[WoW] [A] Friskyttarna rekryterar nya medlemmar

Permalänk

[WoW] [A] Friskyttarna rekryterar nya medlemmar

Är du trött på elitism och allt fokus kring gearscore?

Då skall du fortsätta läsa!

Friskyttarna är en Svensk onlinespels community. Vi är etablerade i LotRO sedan länge, och har ett rank 9 kinship på servern Evernight. Vi har i dagarna valt att expandera och omfatta även World of Warcraft och det kommande Guild Wars 2.

Communityn startades av en liten grupp erfarna MMOG spelare, som delade åsikten att individen bakom tangentbordet är viktigare än den digitala karaktär de representerar. Den uppfattningen är i allra högsta grad fundamentet i vår gemenskap än idag. Våra ledord är : kamratskap, hjälpsamhet och respekt.

Vår alliance guild finner du på RP-servern Moonglade [EU].

Vi är inte en rollspelsgemenskap, men vi uppskattar sociala evenmang och eftersträvar att genomföra fester, tävlingar och andra typer av ingame sysselsättningar på regelbunden basis, som ett komplement till ordinarie PvE och PvP aktiviteter.

Delar du vår syn på spelande och har en glad och mogen attityd, är du välkommen att bli en del av vår gemenskap i World of Warcraft.

Mer information om Friskyttarna finner du på vår hemsida: http://friskyttarna.eu

Permalänk
Medlem

Då jag bara hört gott om Friskyttarna är jag nästan sugen på köpa Cataclysm och installera WoW igen samt flytta över en karaktär eller fler till Moonglade.

Får ta mig en rejäl funderare och ev. skriva en ansökan.

Visa signatur

Me, Myself and I...

Permalänk
Medlem

Jag kan verkligen rekommendera Friskyttarna. Jag har spelat med dem sedan lång tid tillbaka och det är alltid härlig stämning. Jag och brorsan har sett till att skapa karaktärer på Moonglades alliance sida för att ta del av allt roligt Friskyttarna har att erbjuda i WoW.

Det ska bli väldigt trevligt att fortsätta spela med dessa underbara själar i World of Warcraft.

Må väl!

Visa signatur

Tidigare använt ilsken som användarnamn.

Permalänk
Medlem

typiskt. spelar horde på denna server med mina polare. annars hade jag nog gärnat faction changat och joinat

Visa signatur

Datorn: G4:a goes imperial
Fear can never kill u

Permalänk
Skrivet av SkuM:

typiskt. spelar horde på denna server med mina polare. annars hade jag nog gärnat faction changat och joinat

Vi får vinka till varandra i Azeroth i stället. Vad heter din horde karaktär?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trudgelmer:

Är du trött på elitism och allt fokus kring gearscore?

Då skall du fortsätta läsa!

Friskyttarna är en Svensk onlinespels community. Vi är etablerade i LotRO sedan länge, och har ett rank 9 kinship på servern Evernight. Vi har i dagarna valt att expandera och omfatta även World of Warcraft och det kommande Guild Wars 2.

Ja jag är trött på det, därför jag byter spel...
Buh huh synd ni inte börjar med Rift också:(

Permalänk
Skrivet av Megacrash:

Ja jag är trött på det, därför jag byter spel...
Buh huh synd ni inte börjar med Rift också:(

Det kommer ut nya MMOGs med jämna intervaller. Det är omöjligt att fokusera på alla. Jag hoppas du kommer att trivas i RIFT. Lycka till

Permalänk
Skrivet av McFeast:

Då jag bara hört gott om Friskyttarna är jag nästan sugen på köpa Cataclysm och installera WoW igen samt flytta över en karaktär eller fler till Moonglade.

Får ta mig en rejäl funderare och ev. skriva en ansökan.

