Prissänkning, BenQ 24" LCD E2400HD

Permalänk
Avstängd

Hämtade precis ut min (L)
Kan inget annat än att säga Kärlek. Så himla snygg och bra för det priset. Inga döda pixlar. Funderar på att köpa några till.

musmattan var okej, självklart döljde de komplett loggan på deras sida och sweclockers. Men gör det inget, fick ju den gratis

Tack komplett!

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Medlem

Har precis fått igång min E2400HD, tog ett tag för skärmen (datorn?) att känna av varandra. Nu fungerar skärmen iaf.

Min enter-knapp på skärmen var väldigt mycket trögare än de andra knapparna, tror det var därför som jag inte lyckades få datorn att hitta skärmen då den inte gjorde något när jag tryckte på den knappen.

Jaja, väldigt nöjd med skärmen än så länge iaf. Ska se hur stor skillnad det blir efter kalibrering.

Visa signatur

I like turtles!

Permalänk
Medlem

ahhhh varför köpte jag ipod touch ?!

jag köpte en dag före prissäkningen på benq 24" ...

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh varför ?!

Permalänk
Medlem

avtryckarfingret har talat... den är på väg ...

Visa signatur

http://www.kindredspirits.nu - skön goth utan förbehåll

Permalänk

Strykande åtgång, från 100+ på lager igår till 33 just nu.

Edit1: ett par minuter senare 30 st. ^^

Edit2: Ni som vill ha en får skynda er, bara 18 kvar nu =D

Precis som när jag köpte min 42" Tv från komplett. Över 100st försvann på en vecka.

Visa signatur

Intel i7 920 | Asus P6T | OCZ Gold 1600MHz 6Gb | Asus GTX 560 Ti | Antec 300

Permalänk
Medlem

27/5: Erbjudandet gäller endast så långt lagret räcker!

MÅSTE BESTÄLLA NUUUU !

FAN VARFÖR KÖPTE JAG EN IPOD TOUCH FÖRRIGÅR

Permalänk

Beställde precis. Stog att det var 5 stycken kvar på lager när jag beställde, och efter beställningen stog det fortfarande 5. Valde att hämta den på hämtbutiken i Stockholm. När jag kollar på beställningen står det "... förväntat sänddatum 2009-06-06", undrar varför så sent?

Permalänk

Tur att ja beställde den i tisdags dåxD men frakten brukar aldrig ta så här lång tid:S

Permalänk
Medlem

om den säljer så bra, tror ni att de beställer mer med samma sänkt pris?

Permalänk
Medlem
Permalänk

Förhoppningsvis så gör dom det.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Markenswe
Tur att ja beställde den i tisdags dåxD men frakten brukar aldrig ta så här lång tid:S

Fick också lång tid på din frakt? Sjätte juli här...

Permalänk

kiwiz:
Beställde den i tisdags, då stod det förväntat sänddatum 28/5 nu har dom skickat den iaf, kl 10 imorse så förhoppningsvis har jag den hemma imorgon.

Permalänk
Medlem

Självklart är man alltid sent ute