Permalänk
Avstängd

10.8B HOTFix
GPU-77: ATI Catalyst? 10.8b Hotfix

ATI Catalyst 10.8b Hotfix Features:

ATI Radeon™ HD 4870 X2 and ATI Radeon HD 4850 X2 use both Graphics Processing Units (GPU) for high performance
Ubisoft H.A.W.X with forced on Anisotropic Filtering (AF) using ATI Catalyst Control Center can improve performance for all graphics cards that support Microsoft DirectX® 10 (ATI Radeon HD 3xxx, ATI Radeon HD 4xxx and ATI Radeon HD 5xxx series of products)

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

Jaha, det där står inte på min? Precis den är borta. Alla andra är med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av el30:

Jaha, det där står inte på min? Precis den är borta. Alla andra är med.

Dags att avinstallera allt & installera på nytt då?

Permalänk
Skrivet av el30:

Catalyst™ Control Center-version 2010.0113.2208.39662

Detta?

Skrivet av el30:

Jaha, det där står inte på min? Precis den är borta. Alla andra är med.

Inte så konstigt med tanke på att du kör med CCC från Januari? Uppdatera

Visa signatur

• Intel® Core™ i7-4770K • ASUS Z97-A • Noctua NH-D14 • Kingston HyperX 8GB DDR3 1600MHz • Corsair AX850
• PowerColor R9 290X 4GB PCS+ • Intel® SSD 520 240GB • Cooler Master HAF X • Dell U2410 • SteelSeries H Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dalton Sleeper:

Dags att avinstallera allt & installera på nytt då?

Skrivet av mikrokiwi:

Inte så konstigt med tanke på att du kör med CCC från Januari? Uppdatera

Det jag misstänkte, tack för hjälpen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Det är bäst så, ja. Såvida du inte överklockar med MSI afterburner eller nått.

EDIT: Är atis egen driversida nere eller?

Utveckla, tack! Jag har precis börjat överklocka med MSI och misstänker att jag har både två.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

Dessa drivisar var riktigt usla.
När ska vi få en decent update?
Kör med 10.5 som fungerar bäst till allt...

Visa signatur

Asus ROG Swift PG348Q | MSI Tomahawk X570 WiFi | AMD Ryzen 5900X | Asus ROG 1000W | Corsair Vengeance 32GB DDR4@3200MHz | MSI GEFORCE® RTX 3080 VENTUS 3X OC EDITION | Fractal Design Meshify S2 | ASUS Xonar Essence STX | Noctua NH-D15 Cromax Black | WD Black SN750 nvme 1TB, KINGSTON KC2500 1TB, Samsung 850 EVO 1TB

Permalänk
Medlem

kör på 10.2 men måste nu försöka uppdatera men hur ska jag uppdatera CCC ? måste jag ta bort 10.2 och tanka nya eller går det på nått enkelt sätt att bara typ "patcha"?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lulle52:

kör på 10.2 men måste nu försöka uppdatera men hur ska jag uppdatera CCC ? måste jag ta bort 10.2 och tanka nya eller går det på nått enkelt sätt att bara typ "patcha"?

Tanka ner fulla paketet inkl bildskärmsdrivrutiner och CCC etc. och kör igång installern, bara att installera allt eller valfria delar "över" de gamla. Om man skulle få nått skumt problem kan man dock avinstallera från "lägg till/ ta bort program", starta om och sedan installera hela paketet...

Permalänk
Medlem
Skrivet av betan:

Jupp jag har samma problem. Väldigt irriterande att behöva fixa det varje gång.
Jag har noterat att slidern är på rätt ställe men den verkar inte fatta vad det betyder.

Har samma fenomen. Gör väl inte så mycket, men är lite störande. Ungefär som om just denna bit "tappas" varje gång man stänger ner och behöver ställas in på nytt.

Visa signatur

Lancool PC-K62 - Corsair HX850W - Asus Maximus 3 Formula - Intel Core i7 860 - Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4x2GB - Corsair SSD P 128GB - 2 st Samsung SpinPoint F1 750GB - XFX HD5870 CrossFire - Win7 Pro 64bit

Permalänk

Jag kör på 10.5, funkar klockrent och inge problem med overscannen
Väntar för övrigt på en decent update, hoppas att dom gnuggar knölarna där borta på AMD!

Visa signatur

Asus ROG Swift PG348Q | MSI Tomahawk X570 WiFi | AMD Ryzen 5900X | Asus ROG 1000W | Corsair Vengeance 32GB DDR4@3200MHz | MSI GEFORCE® RTX 3080 VENTUS 3X OC EDITION | Fractal Design Meshify S2 | ASUS Xonar Essence STX | Noctua NH-D15 Cromax Black | WD Black SN750 nvme 1TB, KINGSTON KC2500 1TB, Samsung 850 EVO 1TB