Permalänk
Medlem

Ser himla bra ut, men å andra sidan förväntade jag mig inget annat

Permalänk

Rigtigt snuskigt fult, aldrig sett något värre..... nä skoja bara

Fint gjort, det blev så fresh med allt vitt

Permalänk
Medlem

Här osar byggarglädje och syskonkärlek. Snyggt och med små bonusar i detaljerna på många ställen

Permalänk

Fan va fint, men j*vlar va tight de va

Permalänk
Medlem

"klar" med citationstecken i samma mening som ordet syrran är aldrig en bra kombination

Men annars, ett riktigt snyggt bygge!

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Måste säga att du är en MYCKET vänlig storebror... Ja tycker att min bror skulle bygga något lika fint till mig
5p!

Visa signatur

MAIN:   | 4770k | r9 290 tri-x OC | 16GB | Be Quiet Shadow Rock 2 | Corsair 350D | EVGA Supernova G2 850w |
HTPC:   | 4360 | 8GB | Scythe Shuriken Rev. B | Cooler Master Elite 120 |
Laptop: HP spectre x360

Permalänk
Medlem

Mycket snyggt bygge
Synd på tanken bara.
Hade exakt samma problem med min plus att min började surra och låta illa efter typ 2-3 veckor.

full pott!

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Skrivet av Tyran26:

Riktigt nice 5p

Tack

Skrivet av Lambi:

Ser himla bra ut, men å andra sidan förväntade jag mig inget annat

Tack väldigt mycket, men pressen blir ju inte mindre exakt

Skrivet av Martin_Thorén:

Rigtigt snuskigt fult, aldrig sett något värre..... nä skoja bara

Fint gjort, det blev så fresh med allt vitt

Tack hade funderingar länge på ett vitt R3 med grönt och koppar men då det inte blev av så ville jag gjärna prova på vitt nån gång och då blev detta en perfekt öppning

Skrivet av Gipsyboy:

Här osar byggarglädje och syskonkärlek. Snyggt och med små bonusar i detaljerna på många ställen

Tack jag hade inga problem att "slänga" ut pengar till henne då jag ser det som en present till mig med

Skrivet av defaultbooi:

Fan va fint, men j*vlar va tight de va

Tack utrymme var verkligen ett problem, jag hade tankar på eller igentligen skulle jag beställa några nya verktyg av Nils så att jag kunde kapa kablarna i perfekt längd men då jag inte hade pengarna vid tillfället så blev det inte av.

Skrivet av Poison:

"klar" med citationstecken i samma mening som ordet syrran är aldrig en bra kombination

Men annars, ett riktigt snyggt bygge!

Tack

Skrivet av raffe1995:

Måste säga att du är en MYCKET vänlig storebror... Ja tycker att min bror skulle bygga något lika fint till mig
5p!

Tackar

Skrivet av RainesX:

Mycket snyggt bygge
Synd på tanken bara.
Hade exakt samma problem med min plus att min började surra och låta illa efter typ 2-3 veckor.

full pott!

Ja ont om utrymme som fan !! men min pump lät också ganska ordentligt men då hade en slang kinkat sig så det är ju inte omöjligt att det var det som hände dig, Tack för komlimangen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Ja ont om utrymme som fan !! men min pump lät också ganska ordentligt men då hade en slang kinkat sig så det är ju inte omöjligt att det var det som hände dig, Tack för komlimangen

Njae tyvärr så lät min som en dieselbil även när jag hade två raka slangar som gick från hink till hink också ^^
dom var den knäpptyst när jag höll den upp och ner o.0

blir spännande att se om du slänger in 470 sli med vatten sen XD
med tanke på utrymmet XD
lyxig syster du har som fick det bygget XD

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Avstängd

Haha beställde delar till ett ett nästintill likadant bygge för 1½ vecka sedan samma låda och samma ide..