Det tycker jag. Du är varmt välkommen

Permalänk
Medlem
Skrivet av SkuM:

typiskt. spelar horde på denna server med mina polare. annars hade jag nog gärnat faction changat och joinat

Köp ett par trisslotter, håll tummarna för en vinst, factionchangea hela kompisskaran.

Men skämt åsido, vad heter era horde filurer? Alltid roligare att spela PvP om man kan ./wave innan man bombarderar någon med pilar.

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem

Ni har valt en RP server, följer ni serverns RP policy då?

Permalänk
Skrivet av Zyriak:

Ni har valt en RP server, följer ni serverns RP policy då?

Med vår bakgrund från LotRO, där missbruk av chatt kanalerna generellt sett knappt existerar ens på de vanliga servrarna, faller det sig ganska naturligt att respektera den policy som är gällande på World of Warcrafts RP-servers. Dessvärre har vi upptäckt att det endast är en liten fraktion av spelarna, som delar vår inställning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trudgelmer:

Med vår bakgrund från LotRO, där missbruk av chatt kanalerna generellt sett knappt existerar ens på de vanliga servrarna, faller det sig ganska naturligt att respektera den policy som är gällande på World of Warcrafts RP-servers. Dessvärre har vi upptäckt att det endast är en liten fraktion av spelarna, som delar vår inställning.

Trevligt att höra, lycka till!

Permalänk
Skrivet av Trudgelmer:

Med vår bakgrund från LotRO, där missbruk av chatt kanalerna generellt sett knappt existerar ens på de vanliga servrarna, faller det sig ganska naturligt att respektera den policy som är gällande på World of Warcrafts RP-servers. Dessvärre har vi upptäckt att det endast är en liten fraktion av spelarna, som delar vår inställning.

Tja, kul grej.
Vad "behöver" ni? Jag har en av allt förutom DK.
Har dock inte installerat cata ännu :), men har skivan.

Visa signatur

Main: FD R2 - CoolerMaster Silent Pro M 700W - AsRock Z77E-ITX - Intel i5 3570K @ Stock - 4GB Corsair XMS3 1333MHz - Corsair SSD Force 3 Series 120GB - Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB - Win 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av adriankarlsson:

Tja, kul grej.
Vad "behöver" ni? Jag har en av allt förutom DK.
Har dock inte installerat cata ännu :), men har skivan.

Någon form av tank vore mycket uppskattat, men spela det du har lust till!

Visa signatur

Tidigare använt ilsken som användarnamn.

Permalänk
Skrivet av adriankarlsson:

Tja, kul grej.
Vad "behöver" ni? Jag har en av allt förutom DK.
Har dock inte installerat cata ännu :), men har skivan.

Hej, kul att du funderar på att gå med i vår nystartade gemenskap.

Det är viktigt att du är införstådd med vår spelfilosofi, innan du går med i våra led. Som jag skrev i original posten, så är individen bakom tangentbordet betydelsefullare för oss, än den digitala karaktär de representerar. Hjälpsamhet, kamratskap och respekt är alltså av större vikt än din karaktärs klass, utrustning och generella avancemang.

Delar du vår syn på spelande och har en glad och mogen attityd, skall du känna dig varmt välkommen. Men lova att du väljer den klass du trivs bäst med själv.

Permalänk
Skrivet av Trudgelmer:

Hej, kul att du funderar på att gå med i vår nystartade gemenskap.

Det är viktigt att du är införstådd med vår spelfilosofi, innan du går med i våra led. Som jag skrev i original posten, så är individen bakom tangentbordet betydelsefullare för oss, än den digitala karaktär de representerar. Hjälpsamhet, kamratskap och respekt är alltså av större vikt än din karaktärs klass, utrustning och generella avancemang.

Delar du vår syn på spelande och har en glad och mogen attityd, skall du känna dig varmt välkommen. Men lova att du väljer den klass du trivs bäst med själv.

