CDON.com: Hemelektronik

Permalänk
Medlem

Man är allt bra sugen på den där buttpluggen alltså, blir till att kolla extra djupt i kristallkulan och se om man varit snäll nog för en sådan gedigen pryl.

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb

Permalänk
Medlem

Kan ni prismatcha Discshop.se på denna för 199kr?

http://cdon.se/spel/yooka-laylee-39728916

MVH.

Permalänk
Medlem

Go morrn tomten!

Jag önskar mig en padda. Alltså inte en fysisk padda. Det känns väldigt omständigt att bära runt på en sån. Utan en padda som går i Äpplets tecken. Storleken på paddan skall vara lagom stor. Måste vara 10,5 tum och innehållet i paddan ca 64 gb. Färg på min padda spelar ingen roll. Insidan som räknas, som sagt. Just det, paddan skall vara snabb. Jäkla snabb. PRO-snabb.

Löser tomten detta tro?

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Haha, nej tomten är fortfarande vaken. Dock har alla produktchefer gått hem som har koll på alla dealar. Jag har gett er aktiva en liten julklapp i PM.

Vänligen,
CDON-tomten

Ingen julklapp här heller!:P

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Haha, nej tomten är fortfarande vaken. Dock har alla produktchefer gått hem som har koll på alla dealar. Jag har gett er aktiva en liten julklapp i PM.

Vänligen,
CDON-tomten

@CDON.COM
God morgon Tomten.
Vi var många aktiva mitt i natten men en del kanske har varit lite dumma det här året.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Permalänk
Medlem

.

Nä, tomten svarar ej på mina frågor så nu blir det till att sova istället. Har också varit vaken hela tiden utan klapp. Får se vilka deals man missat när man vaknar upp på eftermiddagen.

Permalänk
Medlem

@CDON.COM:
Önskar mig xz1 compact till en bra peng
Eller en julklapp i PM går också bra

Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Haha, nej tomten är fortfarande vaken. Dock har alla produktchefer gått hem som har koll på alla dealar. Jag har gett er aktiva en liten julklapp i PM.

Vänligen,
CDON-tomten

God morgon tomten. Har sökt med lampa hela natten efter ett mekaniskt tangentbord med lågprofiltangenter och hittat ett till slut, hos er!
http://cdon.se/hem-tradgard/tesoro-gram-spectrum-black-red-ka...
(varför den ligger under hem-trädgård förstår jag inte riktigt haha)
Tror du kanske att det går att få något trevligt erbjudande på det så att pappa också får en trevlig present och inte bara barnen

God Jul på er alla H/ En nattarbetare som börjar bli väldans trött nu

Permalänk
Medlem

@CDON.COM:

Hej tomten inga bra SSD priser i år?

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Hej Tomten!

Elgiganten säljer den här datorn för under 9.000kr (8.989)
http://cdon.se/hemelektronik/apple-macbook-air-13-mqd32ks-a-p...
Kan ni göra det bättre än Elgiganten?

Men allra helst skulle jag vilja köpa den här för 12.500kr som Elgiganten hade som pris under en tidigare kampanj. Det vore onekligen en fin julklapp det!

http://cdon.se/hemelektronik/apple-macbook-pro-13-mpxq2ks-a-g...

Permalänk
Medlem

Det var låg aktivitet här..

Permalänk
Medlem

@CDON

Ett riktigt bra pris på någon av följande skärmar kanske?

1. https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3390738 - 5500 kr kanske?

2. http://cdon.se/hemelektronik/dell-24-led-ultrasharp-u2412m-p2... - 1995 kr kanske?

3. https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2651537 - 3250 kr kanske?

Tack på förhand! - *Hoppas, hoppas* hehe

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem
Skrivet av yrnm:

Det var låg aktivitet här..

Tomten sover skulle jag gissa!

Permalänk
Medlem

@cdon vore kul att se ett hyffsat pris på matberedaren HR7778 från Philips. Råkade skicka med vår i en låda till tippen och bara komplett har den nedsatt, och de tar inte bank Norwegian kreditkort :/

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

SafeHome HD Compact P2P Camera Outdoor

Hej

Googlade på denna kamera och läste att det ej fins drivrutiner till Windows10, stämmer detta?

Även att den endast funkade ihop med äldre Android versioner?

http://cdon.se/hemelektronik/safehome-hd-compact-p2p-camera-outdoor-p41757111

Visa signatur

Gigabyte GA-Z77X-UD3, Intel core i5-3770K 4.4GHz, SwiftecH240-X, 4x G.Skill Ripjaws Gaming 4Gb DDR3 2133 MHz, Gigabyte GTX 1070 , Fractal Design Arc, Cooler Master Real Power M1000
Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem

Fitbit Charge 2

CDON, snälla jag och säkerligen många andra behöver förbättra våran hälsa och hoppas på ett bra pris för Fitbit Charge 2!

