CDON.com: Hemelektronik

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av MystiX:

Rabatten är igång, bara att man inte kan se just vilka varor. Testade precis med en 3570k och jag fick 15% med SWECJUNI "Nyttjade erbjudanden: Sweclockers -15% SWECJUNI"

Härligt! CDON har ingenting emot att man beställer separata ordrar för att på så sätt använda olika koder? T.ex. en order for 3570k med 15% koden samt en med gamingvaror med 25% koden, eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon179761:

Härligt! CDON har ingenting emot att man beställer separata ordrar för att på så sätt använda olika koder? T.ex. en order for 3570k med 15% koden samt en med gamingvaror med 25% koden, eller?

Inga problem, men koderna gäller väl bara en gång per skalle.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon179761:

Härligt! CDON har ingenting emot att man beställer separata ordrar för att på så sätt använda olika koder? T.ex. en order for 3570k med 15% koden samt en med gamingvaror med 25% koden, eller?

Nej? Går ju inte att kombinera så finns ju inget annat sätt? o.o

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av zelxi:

Nej? Går ju inte att kombinera så finns ju inget annat sätt? o.o

Separata är inte kombinera.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av SUMITOMO:

Inga problem, men koderna gäller väl bara en gång per skalle.

Precis, men eftersom det endast är en kod per order så.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Separata är inte kombinera.

Jag skrev ju att det INTE går att kombinera så vill man använda fler än en kod som i detta fall blir det ju mer än en order, glömt kaffet idag?

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Inaktiv

Får hoppas att de inte glömmer att lista alla komponenter som ingår i 15% erbjudandet. Spänningen är olidlig.

Edit: nu är det uppe!

http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Acceptera inte en begagnad vara om ni köpte den som ny (inte demo alltså).

framgick inte riktigt. de har mycket demogrejer som dyker upp bland de andra, står inte alltid i rubrik heller utan enbart i spec-rutan typ.

Skrivet av Minimupp:

Min syrra fick sin samsung S2 från CDON idag, men tydligen så är det ett inbytes ex med [Do not accept if seal is broken] brutet, batteriet halvladdat, och lite fingeravtryck här och var.
Det jag är mest orolig för är att batteriet har fått sämre kapacitet om nu den förre ägaren inte laddade batteriet helt fullt första gången, någon som vet om det stämmer? Är det lönt att försöka få cdon att skicka ett nytt batteri?

att batteriet är förladdat betyder inget, det har det varit på nästan alla grejer de senaste åren väll? och att batteriet tar skada av att inte fulladdas har inte stämt de senaste åren heller, det är snarare tvärtom numera. (med modern batterityp iaf)

men hursom, hon kan antagligen kolla batteriets skick och/eller hur länge telefonen använts under "batteri" och "systeminformation" i inställningarna.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Nästan 600 varor på rean, mums!

Visa signatur

Asus Z68-V PRO | i5 2500k @4,4 | Asus GTX 970| Corsair HX850W | 16GB Corsair Venceance @1600mhz | Noctua NH-D14 | NZXT H2 |Samsung 840 Pro 512gb | OCZ Vertex 3 120gb | |Samsung F4 2TB | Silverstone Air Penetrator 120mm x2 | Noctua NF-P14 140mm | Noctua NF-S12B 120mm | Qnix Q2710@96Hz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minimupp:

Min syrra fick sin samsung S2 från CDON idag, men tydligen så är det ett inbytes ex med [Do not accept if seal is broken] brutet, batteriet halvladdat, och lite fingeravtryck här och var.
Det jag är mest orolig för är att batteriet har fått sämre kapacitet om nu den förre ägaren inte laddade batteriet helt fullt första gången, någon som vet om det stämmer? Är det lönt att försöka få cdon att skicka ett nytt batteri?

Nöj dig inte med ett nytt batteri, du ska ha kompensation samt en HELT NY telefon.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Fasiken också!

i5 3570K är med men inget vettigt moderkort! ( Om man nu inte är 12 år och gillar Gigabytes gräsliga sniper kort. ) No Offense till någon.

