Permalänk
Medlem

NYA ERBJUDANDEN UPPE!

Dock en SSD med 100kr rabatt :/ Inget att hurra för

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoLyCr4P:

Det tror jag inte, så gör inte en butik av den kalibern. Tror snarare att dom redan kommit upp i 1000 prissänkta produkter.
15st varor på "våran" kampanj sida och minst 50st fanns av varje, kanske fler av nån...då blir det ~1000 produkter.

Men kan tycka att om det är så dom tänkt, så är det lätt att missförstå. Dom flesta verkar tro att det skulle bli 1000st olika
varor som skulle prissänkas kraftigt.

Väldigt synd att man inte hann med på Asus kortet :ledsen: hade varit perfekt julklapp till sonen.

kanske blir nått tokryck 11.11 som på 1337

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri
Jag har försöker att hitta bra delar billigt: AMD, ASUS, MSI, Fractal Design, Corsair, Zalman, Noctua, Kingston, Seasonic, WesternDigital, Sapphire mfl.
Skitbra -sa Bill, Brakskit -sa Bull...
Det blir nog bra när det blir färdigt...Nu slipper jag intel, när RYZEN har kommit...

Permalänk
Inet

Då kör vi en slutspurt med 120GB SSD från Kingston för 999:- till er som inte hann med att köpa SSD:n från Corsair!

http://www.inet.se/kampanj/arets-datorbutik/?wh=00

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Sjuk rabatt!! TACK!!!!

Vad är skillnaden mellan de båda? Uppdateringskittet som gäller för stationär eller?

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Då kör vi en slutspurt med 120GB SSD från Kingston för 999:- till er som inte hann med att köpa SSD:n från Corsair!

http://www.inet.se/kampanj/arets-datorbutik/?wh=00

Mvh / Inet

Hur länge håller de på då? Kl är 11.13 nu!

Sen är det 2st olika paket? Ena med bara SSD och den andra med SSD + tillbehöver för samma pris

Permalänk
Medlem

jäkligt fint sista erbjudande

Visa signatur

CPU: Intel 8700k. MB: ASUS ROG STRIX Z370-i gaming. RAM: CORSAIR 16GB 2133MHZ VENGEANCE LP GFX:. Gigabyte 1080 Gtx. SSD:Samsung SSD 970 evo 250GB. SSD: SAMSUNG SSD 960 evo 1tb. PSU:Corsair SF600 600W 80+ Gold Chassi: Louqe GHOST S1. OS:Windows 10 pro
Konsoler: PS2, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox one s, Nintendo switch sega mega drive, amiga 500,

Permalänk
Permalänk
Medlem

Perfekt som USB minne ju

Permalänk
Medlem

Jag fick mig en https://www.inet.se/artikel/5315182/kingston-ssd-hyperx-120gb... ,riktigt bra pris !
Inet e enna goa gubbar !

Visa signatur

| Intel Core i9-10900KF | MSI MAG Z490 Tomahawk | NZXT Kraken Z73 | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200Mhz | Gigabyte RTX 3080 AORUS MASTER | Fractal Design Define 7 TG B&W | ASUS ROG PG32UQ | Razer Naga Pro | Logitech G915 TKL | Razer Nommo Chroma | Astro A50 | MSI GS65 Stealth Thin GTX 1070 MQ

Permalänk
Medlem

http://www.inet.se/artikel/5315180/kingston-ssd-hyperx-120gb-... har legat framme i 10 minuter och det är förtfarande 15 st kvar (enl sidan) Otroligt

Permalänk
Skrivet av Cequence:

Jag fick mig en https://www.inet.se/artikel/5315182/kingston-ssd-hyperx-120gb... ,riktigt bra pris !
Inet e enna goa gubbar !

Shiit, försökte med få uppdateringspaketet men den utgick efter 3 min och det var >50 från början!! Fick dock tag på disken utan uppdateringspaket, ingår 3,5" adapter då eller för man fixa det själv?

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Skrivet av Humpas:

http://www.inet.se/artikel/5315180/kingston-ssd-hyperx-120gb-... har legat framme i 10 minuter och det är förtfarande 15 st kvar (enl sidan) Otroligt

15

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Insanity92:

Shiit, försökte med få uppdateringspaketet men den utgick efter 3 min och det var >50 från början!! Fick dock tag på disken utan uppdateringspaket, ingår 3,5" adapter då eller för man fixa det själv?