Delar tankar till fullo. Sitter med samtliga gubbar på jaedenar för tillfället, men har tröttnat då det var i konstant jagande på gear för att dra till ICC, Trots att jag vet exakt hur det går och gör ofta bättre ifrån mig än de som har bättre GS. GS är satans påfund enligt mig (eller blizzard

Funderar på att antingen föra över en gubbe men å andra sidan är jag sugen på att lire igenom det nya content från Cataclysm.
När det gäller gubbar så har jag Paladin för Tank eller Holy. Warr för Tank. Warlock för DPS (dock inte spelat den sedan Lich King släptes i princip), Drulle för DPS & Tank. Har erfarenhet av att köra MH samt support och Tanka för raidgrupper osv. Samt Pew pew. Har även en Shaman har jag för mig också. Men hör gärna av er vad ni saknar, jag kan spela vilket som. Tar inte många dagar att spela upp en gubbe heller så.
Kan tanka om ni vill...

Visa signatur

Main: FD R2 - CoolerMaster Silent Pro M 700W - AsRock Z77E-ITX - Intel i5 3570K @ Stock - 4GB Corsair XMS3 1333MHz - Corsair SSD Force 3 Series 120GB - Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB - Win 7

Permalänk

Du behöver absolut inte föra över några karaktärer. Passa på att uppleva det nya innehållet i Cataclysm. Det gör vi
Välkommen in att registrera dig och skriva en ansökan i vår wow-sektion på forumet. Adressen ser du i min signatur.

Permalänk
Skrivet av Trudgelmer:

Du behöver absolut inte föra över några karaktärer. Passa på att uppleva det nya innehållet i Cataclysm. Det gör vi
Välkommen in att registrera dig och skriva en ansökan i vår wow-sektion på forumet. Adressen ser du i min signatur.

Ska kolla igenom vad som erbjuds nuförtiden med dom nya rasera o allt.
Såg att jag var lite osäker ens på vad jag skulle skriva. LVL 0 Race: None, Class None. Ger inte så mycket underlag där att komma in Men alltid kul med sällskap dock under tiden man levlar.
MEn ska kolla igenom lite, starta en gubba och kontot så kan jag hänvisa till tidigare gubbar för att påvisa erfarenhet. Har för mig dom gamla gubbarna försvinner från Armory vid inaktivitet.

Jag återkommer...

Risken är att det blir en NELF Warrior. Tycker om att spela warrior i tank för att det är inte bara att gå in o dunka för att klara uppdraget. Och Nelf för att jag gillar storyn bakom.

Visa signatur

Main: FD R2 - CoolerMaster Silent Pro M 700W - AsRock Z77E-ITX - Intel i5 3570K @ Stock - 4GB Corsair XMS3 1333MHz - Corsair SSD Force 3 Series 120GB - Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB - Win 7

Permalänk
Skrivet av Trudgelmer:

Du behöver absolut inte föra över några karaktärer. Passa på att uppleva det nya innehållet i Cataclysm. Det gör vi
Välkommen in att registrera dig och skriva en ansökan i vår wow-sektion på forumet. Adressen ser du i min signatur.

Ansökt iallafall, det fick bli en worgen warrior. Måste testa lite nytt (worgen) och köra lite gammalt (warrior)
Lite segt o levla igen, men blir intressant o se vad dom har gjort med zonerna när man väl kommer dit. Hann bara till lvl 12 igår.

Visa signatur

Main: FD R2 - CoolerMaster Silent Pro M 700W - AsRock Z77E-ITX - Intel i5 3570K @ Stock - 4GB Corsair XMS3 1333MHz - Corsair SSD Force 3 Series 120GB - Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB - Win 7

Permalänk

Trevligt, varmt välkommen
Vissa zoner är ganska ordentligt omgjorda, andra märker man knappt någon skillnad i bortsett från att questerna är mer strömlinjeformade.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Vi har uppdaterat reglerna för klanspelsforumet, numera ska all rekrytering som en organisation gör ske i en enda tråd.

Fortsättningen på denna rekryteringstråd finns här.