Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av audio
Fint bygge!

btw är det så fint väder där nere?! Fan vi här uppe i stockholm är det bara 0 gradigt och slask

Vi har skit fint väder här nere

13 plusgrader och sol och snön är borta nästan överallt

Mycket fint bygge
Fortsätt så!

Visa signatur

Kan starkt rekommendera Honeygain. Dela din internetuppkoppling och få betalt. Används inte för något konstigt utan saker som SEO, Ad verification och App testing.
Använd gärna min länk så får du $5 att starta med :)
https://r.honeygain.me/PONTU9D128

Permalänk
Medlem

Tack för alla positiva kommentarer

Hittade knappen som ska användas som startknapp. Tanken med det hela är att knappen kommer sitta i mitten på fronten (iaf så ser dte ut i mitt huvud, stämmer kansk einte med realiteten senare) med en liten gloria av plexiglas kring sig som kommer lysa blått.

Typ borrar 6 mm större hål än vad knappen är, sätter plexi i hålet och borrar sedan upp för knappen, detta resutlerar i en 3 mm ring kring knappen.

Permalänk

vet att det e lite "noobigt", men kan någon rita ett elshema på en "powerknapp"

Permalänk

helt sjukt snyggt bygge .. bra att du planerar ordentligt på hur du ska göra med sladdarna! skulle gärna gjort ngt liknande om ja hade kunnat svetsa! 10p

Visa signatur

TRöTT På iNGET TRöTT På ALLT

Permalänk
Medlem

Ser fram emot nästa update.

Visa signatur

Det du inte vet, lider du inte av.

Permalänk

nice:D , det ska bli ett nöjje att följa ditt projekt.

Permalänk
Medlem

hade varit kul att fått reda på den slutgiltiga vikten sen ^.^ skjysst bygge!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rufio

Sen så fick jag en trevlig överraskning i förrgår när jag gjorde min dagliga koll i elektronikskroten på vårt område efter fynd

2 stycken hårddiskar, en Seagate på 120 GB och en Samsung på 160 GB
Testade och funkar utmärkt, undar varför dom blev slängda, men jag är lycklig

Folk är märkliga.. hmm bägge 2 är inhandlade på Itel i Lund.

Vilket område är det måtro?

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk

coolt bygge LYCKA TILL.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

glöm inte beta svetsningarna

Visa signatur

Jag tar väl en kaka, jag tar kanske två
gamertag: http://card.mygamercard.net/SV/aj203.jpg

Permalänk
Medlem

men en update är väl på sin plats snart ?

Visa signatur

Veni Vidi Vici

Permalänk

ser bra ut.

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rufio
Jo det känns faktiskt lite lyxigt att ha tillgång till alla maskiner

-------

Durkplåt som någon sa var min plan från början men det kostar :S Har iofs inte betalat ett öre hittills men om vi börjar ta stora plåtar och kapa så vill nog chefen ha pröjs.

Lexan får jag gratis av min far, hade varit ganska snyggt med svartmålad ram och sen 8 mm lexan på det Har en vecka på mig att bestämmam mig vad det blir för nåt.

lyx med sådana kontakter också!

great bygge btw!!

Visa signatur

Weeei... Gud är god =)