Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk

OMGOMGOMGOMGOMGOMG.....
Mitt fondsparande har gått -18,05%.... På bara en vecka!
Av de 1000 spänn jag hade från början har jag bara 820 kvar :C
Tror att jag ska ta bort min månatliga överföring.........

Farsans sambo kallar det för I-landsproblem. Hade jag inte haft mina spärrar hade jag slagit henne på käften.
Det är den jobbigaste jävla satkärring jag varit med om!

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

OMGOMGOMGOMGOMGOMG.....
Mitt fondsparande har gått -18,05%.... På bara en vecka!
Av de 1000 spänn jag hade från början har jag bara 820 kvar :C
Tror att jag ska ta bort min månatliga överföring.........

Farsans sambo kallar det för I-landsproblem. Hade jag inte haft mina spärrar hade jag slagit henne på käften.
Det är den jobbigaste jävla satkärring jag varit med om!

Ska du klaga har nog förlorat en 15K bara på att de jävlarna inte kan hålla reda på sina utgifter och inkomster. Förra 'Krisen' förlorade jag en hel del som aldrig återtog sig.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Ska du klaga har nog förlorat en 15K bara på att de jävlarna inte kan hålla reda på sina utgifter och inkomster. Förra 'Krisen' förlorade jag en hel del som aldrig återtog sig.

Samma här, tappade femsiffrigt förra gången de "krisade" som aldrig återkom. Har dock inte rört pengarna sen dess så de kanske kommer tillbaka så småningom

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Någon som känner sig manad ? Det här är just nackdelen att bo på nedre botten och att ha altan. Om man ändå hade någon form utav gröna fingrar. Men när man inte har intresse för det så är det ju som det är.

Men snyggt är det ju inte.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Jävlar vad tråkigt det var att byta bromsslang och lagerstöd på saaben, ännu tråkigare att slå en PU16 i näsan, 2 gånger.

jaaa men nu är det gjort iaf.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Skrivet av liv&helvete:

Någon som känner sig manad ? Det här är just nackdelen att bo på nedre botten och att ha altan. Om man ändå hade någon form utav gröna fingrar. Men när man inte har intresse för det så är det ju som det är.

Men snyggt är det ju inte.

Roundup ska funka bra mot oönskad grönska

Permalänk
Medlem

ska till turkiet imorgon alltså fyfan är taggad jag är!

tack för mig. )))))

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av SkorutansteN:

ska till turkiet imorgon alltså fyfan är taggad jag är!

tack för mig. )))))

Skickades från m.sweclockers.com

Lugna ner dig förfan!

Vad har du tänkt göra där då?

Permalänk
Skrivet av Sennebring:

Samma här, tappade femsiffrigt förra gången de "krisade" som aldrig återkom. Har dock inte rört pengarna sen dess så de kanske kommer tillbaka så småningom

Jag har inte häller gjort det men surt att man var på banken för ett par dar sen o skulle flytta lite sparande etc. Nu ligger det på is då jag 'förlorar' på att flytta om det.

Små ungar som busringde på dörren nyss.. bääh.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av leafbranch:

Lugna ner dig förfan!

Vad har du tänkt göra där då?

ta det jävligt lungt innan skolan börjar. jobbat 8/10 veckor i sommat.. ska dit med två polare så det lär ju bli sååå jäääävla fett! men för 6k så ska det vara kul!

om du undrar är vi 17 allihop assåå fyfan planet går 11 så jag måste lägga mig men godnatt som faan!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ikväll har jag känt mig som ett trumskinn till en baskagge. På "stora scenen" så var basmodulerna något fruktansvärt överdimensionerade. På Dead By April så skakade hela marken framme vid scenen.