Damn damn damn asså!!

Skrivet av Dannema:

Word!

Tack för ni uppfyllde min önskan, CDON Men det hade varit väldigt bra om ni la till ett moderkort som passar 3570k (typ Asrock Extreme4) och kanske Corsair Vengeance RAM-minnen

Där finns ju : http://cdon.se/hemelektronik/patriot_memory_8gb_ddr3_pc3-1280...
Som faktiskt är riktigt bra minne de också och dessutom med lägre timings

Ja antingen ett asrock extreme Z77 kort eller Någon av Asus modeller såsom P8Z77 V- Deluxe , pro osv osv. Riktigt härliga kort!
Eller varför inte Mitx varianten Asus P8Z77 I Deluxe.

Värsta fall blir det ju bättre pris på prollen iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shoppey:

Fasiken också!

i5 3570K är med men inget vettigt moderkort! ( Om man nu inte är 12 år och gillar Gigabytes gräsliga sniper kort. ) No Offense till någon.

Damn damn damn asså!!

Word!

Tack för ni uppfyllde min önskan, CDON Men det hade varit väldigt bra om ni la till ett moderkort som passar 3570k (typ Asrock Extreme4) och kanske Corsair Vengeance RAM-minnen

Permalänk
Medlem

Fan inte ett enda 7870

Visa signatur

Spelburk: ASUS Maximus VI Hero . Intel Core i7 4770K . Noctua NH-D14 . 16 GB Corsair Vengeance 2x8 GB . Gigabyte Radeon HD 7990 . 240 GB Intel 335 SSD . Fractal Design R4 . Corsair AX 1200w . 2 st Samsung 24" Gästdator: ASUS P8 Z68-V . Intel Core i5 3570K . Noctua NH-D14 . 16GB G.Skill Ripjaws DDR3 4x4 GB Asus Radeon HD7870 CF . 128gb Samsung SSD . 2 x 1 TB Seagate SATA . Fractual Design R3 Corsair HX 750w v2 . 1 st Sony 40"

Permalänk
Visa signatur

][- perfect -][

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Paradoxnode:

Samma här. Felanmälde det till deras kundservice för ett par dagar sedan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon195163:

Samma här. Felanmälde det till deras kundservice för ett par dagar sedan.

Det där felanmälde jag till dem för nu över 2 veckor sen när det började som att varannan gång man klicka in så försvann allt och nästa fanns det..
Men jaaa... CDON är ju inte snabbast. Men de är iaf billiga

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon195163:

Får hoppas att de inte glömmer att lista alla komponenter som ingår i 15% erbjudandet. Spänningen är olidlig.

Edit: nu är det uppe!

http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/

Intressant att de har med Logitech G700 etc. När man kan få 25% rabatt på med den rabattkoden för gamingtillbehörsrean som fortfarande håller på

Permalänk
Medlem

Alltså, vad håller ni på med CDON?! MSI HD7970 finns med i rabattlistan, och lustigt nog dras det av en rabatt på 500kr när man kollar. Men det är ju pga att korten finns med i en annan kampanj (rabattstegen), som man tydligen inte kan undvika att använda. Missförstå mig inte, 3990 är redan ett bra pris på detta kort. -500kr ytterligare för 3450kr gör det till ett kap. MEN: det mnotsvarar ändå bara kring 13,5% rabatt, samtidigt som det gör 15%-koden obrukbar. Så man skall inte tro att det går att få den rabatt som utlovas, vilket jag tycker är jävligt lurigt, speciellt eftersom det finns många som inte kan det här med procent och så. Skärpning!

Visa signatur

Main rig: Z790-P / i5-13600K / 64GB RAM / RX 7900 XT / 42" LG C2

Permalänk
Avstängd

Fixa er sida så man kan beställa spel

Edit: Nu funkar sidan! Beställt lite PC-spel Tack för det låga priset Cdon!

