Permalänk

Väntar på ett nytt benchkort, maximus II formula igen.

Edit: Väntar nu även på ett par Dynastar sultan 85.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Jag väntar på ett modem från Telia. Undra vart det tagit vägen egentligen

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Finns den i lager? Lycknis brukar få slut ofta.

Jepp den finns i lager. Fortfarande inte fått boken. Sista gången man beställer från Lycknis.se.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

La precis en beställning hos Caliroots, samt så väntar jag på en LP från Staterna, inhandlad på Ebay.

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk

Idag kom min tv jag har väntat på, till min förvåning när vi lyfte upp den så är det stora sprickor igenom hela skärmen, de ser ut som stora stenskott Jag börjar snart att grina...

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Jepp den finns i lager. Fortfarande inte fått boken. Sista gången man beställer från Lycknis.se.

Lycknis är lite billigare men istället får man ibland vänta JÄTTELÄNGE.
Har också slutat beställa därifrån

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MIFFo_BEast
Idag kom min tv jag har väntat på, till min förvåning när vi lyfte upp den så är det stora sprickor igenom hela skärmen, de ser ut som stora stenskott Jag börjar snart att grina...

Fan va trist, hoppas de är snabba med att byte ut tvn. =/

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

tycker det är skumt att det inte är ett enda märke på kartongen men ändå stora sprickor :S jag som alltid har sagt att det inte händer mig

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk

Meterioritregn säkert

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Beställde precis ett Logitech Illuminated, en Steelseries Ikari Laser samt en QPAD CT 1.5MM Medium. Så det sitter jag och väntar på, dyker väl upp på tisdag eftermiddag

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk
Medlem

i början av september förra året så tog jag å en klasskamrat chansen att beställa två vinylskivor från USA. Vi förstod att det skulle ta sin lilla tid för det att ta sig till sverige...

i mitten av november har paktet inte kommit och ett mail från butiken finns i min inbox: "you're package was returned to us"

eftersom min vän (som vi adresserade tll) bodde i en studentkorridor gissade vi att nån idiot tagit post-lappen å slängt den eller dylikt.

Så vi bestämmer oss för att skicka ett mail till butiken å säg att dem skall skicka paktet till mig istället som bor i en egen lägenhet.

I mellandagarna under jul har paktet inte synts till än när återigen får ett mail från butiken med samma medelande.

nu bestämmer jag mig för att undersöka vad som egentligen hänt.
- Svenska posten har ingen information om paketet när jag ger dem paketets UPSP (united states postal service) TrackID. dem säger även att det är dem som tar hand om post som kommer från USPS.

- den kontakt jag tog med USPS gav mig informationen att dem inte heller hade någon information om mitt paket.

så antingen så är det dem som driver butiken som skiter i att skicka iväg min order eller så har paktet på något sätt "tappats bort", hamnat någonstans i sverige/usa/världen men funnit sin väg tillbaka 2 gånger.

mitt tredje å sista försök är nu att låta en vän som bor i Florida ta emot paketet å ta med det till sverige.

Permalänk
Medlem

Väntar sedan Torsdagen den 21/01 på ett paket innehållande ett headset och ett par lurar till mobilen plus Mass Effect 2 till 360:n. Skickades iväg en dag sent från Webhallen (kom iväg den 28de, dvs vid spelets release) Fredag kl 06:39 hade den sorterats i Ånge. klockan 11:04 samma dag kom postbilen till den lokala ICA-butiken. Utan mitt paket. Tydligen så åket postbilen iväg innan morgonens posttåg sorterats klart. Helt sjukt irriterande. Mobilprylarna kan vänta, men jag vill spela mitt spel! >_<

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 9 5900X | RAM: 32gb Corsair Vengeance RGB 3600mhz CL18 | GPU: Gigabyte RTX 2080 Windforce | Mobo: Asus X570-E Strix | Lagring: 3TB NVMe SSD | PSU: Corsair HX 750i | Chassi: Fractal Design Meshify 2 | Kylning: Corsair HydroX custom loop CPU+GPU

Permalänk

Väntar på ett x800 gto och ett vmodad 8400 gs. Kommer bli kul att klocka med.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Har ett paket som väntar på mig på postombudet, innehållande "Filmtrilogin om Härskarringen BOX". Dom hade slut när jag beställde så fick reda på att de hade skickat iväg den idag.

Visa signatur

W/S: Asus Prime X470-Pro | AMD Ryzen 7 2700x| Corsair Vengeance LPX 32GB,4x8GB, DDR4 2666MHz | Asus GTX 1070 | Samsung 970 EVO 1TB m.2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ¤Reason¤
http://cgi.ebay.com/Spy-Camera-Key-Chain-Camcorder-Video-Cam-...

två såna är beställda.
fick testa en sådan på frugans rc-heli inne på Bosön i November..
ruskigt bra

Beställde en sån med nu! Awesome
Du har ingenting inspelat med den som man kan få se? Funderar lite på hur bra kvaliten är.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Väntar på ett HD 4850 Kommer på torsdag eller fredag skulle jag tro!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Jag väntar på ett modem från Telia. Undra vart det tagit vägen egentligen

Skicka ett PM till oss med dina personuppgifter så kan vi kolla var ditt modem blivit av.

