Permalänk
Avstängd

nu e jag inne, fan va roligt, ska skapa en FET norn nu !

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem

Startade dom tidigare? Går ju att gå in & lira redan nu

Permalänk
Skrivet av kimpaa22:

Startade dom tidigare? Går ju att gå in & lira redan nu

De har inte sagt nåt men tror de gjorde så för att minska belastning kanske?

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

Ush laggar satan nu vid öppning! har typ 20 fps i lowest settings tar mig runt 15 min för att snacka med en npc, QQar inte i överhuvudtaget ser underbart ut och kontrollerna är helt otroliga!

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk

Råkade logga ut, går inte att logga in igen

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem

Serri? Nån som har problem att komma in?
"unable to complete operation" bla bla

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | Asus GTX 970 STRIX | Moderkort: Asus Z97-P | 8GB RAM | Corsair TX 650 | Antec Three Hundred | BenQ G2420HDBL | Samsung EVO 250GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av lucaz:

Serri? Nån som har problem att komma in?
"unable to complete operation" bla bla

Jag vart utkastad och kan inte logga in igen.

Permalänk
Medlem

För mig flyter allt på näst högsta inställningarna, men jag va nog en av dom första in. Va helt tomt sen sa det bara pang. Jävlar va folk.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

Inne nu, om någon skapar en swec guild adda: Erathos (charr, Guardian)
Spelar på FS

Permalänk
Skrivet av Buio:

Jag vart utkastad och kan inte logga in igen.

Hoppas de fixar alla issius med folk som inte får välja server! Tänker inte spela innan dess

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

Nickar Vitloek. Väldigt förvirrad och det laggar en hel del

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Avstängd

haha detta är sanslöst... vi har skapat våra chars, men när vi loggar in svartnar det bara...

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem

Någon annan som har lite problem med fps med högsta inställningar ^_^?

Har cirka 25-30 fps när det är folk runt om mig

Permalänk
Medlem

Lägg till Subzero om ni vill lira lite.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

haha detta är sanslöst... vi har skapat våra chars, men när vi loggar in svartnar det bara...

Samma här, skip to end knappen funkar heller inte x)

Visa signatur

RTS :D

Permalänk

Jocksson på FS. Långa spikes upp till 10 sek då och då men det är väl väntat:) skulle aldrig reloggat...

Permalänk
Medlem

verkar inte bättre.

IGN: Tindra Sunrise

Visa signatur

I5-9600k | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Corsair Vengeance LPX 2x8GB 3200Mhz | Asus ROG Strix RTX2080 OC | Samsung 970 EVO M.2 NVMe 500GB | Corsair RM650i | Windows 10

Permalänk

De har stängt ner alla servers nu verkar det som, jag och många andra kommer inte in. Jag tror de fixar alla problem som folk som var med i tidigare betor har.

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

Kunde inte heller klicka på "Skip to end" knappen. Nu går det inte och logga in längre.

Visa signatur

I5-9600k | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Corsair Vengeance LPX 2x8GB 3200Mhz | Asus ROG Strix RTX2080 OC | Samsung 970 EVO M.2 NVMe 500GB | Corsair RM650i | Windows 10

Permalänk
Medlem

Började precis lira på Far Shiverpeaks som ranger. Om någon vill lira och snacka på skype så är jag på!

Är 23 år om det har någon betydelse för er.

Permalänk

Är alla utkastade eller är det bara jag?

Permalänk
Medlem

Löjligt mycket lagg nu tyvärr. Attackerar en fiende sen tio sekunder senare är den död och jag har inte sett något.

Edit: Och där flög jag ut.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

Om någon är in game just nu, skriv gärna... verkar som de kastad ut alla xD

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheLostEden:

Är alla utkastade eller är det bara jag?

Jag kommer inte in längre, försökt några gånger och får bara felmeddelande. Var inne skapade karaktär och spelade en 10 minuter, sen blev jag utkastad och kommer inte in. Körde på Far Shiv.

Permalänk
Medlem

Är också utkastad, fick spela cirka 20 min

Permalänk
Medlem

Hahah, intressant... lyckades logga in igen men play knappen är grå.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Lyckades skapa en human warr som heter Wedes innan utkastningen, jag och ett par polare ska lvla men bara att hänga på om någon vill.

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

skulle gissa på ett misstag av dem? den skulle väll börja 21?? Har också varit inne men loggade ut.

Permalänk

Hur fan gör man för att kunna lira med polare?
Vi har gjort en grupp men tydligen så är vi inte på samma ställe även om vi är just det.
Polarn verkar vara i en annan instance.

Permalänk
Medlem

Hann spela i max 10 minuter hade väldig låg fps på högsta inställningarna, runt 25-30

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Define /// Asus P8Z68-V GEN3 /// Intel i7 2600k 4.4 ghz /// Cooler master hyper 212 plus /// Corsair vengeance 8gb 1600 mhz /// Asus gtx 570 dierctcu II /// Intel SSD 320 120GB// BenQ GL2440HM LED.

Bärbar: Hp pavilion dv7-5090eo /// Intel i7 2630QM 2.9 ghz /// Radeon HD 6570M 1 gb