Permalänk
Medlem

abit kd7 ljud

hur bra är det inbyggda ljudkortet på abit kd7 ??? är det bra kvalite på ljudet eller dåligt med störningar och brus osv ????

skulle villja veta eftersom jag ogärna vill köpa ett ljudkort :/

Visa signatur

Gigabyte X670E Aorus Master| Ryzen 7700x| Custom vattenkylning| 32GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB 6000c30| Asus Radeon RX Vega 64 ROG Strix OC 8GB| 20.5TB HDD|

Permalänk
Medlem

Jag är nöjd med mitt. Inga störningar eller brus. Slängde ut sb live kortet och kör med den inbyggda.

Permalänk
Medlem

fan va bra , hoppas det är lika bra som det inbyggda på mitt epox 8k5a2+ , ljudkortet är bra på 8k5a2+ men rästen är inte så bra eftersom mitt moderkort är defekt :/

Visa signatur

Gigabyte X670E Aorus Master| Ryzen 7700x| Custom vattenkylning| 32GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB 6000c30| Asus Radeon RX Vega 64 ROG Strix OC 8GB| 20.5TB HDD|

Permalänk
Medlem

TheArt

har du fått så att man slipper allt flashigt sourround ljud på det inbyggda ljudkortet på moderkortet? för jag får bara bra ljud på front ingången på alla andra är ljudet alldeles för lågt...

och jag har inga flashiga 5.1 högtalare eller någe sådant utan bara en aktiv subwoofer och 2 st vanliga pc högtalare...

eller kan man inte få så längre med nyare ljudkort? så att ljudet är lika på front och t.ex rear ingången?

Visa signatur

mAngAn_