Permalänk
Medlem

samsung galaxy s i9000

hejsan sitter nu och funderar vad jag ska göra med min mobil...
allt på mobilen är borta på sd kortet och systemfilerna exakt allt är borta när jag ska starta upp den kommer den inte längre än vid "boot loggan" finns nada på den....

http://www.techfreakstuff.com/2011/05/samsung-galaxy-s-2-i910...

ser bara ut såhär och inget händer...
kommer in i download mode osv men vad ska jag göra plz hjälp!!!

Permalänk
Medlem

kan testa detta.

1 Turn the power off. If your Samsung Galaxy S is frozen, pull the battery out and reinsert it

2 Hold the Volume Down button

3 Press and release the Power button

4 You are now presented with a menu that allows for Fastbook, Recovery, Clear Storage, and Simlock

5 Select Clear Storage by pressing the Volume Down button

6 Press and release the Power button

7 Now simply confirm your decision: Volume Up for YES and Volume Down for NO

If you selected YES, all data including third-party applications will be deleted from the Samsung Galaxy S. Once the wipe is complete, the phone will reboot to its factory fresh state.

Visa signatur

Chassi: H2 | Processor: Ryzen 3950x| 64GB DDR4 | 1tb m.2| Grafikkort: RTX 3070 | Nätaggregat: Corsair, 800W modulär | Tangentbord: ASUS ROG Falchion 65% MX Brown Wireless | Mus: Logitech MX518 | Skärm: 32"

Permalänk
Medlem

folk på swedroid.se är kunniga och kan nog hjälpa dig om inte gathors tips fungerar, sålänge du kommer in i download mode så är det lungt

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Läs olika trådar om hur du flashar med odin. Finns massvid på swedroid.

Om du är nybörjare så är elofs lathund underbar!

Good hunting!

Visa signatur

HALLABLALA

Permalänk
Medlem

thx kom på 5 min senare att man kunde starta den i downloadmode och sen installera någon update bara:) tack endå!:)