Scroll of Resurrection

Permalänk
Medlem

Efter att ha sett på ett flertal streams så blev man lite sugen på att lira igen. Men jag har några frågor kring SoR. Gäller det fortfarande att man måste ha varit inaktiv sen i mars månad? För senast jag var inloggad var när man fick 7 dagar gratis under juli månad tror jag. Sen hur är det med en gratis level 80? Måste den vara på en bestämd server eller kan man skapa den på vilken som helst med vilken klass och ras som helst?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Diace:

Efter att ha sett på ett flertal streams så blev man lite sugen på att lira igen. Men jag har några frågor kring SoR. Gäller det fortfarande att man måste ha varit inaktiv sen i mars månad? För senast jag var inloggad var när man fick 7 dagar gratis under juli månad tror jag. Sen hur är det med en gratis level 80? Måste den vara på en bestämd server eller kan man skapa den på vilken som helst med vilken klass och ras som helst?

Nu orkar jag inte läsa igenom det åt dig, men jag kan visa vart du hittar infon

http://eu.battle.net/wow/en/services/scroll-of-resurrection/

FAQ
https://eu.battle.net/support/en/article/scroll-of-resurrecti...

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

Tack så mycket!

Permalänk
Medlem

Hej hej, jag har en scroll som ligger och väntar på att bli iväg skickad. skicka ett pm till mig, så skickar jag scrollen så snabbt jag ser det.

Permalänk
Medlem

Fattar inte riktigt vad SoR är...

Om jag fattar det rätt så kan jag skicka en till nån och därav får den personen 10 dagar + en lvl 80 ? vad får jag som skickar då ? eller är det tvärtom? haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av clarko:

Fattar inte riktigt vad SoR är...

Om jag fattar det rätt så kan jag skicka en till nån och därav får den personen 10 dagar + en lvl 80 ? vad får jag som skickar då ? eller är det tvärtom? haha

Om den personen sedan betalar för minst en månad fortsatt spelande, så får du en mount och en gratis spelmånad till ditt konto.

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Medlem
Skrivet av valiant:

Om den personen sedan betalar för minst en månad fortsatt spelande, så får du en mount och en gratis spelmånad till ditt konto.

Du får ingen tid om du skickar scroll. Du får bara ett mount. Det är RAF som du får 30 dagar + ett mount.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forsgren:

Du får ingen tid om du skickar scroll. Du får bara ett mount. Det är RAF som du får 30 dagar + ett mount.

Sant, jag blandade ihop de två. Tack.

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Medlem

Någon som kan skicka en scroll of resurrection till mig? pma så ger ja mail där.

Permalänk

Halloj, jag behöver en SoR ngn som kan skicka mig en? edit: jag verkar inte kunna svara på pm av ngn anledning så här e min mail: *done*

Permalänk
Medlem

EDIT: Har fått en SoR nu.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Har en SOR att skicka om nån vill ha

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk
Medlem

Har SoR att ge, skicka ett PM med nödvändig info.

Visa signatur

Cisco - Linux - VMWare
-- Citera mig om ni vill få återkoppling --

Permalänk

Kan ge en scroll om nån vill ha!

Permalänk
Medlem

Nån?

Tjena

Om någon behöver en scroll så skriv gärna i gästboken eller maila
noahkulenovic@hotmail.com

Hade

Visa signatur

Intel Core i7 @ 3.50GHz | MSI Z77A-G43 | AMD Radeon Sapphire 7970 3gb | 16 GB Corsair DDR3 RAM | STOCKKYLARE FTW

Permalänk

Scroll

Hej!

Ska börja lira igen hade jag tänkt. Skulle dock vara trevligt med en scroll Skicka gärna en till sonsen@live.se. Uppskattas!!!

Visa signatur

Dice, ge tillbaks mitt liv!

Permalänk
Medlem

Skickat

"Scroll Complete! Your invitation is now queued for validation.

Scroll invitations are validated in hourly batches, so your friend should receive your invitation shortly. Please note that your invitation will not be sent if your friend’s email address is not a valid Battle.net account or if the receiving character does not exist."

Permalänk
Medlem

Kan skicka Scroll, PMa med din mail så gör jag det direkt

Permalänk
Medlem

PM:a så tror jag att jag kan skicka en scroll

otydlig
Visa signatur

Chassi: Nzxt Phantom Fulltower Moderkort: Evga P67 SLI Processor: Intel Core i7 2600K 4.2Ghz Processorkylare Corsair H100i (Fläktar Corsair SP120 Quiet edition)Ramminnen: Corsair Vengeance 1600Mhz 16GB LP Grafikkort: Gigabyte Radeon HD 7950 Nätaggregat: Corsair TX 750W Diverse: Nzxt Ledslinga 2m blå, Nzxt 24,8,2x6 Pin White sleeved, Frontkabinett sleeved 140mm AF series Quiet editon 120mm AF Quiet edition

Permalänk
Medlem

Goddagens! Om det finns någon vänlig själ så tar jag gärna emot en Scroll! Blir lagom med lite Wow nu efter tentan och allt!
Acc: Betelgeuze_2@hotmail.com
Hör av er när ni har skickat! ^^

Permalänk
Medlem

#eNtr0py jag skickade en till dig

Permalänk
Medlem

Någon vänlig själ som kan skänka mig en SOR?

Permalänk
Medlem

Tjo hdolph, Jag kan skicka dig en SOR

Permalänk
Medlem

Hej. Är det någon som har lust att skicka mig en scroll of resurrection. Börjar bli sugen på wow igen.

Mvh Alexander S

Permalänk

alexander_s
Jag har skrivit till dig i PM angående din mail

Visa signatur

Jga kna itne satva!

Permalänk
Medlem

Själv har jag SoR kvar och kan skicka till vem som helst men skulle varit awesome om du köpte gamecard efter du har börjat denna tid, då jag får mount dessutom.

PM:a!

Permalänk

Hmm.. Gick in på denna och trodde att det var ett forum om musscrollar, så fick mig ett flin när det stod "samlingstråd för byte av scrolls"... haha

Permalänk

Jag har ett SoR om någon är intresserad.

Permalänk

Hej,

Skulle uppskatta om någon kunde skicka SoR till mastershakewow [!at!] gmail.com

Tack!

Permalänk

Edit klart. Tack.