Webhallen - bonusnivåer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kallamamran:

Ah... Ordinarie för Manda+Galaxy+Parkera+Besserwisser+Kontroll kanske, men funkar ju inte heller

1490+599+6990+445+2189=11713

Dold text
Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Medlem
Skrivet av arganis:

1490+599+6990+445+2189=11713

Dold text

Äh... Jag som skrev "149059969904452189" 🤣

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk
Medlem

Hur fungerade det för er som fått achievements för skilling blanco som frös inne?

Har 8 st i inventory, men inga achivements. Har ni kvar era också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av serdyllon:

Hur fungerade det för er som fått achievements för skilling blanco som frös inne?

Har 8 st i inventory, men inga achivements. Har ni kvar era också?

Jag har fått achievement för dem samtidigt som de ligger kvar.

Visa signatur

Phanteks P400A RGB : Asus Prime X570-P : Ryzen 9 5900X : Corsair H100X : 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600CL14 : Sapphire Nitro+ 6800 XT : Xiaomi 34" Curved 3440x1440 : Playseat Evolution Alcantara : Thrustmaster T300RS GT / Ferrari SF1000 Edition Add-on : HP Reverb G2

Permalänk
Medlem

Nån som köpt något från Steelseries under Black Week men inte fått achievement? Har fått allt annat från Black Week..

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thumbii:

Nån som köpt något från Steelseries under Black Week men inte fått achievement? Har fått allt annat från Black Week..

Nu har jag inte köpt något från Steelseries men jag saknar minst ett achievement på saker jag köpt under black week som inte tillhör de exklusiva som gick att få då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Magicanz:

Missade supersonic med ett par minuter idag, glömde bort att köerna var lite längre såhär i början av "black friday"

Idag fick jag mina black friday achievements, och supersonic (och stream hjälpen 2020?) hoppade med! Dock fick jag inte cyber Monday achievement, det fanns ett sådant, va?

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy

Permalänk
Medlem
Skrivet av Magicanz:

Idag fick jag mina black friday achievements, och supersonic (och stream hjälpen 2020?) hoppade med! Dock fick jag inte cyber Monday achievement, det fanns ett sådant, va?

Stämmer bra, de har en för Cyber Monday.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ztomten:

Stämmer bra, de har en för Cyber Monday.

https://i.imgur.com/ZRm36uk.jpg

Kollade precis, och realizade att jag inte hade köpt något på cyber monday...
Oops

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy

Permalänk
Medlem
Skrivet av ztomten:

Stämmer bra, de har en för Cyber Monday.

https://i.imgur.com/ZRm36uk.jpg

Båda Steelseries achievements lyser med sin frånvaro hos mig.. 🤔

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Medlem

Någon här som tagit detta achievment och vet om det är inom 12 månader från första eller om alla måste tas samma år t.ex. 2021?

"Groupie
25 000 XP
Tagit en selfie i 15 butiker under ett år (skicka till selfie@webhallen.com)"

Permalänk
Medlem
Skrivet av [Qvist]:

Någon här som tagit detta achievment och vet om det är inom 12 månader från första eller om alla måste tas samma år t.ex. 2021?

"Groupie
25 000 XP
Tagit en selfie i 15 butiker under ett år (skicka till selfie@webhallen.com)"

Det är 12 månader ifrån första bilden togs, så kan vara ifrån olika år.
Var så för mig.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ztomten:

Det är 12 månader ifrån första bilden togs, så kan vara ifrån olika år.
Var så för mig.

Tack, då har jag några månader kvar 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thumbii:

Nån som köpt något från Steelseries under Black Week men inte fått achievement? Har fått allt annat från Black Week..

Ger en update: Hörde av mig till Webhallen och dom la till dom manuellt. Vet inte om det blivit något litet fel där nånstans men det verkar så eftersom dessa achievements inte kom in automagiskt, om någon undrar

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Medlem

Är det bara för mig som den extra rabatten på fyndvaror helt verkar utebli? Det spelar ingen roll om jag är inloggad eller ej, får ändå samma pris trots att det står som medlemsförmån att jag ska få 8,5% på fyndvaror. Finns det några ytterligare krav för att rabatten ska gälla, krävs det till exempel att produkten ska finnas i Weblager istället för i butikslager eller liknande? @Webhallen

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

Är det bara för mig som den extra rabatten på fyndvaror helt verkar utebli? Det spelar ingen roll om jag är inloggad eller ej, får ändå samma pris trots att det står som medlemsförmån att jag ska få 8,5% på fyndvaror. Finns det några ytterligare krav för att rabatten ska gälla, krävs det till exempel att produkten ska finnas i Weblager istället för i butikslager eller liknande? @Webhallen

Jag kollade precis då jag köpte en fyndvara igår och jag såg att det fanns två likadana med kartongskada för samma pris. Jag fick mina 15% rabatt som jag ska få enligt min nivå när jag jämför med den som finns kvar och icke inloggat läge.

Den enda grejen jag har koll på är att det inte gäller vid en kampanj.

Visa signatur

SPELA: 13900K - Gaming X Trio 4090
LEVA: OnePlus 12 - MacBook Air M2 13"
PLÅTA: Canon C70, R3, 1DX mkII, BMPCC6K
LYSSNA: KRK Rokit RP8 G4, Beyerdynamic DT 1990 PRO
FLYGA: DJI FPV, Avata

Permalänk
Medlem

Såg att det var dubbel EXP hela januari hos wenhallen.

Jag har sedan tidigare 2st dubbel EXPperk på nästa köp.
Innebär det att jag kommer få x8 på mitt nästa köp eller stackas inte multiplar =)?
Eller adderas varje x2 för sig?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Såg att det var dubbel EXP hela januari hos wenhallen.

Jag har sedan tidigare 2st dubbel EXPperk på nästa köp.
Innebär det att jag kommer få x8 på mitt nästa köp eller stackas inte multiplar =)?
Eller adderas varje x2 för sig?

Det brukar vara att du får 2x på ursprungsbeloppet tre gånger, så totalt 4x.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThisIsDansk:

Det brukar vara att du får 2x på ursprungsbeloppet tre gånger, så totalt 4x.

Misstänkte det, oavsett är det ganska bra om man handlar för en del.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Jag har sedan tidigare 2st dubbel EXPperk på nästa köp.

Hmm, menar du att du har två stycken x2 Double taps på din profil?
Det lär bara användas en per köp, dvs du kan inte stacka upp dem för att maxa ett inköp.
(och @ThisIsDansk har rätt i att man "adderar" multiplierna med varandra)

Så det lär väl bli en x3 i praktiken?

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Hmm, menar du att du har två stycken x2 Double taps på din profil?
Det lär bara användas en per köp, dvs du kan inte stacka upp dem för att maxa ett inköp.
(och @ThisIsDansk har rätt i att man "adderar" multiplierna med varandra)

Så det lär väl bli en x3 i praktiken?

Den tanken slog mig inte, så ja, då blir det "bara" 3x.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Hmm, menar du att du har två stycken x2 Double taps på din profil?
Det lär bara användas en per köp, dvs du kan inte stacka upp dem för att maxa ett inköp.
(och @ThisIsDansk har rätt i att man "adderar" multiplierna med varandra)

Så det lär väl bli en x3 i praktiken?

Ja så borde det bli. Behöver inte handla något alls, men funderar på att köpa något litet bara för att se hur det fungerar

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Behöver inte handla något alls, men funderar på att köpa något litet bara för att se hur det fungerar

That’s how they get you 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thumbii:

Ger en update: Hörde av mig till Webhallen och dom la till dom manuellt. Vet inte om det blivit något litet fel där nånstans men det verkar så eftersom dessa achievements inte kom in automagiskt, om någon undrar

Saknar dessa jag med, får bli ett mail till kundtjänst gällande det.

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 Ash | Corsair SF750 | Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition
AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix B550-I Gaming | Alpenföhn Blackridge (NF-A12x15 Chromax)
Corsair Vengeance LPX 32gb @ 3600Mhz | MP600 Pro 2TB + 970 Evo Plus 1TB

Samsung Odyssey G7 27" | Razer Deathadder Elite | GMMK Pro Olivia / Ikki68 Dreamscape | Steelseries Arctis 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Ja så borde det bli. Behöver inte handla något alls, men funderar på att köpa något litet bara för att se hur det fungerar

Hmm, fast om du ska maxnyttja din x2 (och den extra x2 för januari) så är det ju bättre att köpa något dyrare. Kanske dumt att "slösa" double tap på nån skitgrej, om du vill gamea systemet

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Hmm, menar du att du har två stycken x2 Double taps på din profil?
Det lär bara användas en per köp, dvs du kan inte stacka upp dem för att maxa ett inköp.
(och @ThisIsDansk har rätt i att man "adderar" multiplierna med varandra)

Så det lär väl bli en x3 i praktiken?

Hur använder man ens sina double taps? Har fyra stycken men verkar inte ha använts på några köp alls? Hur använder man supply dropsen alls?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrisj:

Hur använder man ens sina double taps? Har fyra stycken men verkar inte ha använts på några köp alls? Hur använder man supply dropsen alls?

Konstigt, sist jag julhandlade användes en automatiskt såvitt jag minns.
Det kanske finns nån beloppsgräns att den inte triggar om man köper något riktigt billigt?

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Konstigt, sist jag julhandlade användes en automatiskt såvitt jag minns.
Det kanske finns nån beloppsgräns att den inte triggar om man köper något riktigt billigt?

PS5 är väl inte jättebilligt, köpt lite annat för mellan 800-8000 per gång också men ser ingenstans att de skulle ha använts.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrisj:

PS5 är väl inte jättebilligt, köpt lite annat för mellan 800-8000 per gång också men ser ingenstans att de skulle ha använts.

Den ska användas automatiskt, ifall den inte använts så är det nog bara att meddela kundtjänst.
Det syns inte direkt dock. Utan det är först när du hämtat ut paketet som den syns (dvs efter några dagar).

Den användes när jag köpte min TV under BF.
Blev ett väldigt fint poängtillskott

Quad XP Weekend: +50970 XP
Double Tap: +16990 XP

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrisj:

Hur använder man ens sina double taps? Har fyra stycken men verkar inte ha använts på några köp alls? Hur använder man supply dropsen alls?

Du borde kunna se om de är oanvända under Kundprofil -medlemsförmåner, under rubriken är Aktiva perks. Alltså om de listas där är de oanvända.