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Speldator:Asus P8P67-M B3, Intel core i5 2500k (Arctic Cooling Freezer 13Pro), Asus Radeon HD 6870 Directcu,
Crosair Vengeance 8gb, XFX 750W Pro, Cooler Master Storm Trooper.
Andra dator:MSI-MS 7276, Intel core 2 quad q6600, Nvida geforce 8600 GS, FSP 460W

Permalänk
Medlem

Hmm i går när jag prova klara jag få rabatten men inte i dag. Blir bara 75 kr fast har prylar för 7000 i korgen.

Visa signatur

intel 750@4,1ghz
7950@1070 core 1400mem
mb gigabyte p55ud6

Permalänk
Medlem

Det står väl att erbjudandet gäller på de 1000 första ordrarna.

Visa signatur

Spelburk: ASUS Maximus VI Hero . Intel Core i7 4770K . Noctua NH-D14 . 16 GB Corsair Vengeance 2x8 GB . Gigabyte Radeon HD 7990 . 240 GB Intel 335 SSD . Fractal Design R4 . Corsair AX 1200w . 2 st Samsung 24" Gästdator: ASUS P8 Z68-V . Intel Core i5 3570K . Noctua NH-D14 . 16GB G.Skill Ripjaws DDR3 4x4 GB Asus Radeon HD7870 CF . 128gb Samsung SSD . 2 x 1 TB Seagate SATA . Fractual Design R3 Corsair HX 750w v2 . 1 st Sony 40"

Permalänk
Medlem

Kan vi se fram emot något intressant Juli erbjudande iår :)?

Visa signatur

Acer Predator G5-793 - [17.3" IPS][i7 6700HQ][GTX1060][16GB DDR4 ram][500GB SSD]

Permalänk
Medlem

hmm, SWEC1206 koden vägrar funka för mig, något som är knas eller kommer det en ny juli kod imorgon tro?

Permalänk
Medlem

Vore ju skönt om dom själva kunde svara i tråden snart. BTW, nån som vet om SWECJUNI funkar på datortillbehör? dvs. tangentbord/möss? Koden går igenom men ingenting dras bort från summan

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av enzity:

hmm, SWEC1206 koden vägrar funka för mig, något som är knas eller kommer det en ny juli kod imorgon tro?

Juli nu så bör vara 1207 istället, fungerar väl inom några dagar om det inte redan gör det just nu.

Skrivet av Batman:

Vore ju skönt om dom själva kunde svara i tråden snart. BTW, nån som vet om SWECJUNI funkar på datortillbehör? dvs. tangentbord/möss? Koden går igenom men ingenting dras bort från summan

http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2B_sweclockers/

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

""Just nu ger vi 15% rabatt på max 5 av följande produkter när du anger följande kod i kassan: SWECJUNI

OBS! Erbjudandet gäller de 1000 första beställningarna, max 5 olika produkt per kund/order rabatteras. Rabattkoden kan endast användas en gång per medlem.

Erbjudandet gäller endast tom 2012-07-02.""

Och en gång till så att alla verkligen ser detta
OBS! Erbjudandet gäller de 1000 första beställningarna

Så med andra ord får man ingen rabatt längre så har det med stor sanolikhet redan lagts 1000 ordrar.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Kom ihåg att det bara är sakerna som står under vip erbjudande här http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2B_sweclockers/ som fungerar med SWECJUNI koden. Det fungerar alltså inte med dom som står under 5% rabatten

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zidust:

Kan vi se fram emot något intressant Juli erbjudande iår :)?

Hade ju varit all idé för dem att typ ha grymt bra priser på Z68 moderkort Sandy bridge prollar och förra gen grafkort för att bli av med sånt

Men helst hade man ju sett lite högre modellrange av Z77 moderkort t.ex Asus Deluxe kort osv och självklart 3770K / 3570K..
Vi är ju trots allt Sweclocker*s så att säga..

Hade varit nice iaf för mig som behöver uppdatera lite

Permalänk
Medlem

Är det möjligt att lägga en beställning på 15% rabatten och en till med 5% rabatten?