Permalänk
Medlem
Skrivet av mille666:

Det borde gå då jag har för mig att dom endast är Limmade på, kan hända att jag har fel men gissar på det!

Ok. De sitter inte fast med gänga och skruv? Vore smidigt om man bara kunde skruva loss dem och sätta dem längre in mot mitten. På de bilder jag kikat på ser det ut att finnas små hål som skulle kunna vara till för fötterna.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har själv en Ikea datorhylla och har provmätt avståndet mellan fötterna inför kommande datorköp. Det är 41-42 centimeter från fot till fot inklusive själva foten så det borde funka rätt bra med din datorhylla.

Visa signatur

Stationär: I5 2500K, Noctua NH9, Gigabyte Z77MD3H, Corsair Vengeance 1600 mhz 8 GB, Sapphire Radeon HD 7870, Crucial M4 256 GB, Seagate Barracuda 250 GB, WD My Book usb 3 2TB, Samsung DVDRW, Fractal Design Define Mini, Corsair TX 650 W, Fläktar: Fractal Design 1300 RPM 2st, Scythe Gentle Typhoon 1150 RPM 2 st.
Laptop: Asus Zenbook UX31

Permalänk
Medlem

Jag drog iväg ett mail till Fractal Designs support och fick ett mycket snabbt och trevligt svar (verkligen bra service). Som jag misstänkte så finns det redan hål avsedda för att flytta på de bakre fötterna, så det ska inte vara några problem. De skickade även med en fin bild där de demonstrerar hur det fungerar:

Kan ju vara bra att dela med sig av ifall någon annan undrar i framtiden :).

Permalänk
Medlem

Tack för tipset funderar själv på ett R3/R3 mini, bra att man kan flytta fötterna.

Visa signatur

Stationär: I5 2500K, Noctua NH9, Gigabyte Z77MD3H, Corsair Vengeance 1600 mhz 8 GB, Sapphire Radeon HD 7870, Crucial M4 256 GB, Seagate Barracuda 250 GB, WD My Book usb 3 2TB, Samsung DVDRW, Fractal Design Define Mini, Corsair TX 650 W, Fläktar: Fractal Design 1300 RPM 2st, Scythe Gentle Typhoon 1150 RPM 2 st.
Laptop: Asus Zenbook UX31