Permalänk

Dinovo Mini Nätadapter

Tjena!

Sitter för tillfället med min Dinovo mini i handen och har inte lyckats hitta nätadaptern. Var ju månader sen man laddade den sist, och med alla dessa adaptrar liggande överallt i huset blir de svårt att hitta den igen.

Undrar om någon som har ett Dinovo mini skulle kunna länka en bild eller åtminstone skriva ner vilka speccs de har på sin laddare så jag förhoppningsvis kan hitta min egna.

Har googlat runt men ingen vettig information vad det gäller detta som jag har sett i alla fall.

Tackar för svar/erixon

Visa signatur

| CPU: Intel i7 2600K 4,5Ghz | CPU-Kylare: Corsair H60 | MB: Gigabyte G1.SNIPER |
| GPU: Asus GTX 980ti DC3 OC | RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 16GB |
| PSU: Corsair AX850 | Chassi: FD Define Mini C |
| SSD: Samsung EVO 850 250gb, Samsung EVO 850 500gb |
| Lagring: WD Caviar Green 3x2TB 1x4TB |

Permalänk
Medlem

Re: Dinovo Mini Nätadapter

Citat:

Ursprungligen inskrivet av erixonjkpg
Tjena!

Sitter för tillfället med min Dinovo mini i handen och har inte lyckats hitta nätadaptern. Var ju månader sen man laddade den sist, och med alla dessa adaptrar liggande överallt i huset blir de svårt att hitta den igen.

Undrar om någon som har ett Dinovo mini skulle kunna länka en bild eller åtminstone skriva ner vilka speccs de har på sin laddare så jag förhoppningsvis kan hitta min egna.

Har googlat runt men ingen vettig information vad det gäller detta som jag har sett i alla fall.

Tackar för svar/erixon

Här är två bilder på den:
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=30u9yyd&s=6
och
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=123lhtu&s=6

Hoppas det hjälper

Visa signatur
Permalänk

Tack så mycket för det, uppskattas. Då är de bara för mig och leta vidare

Visa signatur

| CPU: Intel i7 2600K 4,5Ghz | CPU-Kylare: Corsair H60 | MB: Gigabyte G1.SNIPER |
| GPU: Asus GTX 980ti DC3 OC | RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 16GB |
| PSU: Corsair AX850 | Chassi: FD Define Mini C |
| SSD: Samsung EVO 850 250gb, Samsung EVO 850 500gb |
| Lagring: WD Caviar Green 3x2TB 1x4TB |

Permalänk

Om du inte skulle hitta den så brukar logitech supporten kunna vara generösa med reservdelar gratis eller till bra pris.