Varför Blizzard Varför!!!!!!!

Permalänk

Varför Blizzard Varför!!!!!!!

Nu är mitt tålamod slut HELVETES JÄVLA SPEL
Som konsument förväntar jag mig att produkten som jag köper ska fungera någorlunda bra men ICKE!!!!!
Jag ignorerat allt hittills,lag,stutter mera fucking lag errors från helvetet fine sa jag till mig själv ...lugnt det fixar sig.
Men nej det går inte jag pallar inte mera....DET ÄR SINGEL PLAYER GAME FÖR FAN
Har latency på 35 men nep no sir laggggggggg laggggggggggg and boommmm error 3007 måste göra om allting IGEN!!!!!!
Blizzard är tjuvar och dem rånat mig på pengar hoppas dem ruttnar i HELVETETTTTT!!!!!!!!

Permalänk
Medlem

Nerdrage...

Visa signatur

Intel i7 12700KF, Asus TUF 3080 OC + övrigt

Permalänk
Medlem

Tråkigt

Men var lugn bara så löser sig allt

Permalänk
Medlem

Fast du visste ju att det skulle vara online när du köpte det?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[Thermaltake Level 10 GT] [XFX PSU Core Edition 850W 80+ Bronze] [Asus P8P67 PRO B3] [Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz] [Radeon AMD 290x] [Corsair XMS3 Vengeance 2x4 GB] [Corsair H80 PnP 2xScythe GT 1850 RPM] [Corsair Force 3 120gb]

Permalänk

tror inte det kan vara din dator som är problemet? eller routern eller helt enkelt din isp som inte gillar d3 trafiken?

börja med att öppna portarna i routern / brandväggen för D3

80: HTTP
1119: Game client; Patch version queries by the Launcher
6881-6999: Launcher; Downloading

och i pc delen får du gärna specca vad du har för dator/delar för vidare hjälp

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk

Även om det känns bättre att skriva 6st T i Helvetet, så är det lite onödigt när du postar trådar etc. Vad är det där "Error 3007"? Jag har inte fått något sådant ännu.

Jag antar att inte alla upplever dessa felen, för det enda som hänt mig ännu, är att ibland, när jag spelar med kompisar, så flyttas jag bakåt några centimeter, händer väldigt sällan dock.

edit: Väldans vad jag gillar ","

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Medlem

EnNiceMans profilbild passar perfekt till denna tråd

Permalänk

Francis, is that you?

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem
Skrivet av BloodBoil:

Nu är mitt tålamod slut HELVETES JÄVLA SPEL
Som konsument förväntar jag mig att produkten som jag köper ska fungera någorlunda bra men ICKE!!!!!
Jag ignorerat allt hittills,lag,stutter mera fucking lag errors från helvetet fine sa jag till mig själv ...lugnt det fixar sig.
Men nej det går inte jag pallar inte mera....DET ÄR SINGEL PLAYER GAME FÖR FAN
Har latency på 35 men nep no sir laggggggggg laggggggggggg and boommmm error 3007 måste göra om allting IGEN!!!!!!
Blizzard är tjuvar och dem rånat mig på pengar hoppas dem ruttnar i HELVETETTTTT!!!!!!!!

nästa gång så kanske du ska lugna ner dig lite innan du skriver konstruktiva och smarta inlägg?

och nej, Diablo 3 är ett Co-op spel främst, inte singleplayer. dock så blir det ju singleplayer om man har kass attityd och whinar hela tiden *wink* *wink*

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Medlem

jo, tur att man inte kör hardcore. man dör ju inte för att man spelar dåligt, utan på grund av andra omständigheter.

Visa signatur

Phenom II x4 955, Radeon 4870 1 GB, 4GB DDR3 1333MHz, Corsair VX 550W

Permalänk
Avstängd

inget lagg alls för en annan,
användare fel....

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

Har också upplevt en del stuttering eller lagg till och från och har en latens på ca 50-80 ms så borde inte hända. Tråkigt att det är sånna problem för Blizzard.

Permalänk
Medlem

patetisk rage ...

Visa signatur

Nothing to see here, move along ...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Iceglow:

patetisk rage ...

