktigt fult spel. Varför skicka ut mail med erbjudande om att köpa konsolen när de själva inte har en aning om när de får in dessa? Blir så sjukt förbannad på dem.

Förra veckan så skrev Dustins support att de skulle ha ett extra internmöte angående PS4 och sedan skicka ut information på onsdagen eller torsdagen. Vad hände med det? INGENTING... Aldrig mer Dustin.

Samma här.

Permalänk
Medlem

Börjar med att fråga om någon som beställt från Dustinhome fått det för det pris som stod vid förhandsbokningen?

Har haft mailkontakt med Dustinhome men får inte ut några vettiga svar. På min fråga varför jag måste betala ett högre pris var svaret att de hade fått ett högre pris av leverantören. Frågade även om leveransdatum då de skrev att de förväntade att få in en ny omgång i början av december.

Bokade förövrigt den 31/8. Fick mail den 28/11 om att jag kunde få köpa ett för 4499kr och jag valde att genomföra det köpet. Sen dess har det varit tyst, förutom de svar jag har fått från supporten genom mailkonversationen.

Visa signatur

eVett.se - Överlev på internet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoner09:

Jag fick just nu ett meddelande att min konsol är skickad. Då får jag den innan jul ändå Jag hade faktiskt gett upp hoppet.

Jag bokade 31 augusti.

Fick du mail ifrån Dustin att din hade skickats?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av VictorBF:

Fick du mail ifrån Dustin att din hade skickats?

Ja den är på väg...äntligen

Permalänk
Inaktiv

Fick ett mail idag av Dustin att min konsol skickats oxå! Trackade på kolli id och mycket riktigt är den i transport påväg hit blir äntligen lite bf4 imorgon!! Håller med dock, aldrig mer Dustin!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Trevligt att ni fick era ps4 bokade min 12 sep och de kunde inte svara på mina frågor idag så jag avbokade. Ha det så trevligt med era maskiner.