Tror man får fixa det själv, men det kostar väl typ 40 kr eller nått på inet, alternativt kan man ju tejpa fast den på andra sidan moderkortsplåten eller låta den ligga löst i chassit :PP

Edit: och där var SSDerna slut! trodde det skulle ta mindre än 14 minuter tbh

Permalänk
Medlem

Dom gick åt fort=) .. från 22 - 15.. sen en minut efter försvann alla 15.. känns nästan lite otroligt ..

Behöver dock ingen SSD men grattis till er som knep en

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Yes! Fick en! Avbeställde min från CDON samma minut

Visa signatur

Chassi Fractal Design R3 Silver. CPU I5 2500K @ 4.5Ghz Kylning Corsair H80 Moderkort Asus P8P67 Pro RAM Corsair Vengeance 16GB DDR3 1600Mhz Grafikkort MSI Twin Frozr 780 Ljudkort Creative X-Fi Xtreme Music HDD Kingston HyperX SSD 120GB

Permalänk
Visa signatur

Fractal Design Define R6 | Asus ROG Strix B450-F Gaming | Ryzen 5 2600x | Ballistix Sport LT DDR4 16GB | Geforce RTX 3060 ti | OCZ 750w 80 Plus | OCZ Agility 3 -WD Green 1TB | AOC 24" 144Hz |

Permalänk
Skrivet av MasteraCe:

Dom gick åt fort=) .. från 22 - 15.. sen en minut efter försvann alla 15.. känns nästan lite otroligt ..

Behöver dock ingen SSD men grattis till er som knep en

Slut nu!! Shit!

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

40 nya med uppgraderingskit!

Permalänk

Men vafan! Jag ville ju egentligen ha det kittet men det utgick när jag beställde...hoppas jag för 3,5" adapter ändå bara...

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk

höll på o bryta ihop (Nja, nästan då ) när de utan uppgraderingskit var slut..

Vilket jävla smile man fick när det kom in 40st nya med kitet för samma pris!

INET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Permalänk
Medlem

Riktigt sjysst av Inet att fylla på när det försvann

Permalänk
Inet

På grund av att folk beställde en av varje var vi tvungna att endast ha den ena aktiv åt gången! Nu är varianten med kit uppe, 36st kvar i skrivande stund och de går åt i rasande fart!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

nu tycker jag inte att nån ska komma å klaga sen ^^

Visa signatur

CPU: Intel 8700k. MB: ASUS ROG STRIX Z370-i gaming. RAM: CORSAIR 16GB 2133MHZ VENGEANCE LP GFX:. Gigabyte 1080 Gtx. SSD:Samsung SSD 970 evo 250GB. SSD: SAMSUNG SSD 960 evo 1tb. PSU:Corsair SF600 600W 80+ Gold Chassi: Louqe GHOST S1. OS:Windows 10 pro
Konsoler: PS2, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox one s, Nintendo switch sega mega drive, amiga 500,

Permalänk
Medlem
Skrivet av Insanity92:

Men vafan! Jag ville ju egentligen ha det kittet men det utgick när jag beställde...hoppas jag för 3,5" adapter ändå bara...

Kitet är uppe igen Så om du inte lagt din order än så kan du ta det

Permalänk
Skrivet av inet.se:

På grund av att folk beställde en av varje var vi tvungna att endast ha den ena aktiv åt gången! Nu är varianten med kit uppe, 36st kvar i skrivande stund och de går åt i rasande fart!

helt rätt av er, alla ska ha en del av kakan

Permalänk

Inet, får man med en 3,5" adapter med den vanliga utan kit eller? Skulle behövas för ska sätta in den i en stationär.

Skrivet av Nikkop:

Kitet är uppe igen Så om du inte lagt din order än så kan du ta det

När kittet försvann direkt trodde jag det var slut så jag fick panik och beställde direkt

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

SKa man tjyvhålla och se om den som inte e uppgraderingskit kommer tillbaka och beställa en sån också?! nu efter löningen känns det som att man bör köpa en sån som juklapp! (till sigsjälv så man kan köra raid0 såklart )

Permalänk
Skrivet av Humpas:

SKa man tjyvhålla och se om den som inte e uppgraderingskit kommer tillbaka och beställa en sån också?! nu efter löningen känns det som att man bör köpa en sån som juklapp! (till sigsjälv så man kan köra raid0 såklart )

Har kommit upp igen ju!

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Fixa ett erbjudande på Logitech F540 också tack Vill ha ett sånt

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!