Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk

3 st Åsksmällare som måste toppat topp10 av Sveriges kraftigaste åsknerdlsag har medfört oss en kostnad på över en miljon (företaget) Rätt kul att ca 2500 av våra kunde kan vi inte läsa av ifrån sen har utrustning lätt räknat gått upp i rök för en halvmiljon.. äldre teknik klarade åska bättre

Sen är jag lite småless på att han jag tänkt bygga bil med velar lite då han har sin gamla rosthög att pilla på (som förövrigt inte kommer rulla ens om 10år pga att de inte gör något på den ) sen så funderar han på att skaffa bil så det förstår jag. men det kostar ju som sagt inget att köpa något Obejekt så länge man inte förstår det på något sätt så att värdet sjunker. det är ju först när man har sönder det eller säljer som man kan säga att man förlorat pengar. för annars så har man ju fått igen det på glädje prylarna medgett

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Hedersmedlem

Fan att folk inte bara kan spela sport för kul. Även om man bara ska lattja så finns det nån som ska ta allt så allvarligt och förstöra det hela genom att vrida på regler, dömma i sin fördel och bråka med lagkamrater som gör förståeliga misstag. Fan för dåliga förlorare!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
REGN REGN OCH MERA REGN.

Ja men här är fint. Svenskt väder är UNIKT. Jaja.. absolut. Unikt var ordet. Blir så jävla förbannad. Jag ska iaf flytta till varmare breddgrader så FORT min jävla utbildning är klar. Mmmmmmmm, och jag ska ta med mig CASH och min TJEJ och vi ska bara gotta oss i naturen, med vackra blommiga ängar, skogar, djunglar, vattenfall och vilda fantastiska DJUR och LIV.

Fack this jävla sommar. 9 månader av GRÅ, PISS, BLÖT, SMUTS och FILMKVÄLLAR. Kallar man detta liv? Inte jag iaf. Min själ dör inombords. All liv och passion i min kropp DÖR. Mitt psyke skriker efter hjälp.

Och vafan är detta med en "SOMMARJACKA". Är det sommar behövs det förfan ingen jävla JACKA. Så det ÄR INGEN sommar. Detta är bara skit. Hatar ALLT. Vill dö.

Tack för mig.

Kunde inte sagt det bättre själv, ses ute i världen!!

Permalänk

Jag är sur över att gäddan nappar så jävla dåligt, längtar tills det blir lite mer Svenskt väder. Den regnstorm så är nu är fortfarande för varm. =/

Jag vill ha 8C i sjöarna!

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Hmm hatar när man sitter vaken halva natten så man är skittrött dagen efter då man ska upp å jobba.......

Man skulle f*n införa 48timmarsdygn ist

Visa signatur

i5 6600K 16 GB RAM GTX 760

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
Sitter här och börjar bli mer och mer sur för att 99% av SweC är dryga, kaxiga och ska jämt försöka framstå som bättre än alla andra. Kan inte folk vara lite gladare?

Skärpning! Ni beter väl er inte så i verkligheten också?

Gör snart en snäll-tråd

Hear hear! Jämför detta forumet med vilket engelskspråkigt som helst. Lite mer avslappnad humor. Lite mer chill inställning får det bli!

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Jag sitter här vid burkfan, och gör ingenting, och det gör mig less.

Är sjuk oxå, och det gör ju inte det hela mycket bättre.
Hade tänkt och vara med flickan, men hon fick tydligen inte komma hit(?) och nåra polare får jag inte tag i.
Ingen musik att lyssna på, inga roliga inloggade på msn.
Ica är inte öppet, så kan inte köpa godis.

Vad fan ska man hitta på?

Permalänk
Medlem

Har solat i tre dagar och bränt mig rejält nu, inte kul men man får väl tåla det helt enkelt!
Ska också säga upp mig från jävla donken, de har satt mig på 3 nätter på rad IGEN varav en av nätterna är på en vardag och jag har sagt åt de vid många tillfällen ATT JAG INTE KAN JOBBA VARADGAR.
KTH börjar ju snart ändå så kommer inte kunna jobba där i vilket fall som helst, ska bli skönt.
adios

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Hedersmedlem

flyttade igår och det gick bra tills jag skulle ordna min internetanslutning och får veta att det är nere och kanske inte kommer upp på flera dagar. För det första blev det jävligt långtråkigt då man inte känner en jävel i nya stan och sen kunde jag inte föra över pengar till kontot så inga pengar hade jag i slutet av dagen heller. Sen kunde jag inte ordna adressändring heller. Så där var man och fick försöka hålla sig upptagen för att inte bli galen.