Äh, det är ganska kul att läsa ett riktigt nerd- rage- inlägg ibland med betoning på ibland.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BloodBoil:

Nu är mitt tålamod slut HELVETES JÄVLA SPEL
Som konsument förväntar jag mig att produkten som jag köper ska fungera någorlunda bra men ICKE!!!!!
Jag ignorerat allt hittills,lag,stutter mera fucking lag errors från helvetet fine sa jag till mig själv ...lugnt det fixar sig.
Men nej det går inte jag pallar inte mera....DET ÄR SINGEL PLAYER GAME FÖR FAN
Har latency på 35 men nep no sir laggggggggg laggggggggggg and boommmm error 3007 måste göra om allting IGEN!!!!!!
Blizzard är tjuvar och dem rånat mig på pengar hoppas dem ruttnar i HELVETETTTTT!!!!!!!!

Problemet ligger ju hos dig, Knappast blizzards fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivius:

och nej, Diablo 3 är ett Co-op spel främst, inte singleplayer. dock så blir det ju singleplayer om man har kass attityd och whinar hela tiden *wink* *wink*

Jag kan garantera dig att det är fler singleplayer games uppe än coop games.

Faktiskt är D3 mer singleplayer spel än D2, då du behövde spela med andra för att byta items där, I D3 kan du spela helt själv och använda AH istället.

Permalänk

Det kanske är så att din trädator från 20 talet inte orkar med den "tunga"grafiken.

Permalänk
Medlem

Det var ju inte så att man _inte_ visste att spelet skulle gå mot deras servrar, då har man nog sovit under en sten.
Sen är det nu alla sitter och spelar, ge det några veckor så är det inga som helst problem.

Hade själv problem igår, stängde av och fortsatte imorse istället. Förstår inte stressen, spelet kommer inte försvinna.
Har bara spelat Act 1&2 men tycker redan här, på halva(?) första genomspelningen att jag fått valuta för mina 399:-. Och då har jag 2 Akter kvar, 4 andra klasser att testa på, och 3(?) till svårhetsgrader..

Sure, synd på lagget och serverproblemen men inom nån månad så lär det inte vara ett problem längre.
Som sagt, tusentals gånger tidigare, det är inte ekonomiskt försvarbart att lägga utvecklartid & hårdvarupengar på att bygga kapacitet för den initiala toppen. Bara gilla läget, $$$ makes the world spin around!

Offtopic: Själv är jag mer frustrerad över att man måste spoliera sin första genomspelning på normal. Hade varit mycket roligare om man kunde tagit en svårare level direkt så man hade fått mer motstånd = första genomspelningen hade tagit längre tid och kännts mer "yeaaah I did it!" när man tagit sig igenom......

Permalänk
Sötast

TS namn är passande

Permalänk

Skall jag köpa spelet eller vänta lite?

Väntar lite till tror jag? äre sånt här gnäll så hoppar jag nog trean, synd för körde dom andra två...

Visa signatur

Dualbot, w10, Ubuntu, 2600k

Permalänk
Medlem

Har inte upplevt några problem alls faktiskt, som många ovan också säger så kanske det beror på din dator/router eller nått.

Permalänk
Medlem
Permalänk
99:e percentilen

BF3 var precis likadant i början. Man blev utkickad gång på gång, det gick inte att ansluta till servrar, Could not join game, Something went wrong, You were disconnected from EA Online osv. Det var HELT omöjligt att starta ett Co-Op game. (Vet inte om det ens går nu, då jag övergav Co-Op pga det.) Väldigt mycket har fixats i patchar, men det tog ett tag. Så vänta lite. Jag håller dock med dig om att det är dåligt att det är helt accepterat att släppa halvfärdiga spel.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Spelet är inte halvfärdigt. Spelet fungerar och jag har endast vid lanseringen 00.01 problem att logga in. Det är förståeligt då ALLA ville på samtidigt. Därefter har serverna gått ner en gång med meddelande att en akut omstart var tvungen för att åtgärda en hel del problem. Har efter endast fåtal gången haft hög ms när jag skapat spel, men efter tag så går den ner till grön och normal.
Så jag tror det är mer nått fel hos TS.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ixos:

Jag kan garantera dig att det är fler singleplayer games uppe än coop games.