Kallt och jävligt, och när Takida spelade ville man bara hem. Ganska trist musik och man hade ont och frös om fötterna och ryggen var öm efter att ha stått upp sedan klockan tre i stort sett... Fyrverkerierna var dock ganska trevliga.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Ojojojojoj, jag och min kompis malin har gjort något riktigt skamligt.
Restan lämnar jag åt er fantasi

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Hmm, lördagen innan slutet på semestern, börjar på måndagen.
"Just nu"; avnjutit en lugn skön fredagskväll hos föräldern (och plastpappan, eller föräldrarna, kanske).

Idag, kommit hem, njutit av min ensamhet här efter två veckors kollektiv. Men aldrig känt mig så ensam, och meningslös.
Innan igår natt kändes det som att jag kunde göra någon världslig nytta iaf.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av anton_mjor:

Ojojojojoj, jag och min kompis malin har gjort något riktigt skamligt.
Restan lämnar jag åt er fantasi

Jatack:)

Hm, minecraftkartan börjar bli hel men får inte riktigt addonsen att funka till Overviewer, irriterande^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Ojojojojoj, jag och min kompis malin har gjort något riktigt skamligt.
Restan lämnar jag åt er fantasi

Är det vad jag tror så har jag svårt att se att det ska vara skamligt...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Mina ram minnen https://www.inet.se/artikel/5308804/g-skill-8gb-2x4096mb-cl9-... ,kommer aldrig in till Inet, beställde ett datorpaket, dom sa att ramen skulle komma in den 6 augusti, men nu är det den 14, dom har fortfarande inte hamnat i lager och jag beställde datorpaketet den 3 augusti... Ganska besviken.

Visa signatur

|CM Haf 922|GTX 560 ti oc|G.Skill 8GB CL9 1600Mhz Ripjaws Gaming|Intel Core 2500k 3,3ghz|FSP Aurum 700W|P8P67 PRO REV B3|CM Hyper 212 plus|Hörlurar: AKG K 480 NC|

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Ojojojojoj, jag och min kompis malin har gjort något riktigt skamligt.
Restan lämnar jag åt er fantasi

Struntat i dammsugningen denna veckan?

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem

både ledsen och glad.

Resan till Kroatien var perfekt!!!
Dock ledsen för helgen men kom, så missade man axwell mfl som spelade.
Sen fredagen,dagen innan vi skulle åka så skulle faithless mfl lira

man lackade ur just pga man missade dom, uthus spelning, spärrat av hamnpromenaden för att kunna ha världensstörsta utomhus disco.

Dock är det redan bestämt att vi ska tillbaka till kroatien nästa år, så vi ska pricka in någon spelning då när vi är där.

EDIT: Hur kunde man missa :S

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

Struntat i dammsugningen denna veckan?

Pfff det är väl inget, jag tror... att de skyfflade in allt under sängen när det städade!

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Skrivet av gammarayburst:

Pfff det är väl inget, jag tror... att de skyfflade in allt under sängen när det städade!

Guud vad busiga de är asså!

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Jatack:)

Hm, minecraftkartan börjar bli hel men får inte riktigt addonsen att funka till Overviewer, irriterande^^

Skrivet av Ala_95:

Är det vad jag tror så har jag svårt att se att det ska vara skamligt...

Skrivet av Markthegreat:

Struntat i dammsugningen denna veckan?

Inte för att göra er besvikna, men vi gjorde inte det ni förmodligen tror
Det här klassar nog in under det dummaste jag någonsin gjort....
Vi körde bil fulla en liten bit genom stan

Sen så gick jag balansgång på räcket över järnvägsbron... Men det är ganska värdsligt om man jämför med att köra bil.......
Strulade med en annan kompis på dansgolvet också, men vi är bara vänner såatteeehhh

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anton_mjor:

Inte för att göra er besvikna, men vi gjorde inte det ni förmodligen tror
Det här klassar nog in under det dummaste jag någonsin gjort....
Vi körde bil fulla en liten bit genom stan

Sen så gick jag balansgång på räcket över järnvägsbron... Men det är ganska värdsligt om man jämför med att köra bil.......
Strulade med en annan kompis på dansgolvet också, men vi är bara vänner såatteeehhh

Ja det var väldigt idiotiskt. Hade kunna sluta väldigt illa. Förstår inte hur man tänker.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av anton_mjor:

Inte för att göra er besvikna, men vi gjorde inte det ni förmodligen tror
Det här klassar nog in under det dummaste jag någonsin gjort....
Vi körde bil fulla en liten bit genom stan

Sen så gick jag balansgång på räcket över järnvägsbron... Men det är ganska värdsligt om man jämför med att köra bil.......
Strulade med en annan kompis på dansgolvet också, men vi är bara vänner såatteeehhh

Nu vart jag djupt besviken

Permalänk
Skrivet av Shimonu:

Ja det var väldigt idiotiskt. Hade kunna sluta väldigt illa. Förstår inte hur man tänker.

Vi tänkte ungefär såhär: "Alex svarar inteeeeee, vi kommer inte in och får sovaaaaaaa...... Vi dör hellre än att sova i bilen!!!!!! Max 2ans växel och köra lugnt så går det säkert bra."

Skrivet av tcntad:

Nu vart jag djupt besviken

Tur du inte blev stolt

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Vi tänkte ungefär såhär: "Alex svarar inteeeeee, vi kommer inte in och får sovaaaaaaa...... Vi dör hellre än att sova i bilen!!!!!! Max 2ans växel och köra lugnt så går det säkert bra."

Får du ens köra lagligt i nyktert tillstånd, är du 18 eller över ?

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Skrivet av jooelhoglund:

Får du ens köra lagligt i nyktert tillstånd, är du 18 eller över ?

Ja, det är klart jag har körkort. Men det var ändå inte jag som körde, jag satt bara och höll i handbromsen.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Ja, det är klart jag har körkort. Men det var ändå inte jag som körde, jag satt bara och höll i handbromsen.

Jaha, det är väl ändå ganska idiotiskt att åka/låta henne köra. Liten bit verkar vara gå avstånd eller taxi om man är lat

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem

Åker dit för rattfylla om man bara flyttar en bil någon meter.
sen att man låter andra köra fulla oavsett fart,ställe osv osv visar att man inte direkt har något samvete.

själv har jag hindrat några kompisar från att köra fulla oavsett situation.
Vad hade ni gjort om en olycka hadet skett?
trevligt och ha det i bakhuvudet när man vet att man hade kunna hindra det.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av jooelhoglund:

Jaha, det är väl ändå ganska idiotiskt att åka/låta henne köra. Liten bit verkar vara gå avstånd eller taxi om man är lat

Jag ska inte försvara det vi gjorde, men det var inget som slog oss då och båda hade trashade omdömen.
Ärligt talat hade jag inte ens haft taxi som ett alternativ om jag vart nykter eftersom det är så dyrt.
Det mest puckade var att vi säkert gick den dubbla sträckan vi åkte innan vi kom till bilen. När vi väl var framme hos Alex, som vi skulle sova hos, och porten var låst slog det slint i tänket.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Skrivet av Toivo83:

Åker dit för rattfylla om man bara flyttar en bil någon meter.
sen att man låter andra köra fulla oavsett fart,ställe osv osv visar att man inte direkt har något samvete.

Håller med, skulle inte andra råka ut för faran skulle jag inte bry mig men det är inte bara den som kör full som kan råka illa ut

Skrivet av anton_mjor:

Jag ska inte försvara det vi gjorde, men det var inget som slog oss då och båda hade trashade omdömen.
Ärligt talat hade jag inte ens haft taxi som ett alternativ om jag vart nykter eftersom det är så dyrt.
Det mest puckade var att vi säkert gick den dubbla sträckan vi åkte innan vi kom till bilen. När vi väl var framme hos Alex, som vi skulle sova hos, och porten var låst slog det slint i tänket.

Ja taxi är inte billigt men finns av en anledning, krockar du med en bil och 1-5 pers dör och båda bilar går sönder så är det fortfarande många gånger billigare med taxi.

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607