fast me rampage III gene o gtx 480

Permalänk
Medlem

Grattis, du tog ett fungerande 750W Corsair och gjorde det till ett p12-agg

Men seriöst, bra bygge, mysiga kommentarer, du kunde väl kostat på dig ett chassie som orkade med 6 miljoner kablar och vattenkylning hahah GJ 5p

Visa signatur

E8400@3,97 | GA-EP35-DS3L | 5850 BE @ 805 | Corsair Dominator@1081 4x1 GB | Corsair VX550W
MS Intellimouse 3.0 | Logitech Illuminated<3| Steel QcK+ | Steel 5hv2 | Samsung T220 (pissdålig skräpskärm)
Macbook Pro '10 | iPhone 3GS 16GB

Permalänk
Skrivet av RainesX:

Njae tyvärr så lät min som en dieselbil även när jag hade två raka slangar som gick från hink till hink också ^^
dom var den knäpptyst när jag höll den upp och ner o.0

blir spännande att se om du slänger in 470 sli med vatten sen XD
med tanke på utrymmet XD
lyxig syster du har som fick det bygget XD

Konstigt, jag använder den här pumpen så ofta som möjligt då jag alltid upplever den som ljudlös, men ibland har man väl bara otur

Tråkigt när folk ser rakt igenom en det var kanske planen om det blir svårt att bli av med mina egna 470, dock så måste jag fixa nytt agg då

Skrivet av TX-28xd3e:

Haha beställde delar till ett ett nästintill likadant bygge för 1½ vecka sedan samma låda och samma ide..

fast me rampage III gene o gtx 480

Nått jag hade i tankarna till mig själv men då jag inte har en enorm verkstad så blir det kanske inte av.

Skrivet av bbx8:

Grattis, du tog ett fungerande 750W Corsair och gjorde det till ett p12-agg

Men seriöst, bra bygge, mysiga kommentarer, du kunde väl kostat på dig ett chassie som orkade med 6 miljoner kablar och vattenkylning hahah GJ 5p

Tack men det är en smaksak och jag gillar färg och ljus, men som sagt samken är delad ungefär som.... jag försökte komma på nått bra men det gick inte

Permalänk
Medlem

din lillasyster spelar alltså grymt krävande spel?

Permalänk
Medlem

Har ett lika chassi och är imponerad över att du lyckats få in en radiator m.m, det är inte precis det rymligastes chassit Fint bygge!

Visa signatur

Stationär: EVGA X299 Micro | Intel Core i7 7740X | GeForce GTX 1060 6GB | Kingston HyperX 16GB 2666 MHz | WD Blue 3D NAND SSD 500GB
Tillbehör: 3 x LG 21,5" | Corsair Vengeance K65 | Deathadder | Astro A40
Bärbart: MacBook Pro 13" -10 | iPad 2 16Gb

.: Citera för svar :.

Permalänk

Ser bra ut. synd bara att den vita kabelstrumpan skiftar i färg

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Sims i 1920x1080 och 8xAA/16XAF kräver sin dator

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av zergling:

din lillasyster spelar alltså grymt krävande spel?

Leaf4Dead2 och WoW så det är nog ingen fara, men ska det vara så ska det vara

Skrivet av LillOgi:

Har ett lika chassi och är imponerad över att du lyckats få in en radiator m.m, det är inte precis det rymligastes chassit Fint bygge!

Tackar, utmaningen är alltid kul och fick mig på tankar att bygga nått i stil med coolerfreak's radbox

Skrivet av -=FULLMOON=-:

Ser bra ut. synd bara att den vita kabelstrumpan skiftar i färg

Tack har svarat på varför tidigare i tråden men det stör mig med men ja.....