Permalänk
Medlem

Tack för julklappen tomten!
Kul med pratshowen på hemsidan, är som att kolla på bingolotto ;D

Permalänk

Vad har ni för releasedatum på Asus ZenBook UX430UAR-PURE5X?

Permalänk
Medlem

Nej tusan också! Har jag missat tomten

Visa signatur

|MB: MSI X570 GAMING PLUS |CPU: Ryzen 5600X @ 4800Mhz |GPU: ASUS RTX 2070 SUPER ROG Strix |RAM:Corsair Vengeance RGB PRO @ 3600Mhz|SSD Corsair Force MP510 960GB

Permalänk

Tomten verkade vara på ett kortlivat besök i år

Visa signatur

[Cooler Master HAF XB EVO] [Supernova G2 850W] [Corsair 16gb DDR4 3200mhz] [Ryzen 7 1800X] [Noctua NH-D15-SE-AM4 ] [Gigabyte GTX 970 G1 Gaming][Samsung 850 250Gb][SSD 750 Gb]

Permalänk
Medlem

Snälla tomten, kom tillbaka och gör något åt priset på Philips Hue LightStrip.
http://cdon.se/hemelektronik/philips-hue-lightstrip-whitecolo...

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

Var det någon som fick en av dessa julklappar de fortsätter tala om? Jag har inte fått någon. Vad var det för någon julklapp?

Jag personligen skulle föredragit ifall @cdon faktiskt fixade något trevligt reapris på någon av sakerna som efterfrågats här. Istället för att bara välja ut några få personer och skicka en "julklapp" till dem.

Tyvärr inga bra priser på någon av sakerna jag ar ute efter denna black friday. Men hela denna dagen har varit lite mesig även hos andra butiker. Håller tummarna för cyber monday istället!

P. S. Handlar ofta på Cdon, ofta bra pris på spel och snabba leveranser!

Visa signatur

Corsair Obsidian 350D
// Asus Maximus VI Gene // Intel i5 4670k @ 4.6GHz H100i // GTX 1070TI // Corsair Vengeance 8GBx2 // Corsair AX760 //Samsung 860 Evo 2TB//
_________________________________________________________________________________________

Permalänk
Medlem

Vore kul om någon som fick ett PM tillkännager vad det var man fick, utan att gissa för mycket tror jag det var ett presentkort eller liknande.
Kan ju ha del så klart.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av Maacus:

Var det någon som fick en av dessa julklappar de fortsätter tala om? Jag har inte fått någon. Vad var det för någon julklapp?

Jag personligen skulle föredragit ifall @cdon faktiskt fixade något trevligt reapris på någon av sakerna som efterfrågats här. Istället för att bara välja ut några få personer och skicka en "julklapp" till dem.

Tyvärr inga bra priser på någon av sakerna jag ar ute efter denna black friday. Men hela denna dagen har varit lite mesig även hos andra butiker. Håller tummarna för cyber monday istället!

P. S. Handlar ofta på Cdon, ofta bra pris på spel och snabba leveranser!

Tja de kunde gjort som Inet gjorde de gav oss en bra rabatt för SweC medlemmar:

Kom igen nu tomten @cdon jag vet att du finns eller var det bara en synvilla inatt?

Permalänk
Medlem

Vilket antiklimax vid 23:00 när det kom nya "deals"...
Vad är det förresten för fel på ordet erbjudanden?

Permalänk
Medlem

Angående SNES Mini

Skrivet av CDON.COM:

Håll utkik under dagen.

Vänligen,
CDON-tomten

Hej Tomten @CDON.COM!

Jag höll utkik hela dagen som ett duktigt barn. Men när timman slog 11 på natten och erbjudandet på en SNES Mini så äntligen dök upp insåg jag att Bergsalas inflytande tyvärr nog sträcker sig ändå till nordpolen.

Nåja, tack för erbjudandet i vilket fall som helst!

PS. Någon julklapp i någon PM har inte kommit heller. DS.

Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy S8 står inte som slutsåld här: http://cdon.se/black_friday/mobil_och_tillbeh%c3%b6r/

Men klickar man på den, så kan man inte beställa, bara bevaka? Antar att om den kommer tillbaka, så är det till ordinarie pris eller?

Visa signatur

Keep on boppin´

Permalänk
Medlem

Alla vet att den enda tomten bor i Rovaniemi och är inte aktiv förrän 24e december.

(Mina morföräldrar hade i och för sig en granne som jobbade som tomte men han råkade spränga sig själv i garaget för många år sedan.)

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maacus:

Var det någon som fick en av dessa julklappar de fortsätter tala om? Jag har inte fått någon. Vad var det för någon julklapp?

Skrivet av RVX:

Vore kul om någon som fick ett PM tillkännager vad det var man fick, utan att gissa för mycket tror jag det var ett presentkort eller liknande.
Kan ju ha del så klart.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag skulle gissa på ett av deras '50kr rabatt vid köp över 200kr'-kuponger eller något i den stilen.

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz