Dela till Xbox 360

Permalänk
Medlem

Dela till Xbox 360

Jag får inte till delningen av mina prylar till min 360. Jag har gett upp alla försök att använda Media Center på 360n eftersom den inte kan spela upp .avi. Istället vill jag använda den "gamla metoden", alltså att öppna filer via dashboarden efter att ha ställt Video/Music Source till min dator, där alla filer ligger.

Jag lyckas dock inte dela ut allt jag vill kunna visa på 360n. Problemet är att datorn bara vill dela ut de tre standardmapparna för media: Bilder, Musik och Video. Vad jag vill göra är att lägga till min stora mediamapp i listan över saker som ska delas till 360n, men hur jag än försöker så visas inte filerna på 360n.

Jag har testat att högerklicka på mappen och dela ut till Alla med Läsarbehörighet, vilket inte gjorde någon skillnad. Jag har lagt till hela mappen i WMP-biblioteket, vilket inte heller gör någon skillnad.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK GPU: Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ subtimings
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x

Permalänk

Prova detta:
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=28479

Har inte själv fått det att fungera så bra men testa..

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS