Permalänk
Medlem

ok ska ringa imorgon o fråga!

EDIT: Kollade nogrannare, nu ser jag att det står 1. 500KM | 2. 5000km | 3. 10000km | 4. 15000km

så jag antar att den första servicen är 500km som det står.

Permalänk
Medlem

Måste blåsa liv i denna tråd på nytt!! Verkligen bra tråd. Dåså. Nån som har erfarenhet av att direktinspruta en moped? Fundrar på att etanolkonvertera och direktinspruta Derbin går i 70 just nu med bara strypningen borta och Hebo tryckavlopp (inte undervägs). Varvstoppet är på (elektriskt), men utan går den i 90. 13/56 har jag på, bakhjulet i 4:an med gasen nästan i botten är inget problem ;)(sista pushen av avloppet behövs för att få uppden) 17,5 mm dellorto fögge Ska kanske dreva om sen så man får upp den lättare och den i te går lika fort. Kompisen blev fast för att ha kört i 60, 200€ böter, ombesiktning, och körförbud på obestämd tid. Bäst att vara på säkra sidan dåxD

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Det finns nån scooter som har direktinsprut. Minns inte vad den heter, men den går trimma med en specialkassett till gameboy.
En bekant hade en sån och den gick som fan.
Nu har vi bilar dock

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Det finns nån scooter som har direktinsprut. Minns inte vad den heter, men den går trimma med en specialkassett till gameboy.
En bekant hade en sån och den gick som fan.
Nu har vi bilar dock

http://www.twostrokerider.se/artiklar/481

Permalänk

Hehe. Märks på artikeln att det inte är så värst många fler än de som är unga nog att köra mopederna som är intresserade nog att skriva om det.
Dat grammar.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

lite najs allt dedärn:) grammatiken var det ju lite si o så med, men vad kan man. Skulle kanske va nåt att pröva på. Att bli sponsrad för det skulle säkert inte heller va så svårt, miljövänligare blir den ju, och om man kör mycket så syns ju klistermärkena på moppen mycket, och så får företaget bra med reklam Specialarbete på 9:an blir självklart etanolkonvertering, direktinsprutning får vi se, om jag får sponsorer så

Skickades från m.sweclockers.com