Vägen Till Körkort - Ett program av mig

Permalänk
Medlem

Vägen Till Körkort - Ett program av mig

Halloj!

Har under de senaste 2 åren pillat på ett körkortprogram. Programmet går vid namn Vägen Till Körkort & kan laddas ned via följande adress: www.vagentillkorkort.se

Programmet är utvecklat i C++(Visual Studio Express), med SDL samt Chilkat som externa bibliotek.

Varför utvecklade jag programmet? Tanken var att bli bättre på programmering samtidigt som jag studerarade för kortet.

Resultatet blev ganska bra & jag valde att släppa programmet för allmänheten.

Programinnehåll:
- Oändligt med kunskapsprov
- Oändligt med övningar
- Ladda ner de senaste frågorna med ett klick
- Håller koll på att du har den senaste uppdateringen
- Erhåll prestationer
- Se statistik
- Egen profil
- Se felsvar & få dem förklarade
- Bildfrågor(inte så många just nu)
- Smart uppslagsfunktion för frågor
- Tipsfunktion

Nu söker jag helt enkelt lite feedback!

Ladda ner från www.vagentillkorkort.se
Ange produktnyckel "GRATIS".

VH

Visa signatur

[IT-Dept]
Ryzen 1700 OC - 32 - 1070

Permalänk
Medlem
Skrivet av martin_cs:

Nu söker jag helt enkelt lite feedback!

Under systemkraven står det "512 Mb ram" vilket troligen borde vara "512 MB RAM".

Permalänk

Ska prova genast, håller på med MC kort.

Permalänk

Jay klarade teoriprovet på marginalen 52 poäng. Sen var det också 9 år sedan jag tog körkort

Permalänk
Medlem
Skrivet av iXam:

Under systemkraven står det "512 Mb ram" vilket troligen borde vara "512 MB RAM".

Du har så rätt. Ändrar det

Skrivet av spicy_mama:

Ska prova genast, håller på med MC kort.

Tyvärr är programmet utvecklat för behörigheten B : /

Visa signatur

[IT-Dept]
Ryzen 1700 OC - 32 - 1070

Permalänk
Skrivet av martin_cs:

Du har så rätt. Ändrar det

Tyvärr är programmet utvecklat för behörigheten B : /

Har du tankar för A kort? behöver hjälp med frågor? Jag är inte så långt kommen men jag kan absolut föra anteckningar

Permalänk
Medlem

@spicy_mama: