Skatetråden - disskusion, sick lines osv.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Decar
Attans! Kommer inte åt Ea-Nation någon annan som har detta problem? skulle lira live innan men kunde inte nå Ea-Nation o på så sätt inte skapa ett konto o spela :'(

Forumare: Jag gjorde precis en sak för PlanB så jag får åka i deras lilla hall

Verkar vara nere, går inte att logga in på sin skate-profil på deras sida heller.

Permalänk
Medlem

sägs om lite onlinespelande ikväll?

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
sägs om lite onlinespelande ikväll?

Nja det är ju champions league!

Håller på att fotas för skater of the year nu

Visa signatur

peace

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av analog
Nja det är ju champions league!

Håller på att fotas för skater of the year nu

Skit i fotbollen

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

är med på onlinespel om det blir ett par stycken,

klara nyss xgames street eventet, på tok för lätt. tur att Mega Rampen är lite svårare

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
är med på onlinespel om det blir ett par stycken,

klara nyss xgames street eventet, på tok för lätt. tur att Mega Rampen är lite svårare

Den är ju också lätt
Blev en ikon precis!

Visa signatur

peace

Permalänk
Medlem

96,86 me fs shifty tail grab 720 och sen en rocket air 900

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Är inne på skate, säg till om ni vill lira så kör vi!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Jag har skaffat det nu!

650 svettiga riksdaler blev det, men nu ska det bli åka av. Imorgon efter skolan bänkar jag mig

Permalänk

Lägg till mig. GT: bananplanta

Fredrik

Visa signatur

Origin/Steam: bananplanta
Cooler Master HAF 912+ | Seasonic 650W | Asus ROG Strix Gaming Z270F | i7 7700K | CM Hyper 212 Evo | Corsair Vengeance LPX DDR4 16GB 3200 MHz | Gigabyte GTX 1080 Extremt Gaming 6 GB | Samsung 970 Evo Plus m.2 500GB | Western Digital Blue SN570 m.2 1TB

Permalänk
Medlem

Går det inte att byta sponsorer? Lite drygt om man väljer en sponsor och sen ångrar sig vilket jag gjorde. :/

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Det är bara att starta om

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Ok just vad jag va rädd för. :/ Vad är fördelarna med en sponsor bortsett från att man får gratis saker?

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Ok just vad jag va rädd för. :/ Vad är fördelarna med en sponsor bortsett från att man får gratis saker?

Du får 100 dollar extra per challenge du gör för brädsponsor, om du nu använder deras bräda..sen är det givtvis mindre summa för resten av de olika sponsorerna.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

F** kommer inte åt ea-nation. Undrar vad som kan va fel? står typ "Ea nation is currently unavible.." bla bla
Någon som vet vad jag kan göra åt det?

Visa signatur

Xbox Live Gamertag - decaar
Zepto Mythos !

Permalänk

Shit vad svår '360 Flip to FS Crooked'-challengen är. Slet en timme med den igår o nästan en timme idag.

Fredrik

Visa signatur

Origin/Steam: bananplanta
Cooler Master HAF 912+ | Seasonic 650W | Asus ROG Strix Gaming Z270F | i7 7700K | CM Hyper 212 Evo | Corsair Vengeance LPX DDR4 16GB 3200 MHz | Gigabyte GTX 1080 Extremt Gaming 6 GB | Samsung 970 Evo Plus m.2 500GB | Western Digital Blue SN570 m.2 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pHeerB
Nu var det ju väldigt längesen jag spelade THPS2, annars har jag ju spelat UG, UG2, AM Wasteland en hel del när spelen släpptes..

Jag tycker iallafall att skate. är sjukt mycket bättre än alla tony hawk spel.
Men det beror ju helt på hur man ser det också, det är ju svårt att jämföra ett spel som släpptes för flera år sedan med ett spel som släpptes för några dagar sedan.

Grafiskt sätt så är ju skate. såklart snyggare än dem äldre TH spelen, även snyggare än TH P8 (enligt mig)

Animationerna är också bra mycket bättre. Visserligen hade TH P8 också motioncapture men jag tycker skate. har lyckats fånga realismen i animationerna mycket mer. T.ex, i TH P8, om du gör en boardslide ner för ett räcke och landar lite snett på marken så rör sig gubben inte ett dugg och du har fortfarande lika bra fart som du hade innan om inte bättre.
I skate. så syns det verkligen när snubben landar lite "sketchy", han försöker att inte ramla av brädan och vevar med armarna och har sig, och din far reduseras mycket.

Kontrollerna, har inte mycket att säga. Dom är underbara, Ea har verkligen lyckats att fånga känslan. När du t.ex gör en kickflip över en bänk så känns det fruktansvärt mycket när du "poppar" brädan upp i luften. Man lever sig verkligen in i spelet.

Jadu.. Det är svårt att jämföra med ett såpass gammalt spel men jag tycker iallafall att skate. slår Tony hawk serien med hästlängder, på alla fronter.

Ska kanske tillägga att jag är ute efter realism i spel, då tony hawk är arkad så är det inte riktigt mitt spel.

Är du också ute efter samma sak som jag, ja då är skate. ett måste

Nu kanske du inte var ute efter den infon jag gav dig men, ni som är har ju iallafall fått lite ;D

Det verkar vara ett givet köp, tack för att du tog dig tid

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Du får 100 dollar extra per challenge du gör för brädsponsor, om du nu använder deras bräda..sen är det givtvis mindre summa för resten av de olika sponsorerna.

Sen kommer följdfrågan; Vad sjutton ska man med alla pengar till?

Hur mkt har ni?

Visa signatur

peace

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fredrikandersson
Shit vad svår '360 Flip to FS Crooked'-challengen är. Slet en timme med den igår o nästan en timme idag.

Fredrik

Den var lite smådryg, att göra en 360 flip ensamt är inga problem, sak samma med FS Crooked.
Men när man ska kombinera dessa två blir det hjärnsläpp, typ 360 pop shove it to FS Crooked eller 360 flip to FS nose.
Tog nog säkert 20 min innan jag slutligen satte den.

Som en bonus fixade jag även den där photo session där man ska göra manual på de två boxarna, nötte som bara den för några dagar sedan och så sätter man den på första försöket idag...
Har antagligen blivit bättre efter (alldeles för många) spelade timmar, eller så hade jag tur, men vem bryr sig så länge tricket slutligen sitter.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 l Nätdel: EVGA Supernova G2 750W l Moderkort: ASUS Z97-A
Processor:
Intel Core i5 4690K l RAM: A-Data 16GB l Grafikkort: MSI GeForce GTX 970 Gaming 4G
SSD: Samsung EVO 250GB l Hårddisk: Toshiba 2TB l OS: Win 10

Permalänk
Medlem

Gah! Min tumme har flickit-abstinens.

Infinite Wisdom, får man fråga vad du gjorde för nåt på boxarna? Satt och kämpade i säkert en halvtimme innan jag gav upp. Antingen landade jag i grind, eller så tappade jag fart pga manualen på första boxen.

Märkte att det gick lite lättare att landa i nosemanual, men då är det däremot trixigare att ta sig över gapet.. Måste sätta det idag!

Helst vill man ju att det ska vara nåt snyggt och verkligt också. Typ kickflip nosemanual to half-cab manual, eller nåt.

Edit: Jaaaaaa!!! Äntligen! Blev dock inget superspeciellt.. kickflip manual to kickflip manual

Visa signatur

patrikphoto.se
pojkar spelar fotboll, män åker skateboard.

Permalänk
Medlem

Fan vad jag längtar hem nu Brukar aldrig ha hemlängtan när jag är borta men nu har jag inget att göra och är 45mil ifrån mitt xbox och min kopia av SKATE

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Är inne på skate, säg till om ni vill lira så kör vi!

Gärna... Måste bara iväg och köpa spelet och hem till syrran så man får tillgång till ett 360

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Infinite Wisdom
Den var lite smådryg, att göra en 360 flip ensamt är inga problem, sak samma med FS Crooked.
Men när man ska kombinera dessa två blir det hjärnsläpp, typ 360 pop shove it to FS Crooked eller 360 flip to FS nose.
Tog nog säkert 20 min innan jag slutligen satte den.

Som en bonus fixade jag även den där photo session där man ska göra manual på de två boxarna, nötte som bara den för några dagar sedan och så sätter man den på första försöket idag...
Har antagligen blivit bättre efter (alldeles för många) spelade timmar, eller så hade jag tur, men vem bryr sig så länge tricket slutligen sitter.

Ska ge mig på't nu igen, nu har jag 5 timmmar kvar innan jag ska till jobbet, då borde jag ju hinna sätta skiten
Den där man ska göra manual på två boxar klarade jag på andra försöket Rätt kul hur olika man klarar saker o ting Har fixat alla Photo Sessions nu, tre Film Sessions kvar. Två Spots kvar att hitta.

Fredrik

Visa signatur

Origin/Steam: bananplanta
Cooler Master HAF 912+ | Seasonic 650W | Asus ROG Strix Gaming Z270F | i7 7700K | CM Hyper 212 Evo | Corsair Vengeance LPX DDR4 16GB 3200 MHz | Gigabyte GTX 1080 Extremt Gaming 6 GB | Samsung 970 Evo Plus m.2 500GB | Western Digital Blue SN570 m.2 1TB

Permalänk
Medlem

släpps det till Ps3 imorgon? står 5 oktober på FZ. Vill bara ha det confirmed

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stisse
släpps det till Ps3 imorgon? står 5 oktober på FZ. Vill bara ha det confirmed

11:e enligt webhallen,

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fredrikandersson
Ska ge mig på't nu igen, nu har jag 5 timmmar kvar innan jag ska till jobbet, då borde jag ju hinna sätta skiten

Fredrik

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Jag klarade det

Fredrik

Visa signatur

Origin/Steam: bananplanta
Cooler Master HAF 912+ | Seasonic 650W | Asus ROG Strix Gaming Z270F | i7 7700K | CM Hyper 212 Evo | Corsair Vengeance LPX DDR4 16GB 3200 MHz | Gigabyte GTX 1080 Extremt Gaming 6 GB | Samsung 970 Evo Plus m.2 500GB | Western Digital Blue SN570 m.2 1TB

Permalänk
Medlem

Alltså racingen! Jag blir galen.

Jag kan leda med typ 20 sekunder, sen helt plötsligt kommer de andra helt galet fort och åker ikapp mig. Är det något jag har missat? Nån slags boost-knapp?

Btw så är racingen det tråkigaste jag någonsin har varit med om. Suck. Önskar att jag kunde hoppa över skiten.

Visa signatur

patrikphoto.se
pojkar spelar fotboll, män åker skateboard.

Permalänk
Medlem

racingen är tråkig ja, men ja hade inga problem med det. Misslyckades max 2 gånger på varje bara pusha hela vägen och ramla inte så ska det vara lugnt

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

fyfan vad jag älskar spelet!

vi får fixa lite gaming sessions sen när vi freeskatar osv osv.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
racingen är tråkig ja, men ja hade inga problem med det. Misslyckades max 2 gånger på varje bara pusha hela vägen och ramla inte så ska det vara lugnt

Exakt det jag gör. Pushar och pushar, ramlar aldrig. Men likförbannat kommer de "sittandes" och åker förbi i 900 knyck.

Visa signatur

patrikphoto.se
pojkar spelar fotboll, män åker skateboard.