Är nu hemma ett tag idag men sticker till mitt nya hem senare idag. Vafan ska jag hitta på. Nån som vill göra nått i Linköping. Gärna Ryd för jag har inte mycket till transport

Permalänk

Gick in på The Phone House, beställde en iPhone, betalar online med kort och får orderbekräftelse på mail.

Dagen efter så får jag ytterligare ett mail:

--------------------------------
Hej!

Tyvärr så säljs inte Iphone utan abonnemang, vi kommer därmed att
makulera din beställning.

Du är välkommen att lägga en ny beställning på Iphone+abonnemang.

Pengarna har enbart reserverats och reservationen kommer att hävas i
samband med makuleringen.

Vi beklagar och hoppas att du har överseende.

Telefon kundtjänst 0771-110350
Öppettider: Månd-fre 09.00-18.00

--------------------------------

VAFAN?! Om de nu inte säljer skiten kan de då inte se till så att det inte går att köpa den i deras onlinebutik?!!! Tre fucking dagar tar det också innan de 7000kr som reserverats från kortet kommer tillbaka... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!! Jag vill mörda någon!

Nu har man beställt en ny, denna gången i Telias butik, fast man står väl på plats tremiljonerfemhundrasextiosju i kön för nya iPhonen nu.... Jävla idioter!

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk
Medlem

Härligt med en sånn här tråd ibland faktiskt, det har lite samma effekt som att gå och skita, det känns bra efteråt.

Jag är besviken på mycket. Jag är besviken på mitt ex som (efter 8mån) hitta en ny snubbe och gjorde slut två veckor senare utan konkretare anledning. Nu knappt 1,5 mån senare är de officiellt ihop. Trodde verkligen inte hon var sådan, och jag mådde hemskt dåligt över det ett bra tag, men samtidigt förstår jag henne och klandrar inte henne för allt. Visserligen så hade jag mina funderingar på om vi verkligen passa ihop i längden, hade tid, och skulle fungera i framtiden, men jag njöt av nutiden bara. Sen är jag besviken på mig själv för jag var så ur fokus och koncentrera mig på annat under den sista tiden (missa nästan vår halvårsdag), samt att ja missa hennes signaler totalt (kommer på nu i efterhand) Men jag hade massa strul på jobbet och var på jakt efter ny lägenhet, och hon var enormt upptagen i skolan. Dock sjukt irriterande att hon var tvungen att göra det nästan precis innan vi hade semester/ledigt båda två...

Sen är jag arg på mig själv att jag inte kan sluta grubbla över det. Sen har alldeles för mycket fritid över nu när jag inte har flickvän längre har jag upptäckt. Det var min hobby nu i eftertanke.

Jag är glad över att jag hade en reservplan till hösten iaf. Även om den är högst impulsiv och väldigt olik mej. Ska nämligen flytta till korridorslgh i Halmstad och plugga i iaf. ett år eller två. Men jag är väldigt nervös över det...

Jag är trött på mitt nuvarande umgänge, även om de mycke goda vänner till mig, så känner jag att vi växt ifrån varandra på sistone. Får väll hoppas på lite nytt i halmstad i höst...

Jag är bitter över att nu när semestern är slut så börjar vädret bli bättre.

Måste skaffa mig en ny hobby har jag kommit på.. Kanske skaffa motorcykelkörkort?

Så, det var skönt...

Permalänk
Medlem

Jag är förbannad och sur på mig själv eftersom jag gjorde slut med mitt underbara ex när jag trodde att jag inte älskade henne. Resten har jag bittert fått ångra och det går inte en minut utan att jag tänker på henne.
Hela skiten beror på att jag träffade en annan tjej innan jag träffade mitt ex, men med tjej nummer 1 blev det inget för hon reste bort strax efter att jag träffat henne. Sedan kom tjej nummer 1 hem i våras och rivde upp en massa gamla känslor, därför gjorde jag slut med mitt nuvarande ex. Dem gamla känslorna till tjej nummer ett är glömda och borta sen länge.
Nu har jag sen 3 månader tillbaka ångrat mig något så oerhört att jag gjorde slut med mitt ex.
Det tog lite över en månad innan jag kom på hur mycket jag älskar henne och nu vet mitt ex precis vad jag känner för henne, men hon tar mig inte tillbaka igen. Fan vad jag hatar mig själv.
Hon säger att vi inte kommer kunna träffas så mycket iom att hon pluggar på annan ort mm. Det är sant, men 3h bort är fanimej inget hinder för mig. Jag tar mig till henne närsomhelst och vartfansomhelst! (det vet hon oxå)

Nu är hon här på sommarlov och jag blir så otroligt glad när jag råkar träffa henne på stan ibland, men det gör samtidigt så oerhört ont att hon inte är min älskling längre. För mitt eget bästa så vill jag bara att hon åker tillbaka till sin skola så jag slipper se henne, först då kanske jag kan börja om på nytt.
Men faaaan. Det finns ju ingen som henne, ingen som man kan vara precis sig själv med, jag kände mig så hemma med henne, men så går man å blir värsta puckot!!!! Jävla idiot, det är vad man är!

Ahhh, det var skönt å skriva

Visa signatur

Har bytt namn från: nulleman ~ Blogg: http://skorpion.se
MacBook Pro: 15.4' ~ 1.83GHz ~ 1512MB RAM ~ 80GB HDD
Medlem i signaturen blodtörstiga Appleanvändare

Permalänk
Medlem

JAG ÄR SÅ JÄVLA LAT OCH JAG BARA ÄTER HELA TIDEN

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Jag är galet väck (full, packad, jävligt bränd, spikad, full) räcker det?

Sweclockers övriga ämnen är inte vad det brukade vara...
Jag saknar Bamse, det kan jag vara depp över. Tråkiga mods. :/

Visa signatur

LOL! Check this out! :)

Permalänk
Medlem

Är trött på mitt underbetalda jävla skitjobb som jag har eftersom min förra tjänst drogs in pga den ekonomiska krisen.

Jag skiter i att jag är en lycklig som har ett jobb, det suger ändå.

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

Tappade min fittiga jävla plånbok på bussen idag, så jag kan inte gå på systemet imorgon. Kommer bli en astråkig fredag.

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem

Fan nu står man inför något man helt enkelt måste acceptera, att sluta arbeta på donken, kommer ju fan inte gå om jag ska plugga till civil på KTH samtidigt och sen jobba helgnätter på donken..kommer dö av trötthet...
Men fan jag vill inte alltså, lönen är schysst men de som man jobbar med är så otroligt sköna att det känns som att man måste frivilligt lämna bort något som gör en riktigt jävla glad när man mår dåligt

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Fy fan vad trött jag är på personer som inte klarar av att hantera ett så jävla enkelt ord som "men", jag är ingen språkpolis och hatar språkpoliser men helvete, hör ni inte själva hur jävla grammatiskt fel det är med ett felplacerat "men"?

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

En förändring i höger njure som upptäcktes vid en röntgen av en fraktur av ett revben, har lett vidare till två datortomografier, en total skelettröntgen från topp till tå, ett antal blodprov och idag ska jag till urologen och få "domen".
Fått besked via brev att operation är att vänta inom ett par veckor, men jag vet ännu inte vad som ska tas bort.
Svårt att sluta tänka på det värsta även om man försöker. :/

Varken surt, ledset eller argt inlägg. Mer oroligt kanske man kan säga.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD & 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita

Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Medlem

Jag är överlyckling. FK Sarajevo - Helsingborg 5-4 på straffar.!

Visa signatur
Permalänk

Jag är sur, ledsen och galen... Detta är min sista dag på sommarjobbet, förut har jag längtat till denna dagen då jag kände att jag behövde slappa två veckor innan min planerade start på Chalmers. Nu sitter jag som förstareserv och det är inte alls lika säkert att jag ska börja till höst som jag räknat med. Så nu blir jag ju för fan arbetslös kl 16:15, inte fri.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Jag är trött på att låna ut pengar till personer som alltid drar ut på återbetalningen, oavsett om det är småsummor. De vill förmodligen att det ska gå så lång tid att det preskriberas, och att man ska verka snål för att tjata om det efteråt. Man måste vara en jävla gnällmorsa för att få tillbaka, och det avskyr jag. Ska hädanefter sluta med det, och bara låna ut till de närmsta jag VET kan hantera det. Eller börja ta ränta.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Croles
Jag är trött på att låna ut pengar till personer som alltid drar ut på återbetalningen, oavsett om det är småsummor. De vill förmodligen att det ska gå så lång tid att det preskriberas, och att man ska verka snål för att tjata om det efteråt. Man måste vara en jävla gnällmorsa för att få tillbaka, och det avskyr jag. Ska hädanefter sluta med det, och bara låna ut till de närmsta jag VET kan hantera det. Eller börja ta ränta.

Been there, done that. Hade en polare i djup ekonomisk kris. Han hade dock jobb, så jag gick med på att låna ut 450 spänn till busskort. 6 månader orkade jag tjata på honom om det, sen sa jag upp kontakten. Never again.

Diverse ursäkter jag fick höra:
* Jag har blivit skimmad - polisen har låst mitt bankkonto (i 5 månader)
* Jag har inte fått lön från jobbet på tre månader (Game)
* Du var faktiskt också långsam på att betala tillbaka till mig (det tog 2 dagar längre än vad jag sagt, för jag glömde min bankdosa över en helg)

Vad man kunde läsa på hans facebookwall:
* Fan vad full jag var igår (samtliga helger sen han lånat pengarna)
* Skaffat piercing i bröstvårtan
* Bokat resa till Australien
* Åker till Skåne i morgon (från Stockholm)

Han hävdade att han hade "VIP-kort", vilket medförde att han fick "gratis överallt", vad nu det ska innebära. Var skaffar man ett sånt?

Jaja, han är en god definition på white trash (förutom att han är halvturk). Det känns lite bättre när jag tänker på vilket socialbidragsfall han kommer vara inom snar framtid.

Aldrig igen som sagt.

Permalänk
Medlem

Det här med att låna pengar alltså, jävla IDIOTFLICKVÄN man har.
Hon går och lånar 5500 kr till en snubbe som hon knappt känner utan tycker synd om för att han har legat på sjukhuset, JOTJENA inte en jävla chans att hon får tillbaka ett öre. Fan vad sur man blir alltså...

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Det här med att låna pengar alltså, jävla IDIOTFLICKVÄN man har.
Hon går och lånar 5500 kr till en snubbe som hon knappt känner utan tycker synd om för att han har legat på sjukhuset, JOTJENA inte en jävla chans att hon får tillbaka ett öre. Fan vad sur man blir alltså...

Det var bland det dummaste jag läst hittills. Fyfan hoppas verkligen hon lärt sig en läxa när hon inte får se några pengar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Det var bland det dummaste jag läst hittills. Fyfan hoppas verkligen hon lärt sig en läxa när hon inte får se några pengar.

Jadå läxan är nog definitivt lärd, hon kommer aldrig någonsin mer låna en sån stor summa igen... hoppas jag :S

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Jag är förbannad på att det är varmt, kan inte duscha för korna har druckit upp allt vatten i källan. Var och stängde av deras vatten nu och hoppas på att pumpen ska slurpa upp några liter så det blir tryck i hydropressen så jag kan dusha.

Har även en virusinfektion som påverkar mig något enormt, väntar på en kallelse till öron näsa hals i Linköping. Är trött känner mig svag och allmänt bitter.

Men men var till bolaget idag..

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem

Så jävla förbannad på folk som inte vet hur man hanterar en tvättid .. Kommer dit 18:30 .. tänkte tvätta 2 täcken som är lite stora för vår maskin.. Perfekt tänkte jag .. 19-22 är ledig.. bokade..

Sen slog det mig medans jag käkade.. hmm stog dom inte och lastade in i tvättmaskinen?..

19:05 går jag dit med täckena.. Jaha.. tvättid återstår : 46min .. Förbannade idioter..

Min sambo säger att vi ska stänga av maskinerna och tvätta men då kissar dom säkert i maskinen eller nåt.. man vet aldrig.. så jag blev bara svinsur så jag avbröt tvättprogrammet så när dom kommer om 50min så är inte kläderna tvättade..SYND .. LÄR ER RESPEKTERA TVÄTTIDER IDIOTER FY FAN.. Nu minns jag varför jag köpte tvättmaskin igen..

Så jag klämde in åtminstone ett täcke i våran maskin och sätter nog aldrig min fot igen i tvättstugan.

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Så jävla förbannad på folk som inte vet hur man hanterar en tvättid .. Kommer dit 18:30 .. tänkte tvätta 2 täcken som är lite stora för vår maskin.. Perfekt tänkte jag .. 19-22 är ledig.. bokade..

Sen slog det mig medans jag käkade.. hmm stog dom inte och lastade in i tvättmaskinen?..

19:05 går jag dit med täckena.. Jaha.. tvättid återstår : 46min .. Förbannade idioter..

Min sambo säger att vi ska stänga av maskinerna och tvätta men då kissar dom säkert i maskinen eller nåt.. man vet aldrig.. så jag blev bara svinsur så jag avbröt tvättprogrammet så när dom kommer om 50min så är inte kläderna tvättade..SYND .. LÄR ER RESPEKTERA TVÄTTIDER IDIOTER FY FAN.. Nu minns jag varför jag köpte tvättmaskin igen..

Så jag klämde in åtminstone ett täcke i våran maskin och sätter nog aldrig min fot igen i tvättstugan.

Argalappen.se här kommer vi

Fyfan vad det kan gå åt helvete pga nåt löjligt imo....

Suck..........

Permalänk
Medlem

@MasteraCe: Det jag gillar med vår tvätt"stuga" är att vi har en speciell grön chip som man använder för att ta sig in, och kommer man försent går det inte längre att öppna dörren utan enbart den som har tiden bokat kan öppna.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2