Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thewall
Då ses vi i multiplayer ikväll

Ok Om jag inte är ute på annat håll och yrar men adda Bayhazed i Live.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 64AthloN
Ok Om jag inte är ute på annat håll och yrar men adda Bayhazed i Live.

Tänk om man vore så ung så man kunde gå ut och yra en fredagkväll

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thewall
Tänk om man vore så ung så man kunde gå ut och yra en fredagkväll

Senast jag tittade så hade det inte mkt med ålder att göra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Senast jag tittade så hade det inte mkt med ålder att göra

Yrandet går bra men man blir så jäkla dålig dagen efter

Nu är det dags att dra hem från jobb, see ya in the trenches!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thewall
Yrandet går bra men man blir så jäkla dålig dagen efter

Nu är det dags att dra hem från jobb, see ya in the trenches!

Japp..Fast det värsta var att yrandet började ren igår För idag så var det självstudier

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pazu
vad spelar det för roll när spelet e låst till 30 fps.. ett actionfyllt spel i 30 fps, fan vad synd, annars e spelet verkligen bra, spelar det me min polare, om det hade varit 60 rena fps hade jag ansett spelet bland de 5 bästa någonsin, men tyvär så förstör bilduppdateringen mycket av upplevelsen.

Du är ju rent blåst. 30 fps, 60 fps, same shit. Sålänge det inte Hackar eller verkligen segar till spelar det fan ingen roll.
Ungefär som cs-töntarna som tvunget vill ha exakt 101 fps. Grow up.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pazu
vad spelar det för roll när spelet e låst till 30 fps.. ett actionfyllt spel i 30 fps, fan vad synd, annars e spelet verkligen bra, spelar det me min polare, om det hade varit 60 rena fps hade jag ansett spelet bland de 5 bästa någonsin, men tyvär så förstör bilduppdateringen mycket av upplevelsen.

Köp spelet och sluta klaga på att du vet att det är 30FPS när det ändå flyter perfekt

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Hej vänner!
Jag funderar på att köpa xbox 360. Det ska vara chippat och med hårddisk men tyvär så har jag kommit fram till att ja inte kan komma åt en hårddisk med mer än 20 GB. Någon som vet om det finns att få tag på större hårddisk?

Tacksam för svar

Visa signatur

AMD

Permalänk
Medlem

Att chippa en xbox360 är inte samma sak som att chippa en gammal xbox.
Det enda ett chip gör på en 360 är så att du kan boota backuper, och det behöver man inte ens ett chip till.
Du kan alltså inte installera andra dashboards och spela spel/film/homebrew från hårddisk...så vad du ska med en större hårddisk (som inte kommit/kommer) vet jag inte!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jak0ob
Hej vänner!
Jag funderar på att köpa xbox 360. Det ska vara chippat och med hårddisk men tyvär så har jag kommit fram till att ja inte kan komma åt en hårddisk med mer än 20 GB. Någon som vet om det finns att få tag på större hårddisk?

Tacksam för svar

Du ska flasha, inte chippa

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J

Permalänk
Medlem

Flashbox 360

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baleur
Du är ju rent blåst. 30 fps, 60 fps, same shit. Sålänge det inte Hackar eller verkligen segar till spelar det fan ingen roll.
Ungefär som cs-töntarna som tvunget vill ha exakt 101 fps. Grow up.

Håller med lite grann att 60 FPS är skönare att spela med än 30 FPS, inte något jag bölar över om det saknas. Men det ger ju en mer "mjuk" upplevelse.

Permalänk
Medlem

Jo det är klart att det ger en lite mjukare upplevelse, men jag är glad att föregående talare inte recenserar spel, att sänka poäng pga att det körs i 30fps istället för 60, när det inte laggar, hackar, eller ens har en enda laddningsskärm mellan banorna, det är bara löjligt!

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pazu
vad spelar det för roll när spelet e låst till 30 fps.. ett actionfyllt spel i 30 fps, fan vad synd, annars e spelet verkligen bra, spelar det me min polare, om det hade varit 60 rena fps hade jag ansett spelet bland de 5 bästa någonsin, men tyvär så förstör bilduppdateringen mycket av upplevelsen.

Sluta trolla i konsolltrådarna, eller gör det åtminstone i de andra också. De enda inlägg jag ser från dig handlar om uppdateringsfrekvensen i 360-spel, har inte sett dig klaga alls i PS3-tråden. Konstigt att du inte har behov av att nämna det i den tråden när du absolut måste skriva det här med jämna mellanrum, vad kan det bero på?

Du kan väl börja bidra till tråden istället för att klaga på samma sak om och om igen.

Nej förresten, håll dig till PC-spel för någon konsoll borde du nog inte befatta dig med. Du kommer bara bli besviken när det är så många spel du inte kan köpa eftersom de körs i 30 fps.

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Medlem

Han kan ju lira Ultimate Mortal Kombat 3 eller Lumines i 60fps, de är skitbra spel. Detta var Nästan sarkasm, men vid närmare eftertanke så är de faktiskt bra spel

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Inaktiv

Säga vad man vill om fps men hellre 30 stabila FPS än hoppande mellan 20-200 som vissa pc spel gör!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av W|ckerMan
Säga vad man vill om fps men hellre 30 stabila FPS än hoppande mellan 20-200 som vissa pc spel gör!

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av W|ckerMan
Håller med lite grann att 60 FPS är skönare att spela med än 30 FPS, inte något jag bölar över om det saknas. Men det ger ju en mer "mjuk" upplevelse.

Exakt. Är fpsen stabil så tycker jag att man "vänjer" sig, jag känner helt enkelt inte av att det är lite ryckigt.

Permalänk

ja vet inte vad fan detta jäkla fps hit o dit dagis fasone,r spela inte om du inte klarar av det. Jag har en 360 inte ett spel jag har spelat har laggat nånting alls.

fungerar klockrent ser jävligt bra ut

ohh just ja man behöver inte uppgradera färatt få spelen o se snygga ut.

som PC tex där ett grafikkort kostar 6000 kr för att kunna spela senaste spelen....jisses

ja ja alla har vi rätt till en åsikt fattar bara inte varför alla klagar ska fan i mig klaga jag också när PS3 kommer

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv

Resistence fall of man på PS3 har visat sig vara låst till 30 oxå.. blir så förbannad, tar hellre hälften så lite detaljer men med stabil 60 fps, kolla bara på Timesplitters på PS2, så jävla mycket frameraten gör för ett spel, allt handlar om animation, 60 är perfekt och behövs inte mer någonsin (blanda inte ihop renderingsmöjligheterna med CRT-teknikens brister), 30 är enligt min mening betydligt sämmre och förstör stora delar av upplevelsen.

Permalänk
Medlem
Citat:

- Here are the latest Japanese console hardware sales for the week of October 30 - November 5:

1. DS Lite - 113,097 [5,477,109] units
2. PSP - 23,725 [1,473,473] units
3. PlayStation 2 - 20,982 [1,216,764] units
4. Xbox 360 - 6,580 [91,529] units
5. GBA SP - 1,443 [209,885] units
6. GB Micro - 1,299 [131,982] units
7. GameCube - 647 [69,653] units
8. Nintendo DS - 373 [956,534] units
9. GBA - 20 [3,201] units
10. Xbox - 0 [1,696] units

Riktigt högt antal sålda enheter i japan just nu, vist 6k är inte mycket i gämförelse till de andra konsollerna men värkar som Blue Dragon hypen värkar ta fart där just nu

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pazu
Resistence fall of man på PS3 har visat sig vara låst till 30 oxå.. blir så förbannad, tar hellre hälften så lite detaljer men med stabil 60 fps, kolla bara på Timesplitters på PS2, så jävla mycket frameraten gör för ett spel, allt handlar om animation, 60 är perfekt och behövs inte mer någonsin (blanda inte ihop renderingsmöjligheterna med CRT-teknikens brister), 30 är enligt min mening betydligt sämmre och förstör stora delar av upplevelsen.

Vi vet att du är besatt av FPS, men ingen annan i hela världen bryr sig så sluta tjata.

Permalänk

Över 100k sålda DS Lite, men inte EN ENDA Xbox, och bara 20 GBAs?
Helvete, japaner är ena duktiga på att glömma saker. När 9/10 av befolkningen troligtvis aldrig har hört talas tio år gamla rockhjältar, och en viss spelkonsol som är fem år gammal inte säljs alls... Då är något fel. xD

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Över 100k sålda DS Lite, men inte EN ENDA Xbox, och bara 20 GBAs?
Helvete, japaner är ena duktiga på att glömma saker. När 9/10 av befolkningen troligtvis aldrig har hört talas tio år gamla rockhjältar, och en viss spelkonsol som är fem år gammal inte säljs alls... Då är något fel. xD

PS2 är förövrigt nästan 7 år gammal och kolla in hur den säljer. Sedan vem vill ha en GBA när det finns DS.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pazu
Resistence fall of man på PS3 har visat sig vara låst till 30 oxå.. blir så förbannad, tar hellre hälften så lite detaljer men med stabil 60 fps, kolla bara på Timesplitters på PS2, så jävla mycket frameraten gör för ett spel, allt handlar om animation, 60 är perfekt och behövs inte mer någonsin (blanda inte ihop renderingsmöjligheterna med CRT-teknikens brister), 30 är enligt min mening betydligt sämmre och förstör stora delar av upplevelsen.

Undra hur du klarar och se på film som har 25fps eller något.

Permalänk
Medlem

PAL har 24fps, NTSC har 21 eller hur va det?

Dvärgen du menar väl 100% ingame, inte 100% av alla achievements? Är trade uppe nu?
Nån som vill lira CoD3 inatt? Eller TDU för den delen, ni som är med i swec klubben.
Bara att lägga till mig och invita

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem

Är det några planer på ett CoD3 demo? Vill helst pröva innan/om jag inskaffar det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baleur
PAL har 24fps, NTSC har 21 eller hur va det?

Dvärgen du menar väl 100% ingame, inte 100% av alla achievements? Är trade uppe nu?
Nån som vill lira CoD3 inatt? Eller TDU för den delen, ni som är med i swec klubben.
Bara att lägga till mig och invita

Nä trade är inte uppe, så det blir 99% av allt. Men efter som inte trade är uppe så räknar jag det som 100;) Men annars har jag alla, bilar, alla hus, gjort alla race, uppdrag osv.

Men i alla fall, den 15 nov kommer där en patch som gör så trade fungerar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baleur
PAL har 24fps, NTSC har 21 eller hur va det?

PAL = 25, NTSC = 30, Film = 24

Varför man klarar se film trots låg fps är pga motionblur.

Sändingar på tv är dock interlaced (halva bilden varannan frame i dubbla hastigheten). