Permalänk
Medlem

Jag skulle jättegärna uppskatta ett guest pass. Jag har tyvärr bara "Dear Esther" att erbjuda som byte.

Permalänk
Medlem

Jag tar jättegärna ett guestpass om någon har ett över!

Permalänk
Medlem

Jag vill gärna ha ett. Har aldrig spelat Diablo och är nyfiken på spelet men känner inte för att köpa det innan jag testat det.

Visa signatur

Hemmadator | Intel Core2Duo E8400 3GHz | 2048MB RAM 800MHz | ATI Radeon HD5750 512MB | ASUS P5QPL-AM | Corsair CX430 430W | Western Digital Caviar Blue 500GB | Seagate Barracuda 500GB | Intel 330 128GB |
Skoldator | Intel Core I7 950 3.06 GHz | Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL9 | ASUS GeForce GTX 465 1GB | ASUS P6T SE | OCZ MODXSTREAM PRO 700 WATT | CM Storm Scout |

Permalänk
Medlem

Om någon har ett guest pass över är jag verkligen sugen på det.
Osäker på om jag har nått i utbyte dock, men om jag hittar nått så..

Visa signatur

AMD Phenom II X4 3.0Ghz | Gigabyte GA-870A-UD3| 8Gb Crucial DDR3 1333MHz | Sapphire Radeon 7950 3gb| Win 7 Premium 64Bit | Logitech G15 V2 | Logitech G500

Permalänk
Medlem

Apropå detta, man ska alltså ladda hem Starter Edition av Diablo 3 för att kunna spela med ett guest pass. Och enligt Blizzard ska Starter Edition kunna laddas hem från https://eu.battle.net/account/management/download/ (när man är inloggad).

Jag ser ingen länk till nåt för Diablo 3 alls där, måste man först skriva in sitt guest pass så man sen ser nedladdningslänken? Dvs, först aktivera på den här sidan https://eu.battle.net/account/management/claim-code.html

(jag har fortfarande inget pass så fortfarande lika tacksam om nån känner för att PM'a över )

Permalänk
Medlem

PMa mig ni som inte har fått. Först till kvarn i PM boxen.

Visa signatur

| Gibabyte GA-P55A-UD4 | i5 750 @ 3.6 Ghz | 8GB Corsair Vengance | Asus GTX570 DCUII | | DELL 2408WFP | Logitech z-5500|
"If it bleeds, we can kill it!" Arnold Schwarzenegger, the Predator

Permalänk
Medlem

Ni tre första som pm får det sen när jag kommer hem från jobbet.

Visa signatur

| Gibabyte GA-P55A-UD4 | i5 750 @ 3.6 Ghz | 8GB Corsair Vengance | Asus GTX570 DCUII | | DELL 2408WFP | Logitech z-5500|
"If it bleeds, we can kill it!" Arnold Schwarzenegger, the Predator

Permalänk
Medlem

Jag är väldigt osäker inför köp, skulle gärna testa innan jag bestämmer mig. Troligast är väl att jag fastnar, så då kan jag bjussa på ingame items som tack för hjälpen...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

..... gammal D1-lirare här. Är tveksam inför köp efter allt jag hört och sett (för snabbt att nå max level, WoW-aktig grafik, för enkelt skillsystem....), och dessutom är min tid väldigt begränsad (32 år, två barn) - så? Någon med guest pass som vill bli av med det?

Permalänk
Medlem

Ingen?
Lovar att återgälda fett med guld och legendaries!

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Skulle väldigt gärna vilja få en guest pass.
Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Skulle vara skoj att testa hur pass bra det flyter på min bärbara innan man lägger ner pengar, så ifall någon har ett guestpass liggandes så vore det uppskattat ifall ni puttade det i min riktning!

Cheers!