Skrivet av nussse:

Sims i 1920x1080 och 8xAA/16XAF kräver sin dator

Otroligt nog så är det sant, nyaste sims kräver ganska bra grejer på högsta inställningar och hög upplösning

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Noobenu:

thx

Permalänk
Medlem

Gillar't, kul att se lite annorlunda färgschema än vad man brukar göra ^^ Tycker egentligen att beige som de gamla tangentborden och och datorerna gick i förr i tiden känns mer "hacker" på något sätt

Din syrra får nog en dator som löser alla hennes behov så det räcker och blir över

Permalänk
Medlem

Snyggt!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk

4p!

1- pga den långa 24 pinnarn :/

Du får gära bygga en dator till mig också!

Visa signatur

"Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent." - Victor Hugo
- Beyerdynamic DT770, Pro-Ject Head Box II, Asus Xonar DX -

Permalänk
Skrivet av Murpie:

Gillar't, kul att se lite annorlunda färgschema än vad man brukar göra ^^ Tycker egentligen att beige som de gamla tangentborden och och datorerna gick i förr i tiden känns mer "hacker" på något sätt

Din syrra får nog en dator som löser alla hennes behov så det räcker och blir över

Tycker jag med faktiskt dvs angående hackers och gulbleckta lådor

Skrivet av anemic:

Tackar

Skrivet av Mr. Prudo:

4p!

1- pga den långa 24 pinnarn :/

Du får gära bygga en dator till mig också!

Tack, det gör mig glad att du säger så då det hugger mig både i ögonen och sömnen varje gång jag ser eller tänker på bygget men det bara lära, le och skratta

Permalänk
Medlem

En fråga dock.... varför misshandlar du din skräm sådär O.o massa orena klistermärken över allt! O.o

Visa signatur

MAIN:   | 4770k | r9 290 tri-x OC | 16GB | Be Quiet Shadow Rock 2 | Corsair 350D | EVGA Supernova G2 850w |
HTPC:   | 4360 | 8GB | Scythe Shuriken Rev. B | Cooler Master Elite 120 |
Laptop: HP spectre x360

Permalänk
Skrivet av raffe1995:

En fråga dock.... varför misshandlar du din skräm sådär O.o massa orena klistermärken över allt! O.o

För att det inte är min skärm, jobbets junk är min anslagstavla

Permalänk
Hedersmedlem

Höhö, man kan lätt säga att din syrra hade högre krav på dator än genomsnittssyrran alltså

Snygg!

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Skrivet av Leifson:

Höhö, man kan lätt säga att din syrra hade högre krav på dator än genomsnittssyrran alltså

Snygg!

Ligger i blodet att gilla allt som är söndermoddat och att pilla isär, Tackar !!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

För att det inte är min skärm, jobbets junk är min anslagstavla

Puhh, tur :3 jag tycker faktiskt inte alls om när det ska sitta massa klistermärken etc på allt från datorer till högtalare etc. Men är det inte din så är det inga problem :3

Visa signatur

MAIN:   | 4770k | r9 290 tri-x OC | 16GB | Be Quiet Shadow Rock 2 | Corsair 350D | EVGA Supernova G2 850w |
HTPC:   | 4360 | 8GB | Scythe Shuriken Rev. B | Cooler Master Elite 120 |
Laptop: HP spectre x360

Permalänk
Skrivet av raffe1995:

Puhh, tur :3 jag tycker faktiskt inte alls om när det ska sitta massa klistermärken etc på allt från datorer till högtalare etc. Men är det inte din så är det inga problem :3

Tycker detsamma, men om det är på jobbet så skadar det aldrig med massa fina klistermärken som piggar upp har allt ifrån fruktmärken till reklamärken för vattenkylning överallt på kontoret

Permalänk
Skrivet av Leifson:

Höhö, man kan lätt säga att din syrra hade högre krav på dator än genomsnittssyrran alltså

Snygg!

Måste fråga... Heter du också Leifsson i efternamn?

Visa signatur

"Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent." - Victor Hugo
- Beyerdynamic DT770, Pro-Ject Head Box II, Asus Xonar DX -