Faktiskt är D3 mer singleplayer spel än D2, då du behövde spela med andra för att byta items där, I D3 kan du spela helt själv och använda AH istället.

fortfarande byggt ur ett Co-op syfte. klart man kan köra själv och använda ah, det är ju så folk kommer göra även i co-op? det behövs ju inga trade games längre, och det är lättare att hitta vad man vill ha/sälja

det är ganska mycket multiplayer det.

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Medlem

BloodBoil briljerar igen!

Fick mig nyss ett skratt anfall av hans förra tråd.

http://www.sweclockers.com/forum/136-elder-scrolls/1094593-st...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zuggmate:

BF3 var precis likadant i början. Man blev utkickad gång på gång, det gick inte att ansluta till servrar, Could not join game, Something went wrong, You were disconnected from EA Online osv. Det var HELT omöjligt att starta ett Co-Op game. (Vet inte om det ens går nu, då jag övergav Co-Op pga det.) Väldigt mycket har fixats i patchar, men det tog ett tag. Så vänta lite. Jag håller dock med dig om att det är dåligt att det är helt accepterat att släppa halvfärdiga spel.

Det har ju blivit mer eller mindre standard att släppa betaversioner av spel. Det är typ först nu som BF3 är balanserat och hyffsat byggfritt. Tog väl iaf 6 månader? Å andra sidan har dom utvecklat D3 sen typ 2006? Men jag tror blizzard fixar detta snart, dem har ju mycket erfarenhet iom WoW som har sjukt många spelare och allt går online, så jag tror inte direkt att dem saknar kompetens för hur man gör spel som spelas online, och det lär inte heller vara problem med kapacitet för servrarna. Det är nog bara att dem inte har kunnat testa D3 med så många samtidiga spelare som det är just nu under betan. Är ju en gansla extrem situation nu, när verkligen ALLA som har fått spelet ska spela samtidigt.

EDIT: Dessutom kan det som sagt vara nått nätverksstrul hos dig. Om du skapar en konstruktiv tråd istället så finns det någ många här som kan hjälpa dig.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crille90:

Problemet ligger ju hos dig, Knappast blizzards fel.

Tänk dig in i detta scenario:

Du och 3 jeppar till har kommit en bra bit in genom horder av mobs och har dött ett antal gånger på vägen dit. Ni känner att ni har åstadkommit nåt för att komma dit. Helt plötsligt blir ni frånkopplade. Out of the blué lixom. Rakt av. BOOM. Och ni vet om att det enda sätt att återigen komma så långt är att börja om från dät "kapitlet" startade om ni tar "Public game". Finns inga save states.

Detta var vad som hände mig igår. SURT var det. Detta hände i slutet på A1 Nightmare...
Det är tur att jag är 41 år och inte 12 för annars hade jag köpt en flygbiljett och kommit och hälsat på hos Blizzard för att "bjuda på kaffe och kakor" i sällskap av ett baseball trä...

Permalänk
Inaktiv

Står åtskilliga poster om 3007, framför allt i samband med vissa "skills". Jag kan tex inte använda War Cry utan att bli nedkopplad med ett felmeddelande, oftast 3007.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Det har ju blivit mer eller mindre standard att släppa betaversioner av spel. Det är typ först nu som BF3 är balanserat och hyffsat byggfritt. Tog väl iaf 6 månader? Å andra sidan har dom utvecklat D3 sen typ 2006? Men jag tror blizzard fixar detta snart, dem har ju mycket erfarenhet iom WoW som har sjukt många spelare och allt går online, så jag tror inte direkt att dem saknar kompetens för hur man gör spel som spelas online, och det lär inte heller vara problem med kapacitet för servrarna. Det är nog bara att dem inte har kunnat testa D3 med så många samtidiga spelare som det är just nu under betan. Är ju en gansla extrem situation nu, när verkligen ALLA som har fått spelet ska spela samtidigt.

EDIT: Dessutom kan det som sagt vara nått nätverksstrul hos dig. Om du skapar en konstruktiv tråd istället så finns det någ många här som kan hjälpa dig.

Din Edit lär aldrig hjälpa. I sådana här fall är det ALDRIG fel på vederbörandes saker.

Skickades från m.sweclockers.com