Visa signatur

former wow addict
former daoc addict

Permalänk
Medlem

Hej kan något skickat över ett guest pass om det finns över. Vill testa om mitt GF funkar med spelat. Vissa forum säger ja vissa nej. Står som unsupported på Diablos hemsida. Men vill ge det ett test.

Permalänk

Nån som har en över får gärna PM,a mig en.. Ekonomin tillåter inte just nu men had verkligen velat prova..
Tack i förhand
mvh / Moshi

Visa signatur

"Citera mig gärna så jag hittar tillbaka"
| Phantek Enthoo Luxe | Intel i7 2600k @ 4,43 Ghz Med Corsair H100 | 16 GB 1866 Mhz Corsair Platinum Dominator | EVGA 980TI SC+ | Asus P8Z68 Pro/Gen3-V | Evga SuperNova 750W G2 | SSD Samsung 840 500GB |

Permalänk

Vore inte helt fel med ett guest pass Kanske någon vänlig själ som vill skicka ett PM?

Permalänk
Medlem

Det verkar helt kört...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

först till kvarn:
PXVJPD-VBPF-TT9CN9-9GRF-E9VJTX

XCNH2Z-VEPF-KK426K-66DM-XECC98

Permalänk
Medlem

Hann inte, båda är borta... PM-systemet är bättre, så inte vem som helst som googlar bara kan komma förbi och snatta dem...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

FUCK, vad snabbt dom försvinner har ju fan inte en chans

Permalänk

jag skulle gärna ta ett om nån har kvar ett

Permalänk

Har två guest passes, först till kvarn i PM lådan.

Lycka till

EDIT: Slut. Goodis och Mr_no_one var först till kvarn.

Visa signatur

Corsair 450D |MSI P67A-C45 B3 | Windows 10 |Intel i5 2500K @ 4.5GHz ( Noctua NH-C12P SE14) |RAM:Kingston Fury 16gb | MSI R9 390 Gaming | SSD: Samsung Evo 850 250gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av stridsvagnen91:

Har två guest passes, först till kvarn i PM lådan.

Lycka till

U got urself a pm!

Visa signatur

Intel Quad Core Q9400 @ 2.6GHz | 2x2GB HyperX DDR2 | Gforce GTX 570 | W7 Ultimate 64bit | Corsair Power supply |

Permalänk
Medlem

Nagon mer som kanner sig generos kan alltid ge mig en key! xD

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem

Har två pass liggande, skicka PM så väljer jag två random imorgon när jag kommer hem som får. God natt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kirknes:

Har två pass liggande, skicka PM så väljer jag två random imorgon när jag kommer hem som får. God natt!

PMad!

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kirknes:

Har två pass liggande, skicka PM så väljer jag två random imorgon när jag kommer hem som får. God natt!

Samma här, skicka ett pm så skickar jag två pass lite senare idag

Edit: Mina är nu slut!

Permalänk
Medlem

Sitter också på ett guest pass, så om någon är intresserad skicka ett pm

Permalänk
Medlem
Skrivet av baron:

Samma här, skicka ett pm så skickar jag två pass lite senare idag

Skrivet av Samanam:

Sitter också på ett guest pass, så om någon är intresserad skicka ett pm

PMade i alla fall... Tvivlar pá att era guestpass är kvar dock... Folk är jäkligt snabba

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk

Hej alla
Jag har 2 guest pass först till kvarn får i kväll

Permalänk
Medlem
Skrivet av BuZZmAn67:

Hej alla
Jag har 2 guest pass först till kvarn får i kväll

Tack

Visa signatur

Corsair Obsidian 650D, Intel Core i7 4820K, Corsair H100, Asus Rampage IV Formula, 16GB Corsair Dominator Platinum 1866MHz, Asus GTX 980, Intel 320 120GB SSD, 640 GB WD Caviar Black x2 Raid 0, Corsair AX750, Asus VG278H med 3D Vision 2 kit, Asus G900, Asus ROG Mechanical Tangentbord CherryMX Svart, Xbox 360 Wireless controller ....