Med vänliga hälsningar
Daniel Leuschner, Telia Kundservice

Visa signatur

Vi har nu en kundundersökning som vi skulle vilja att ni svarar på. Den går att nå här
Tack på förhand.

Permalänk

Nu väntar jag även på en ln2 kylare till grafikkort.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TeliaKundservice
Skicka ett PM till oss med dina personuppgifter så kan vi kolla var ditt modem blivit av.

Med vänliga hälsningar
Daniel Leuschner, Telia Kundservice

Finns Telia här

Visa signatur

Clevo W110ER (X-128b): i7 3612QM, Nvidia GeForce GT650M 2gb, 8gb RAM, SSD Crucial M4 256gb

Permalänk
Musikälskare

OMFG

Nu blir jag rädd ^^ men datorbutiken har väll hängt här med så

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Vet inte om det räknas då det bara är en bokning än, men väntar kraftfullt på en

Kan den inte släppas snart.. ><

Visa signatur

Bleak

Permalänk

Det känns inte helt bra att jag står för så många poster i denna tråde. Får kolla över min ekonomi snart.

Har iaf beställt 40kg torr is för det sjukt låga priset 1000kr från www.is-ab.net. Planen är att köra en bench helg hoss Stalked/Jesperme.
Har jag jävlig tur sätter jag 5ghz med Q6600. Kommer upp resultat och bilder i Extreme delen om två veckor.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Det känns inte helt bra att jag står för så många poster i denna tråde. Får kolla över min ekonomi snart.

Har iaf beställt 40kg torr is för det sjukt låga priset 1000kr från www.is-ab.net. Planen är att köra en bench helg hoss Stalked/Jesperme.
Har jag jävlig tur sätter jag 5ghz med Q6600. Kommer upp resultat och bilder i Extreme delen om två veckor.

Lycka till! Ska bli intressant att kolla på

Ta många bilder nu bara

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Bad Company 2 till pc åt mig (kan det inte släppas snart ) och Left 4 Dead 2 te 360 till min brors födelsedag.

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk
Medlem

Hur lång tid ska det ta att skicka ett paket från Tyskland med vanliga posten? Det skickades i torsdags förra veckan, borde vara framme nu tycker jag. Trackingnumret jag fick ger inga träffar på varken posten eller DPD. Wtf?

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halogen
Hur lång tid ska det ta att skicka ett paket från Tyskland med vanliga posten? Det skickades i torsdags förra veckan, borde vara framme nu tycker jag. Trackingnumret jag fick ger inga träffar på varken posten eller DPD. Wtf?

Beställde en gitarr från Tyskland (thomann.de) dom skickade den på fredagen, jag hade den hemma mitt på dagen ca. 14:00 på onsdagen nästa vecka. Tycker det är riktigt bra frakttid. Inget att klaga på. Jag hittade inte heller något på numret jag fick men nu är Gitarren hemma så

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Jag fick en helt oväntat SMS-avisering idag. Paket från LG Nordic.
Det enda jag kan härleda det till är en tävling jag var med i för ett par månader sedan. En tävling där jag inte fick något vinstbesked eller liknande alls.

Så om jag inte minns fel angående vinsterna så kan jag i kväll hämta antingen en TV, en Blu-ray spelare eller ett filmpaket. Spänningen är olidlig..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
Beställde en gitarr från Tyskland (thomann.de) dom skickade den på fredagen, jag hade den hemma mitt på dagen ca. 14:00 på onsdagen nästa vecka. Tycker det är riktigt bra frakttid. Inget att klaga på. Jag hittade inte heller något på numret jag fick men nu är Gitarren hemma så

Jag har också beställt från Thomann, ett par studiomonitorer, men varför kommer de inte?

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
Beställde en gitarr från Tyskland (thomann.de) dom skickade den på fredagen, jag hade den hemma mitt på dagen ca. 14:00 på onsdagen nästa vecka. Tycker det är riktigt bra frakttid. Inget att klaga på. Jag hittade inte heller något på numret jag fick men nu är Gitarren hemma så

Tack för tipset om thomann.de, nu ska här beställas en Fender Dreadnought

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Jag fick en helt oväntat SMS-avisering idag. Paket från LG Nordic.
Det enda jag kan härleda det till är en tävling jag var med i för ett par månader sedan. En tävling där jag inte fick något vinstbesked eller liknande alls.

Så om jag inte minns fel angående vinsterna så kan jag i kväll hämta antingen en TV, en Blu-ray spelare eller ett filmpaket. Spänningen är olidlig..

Awesome, vi väntar med spänning!

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!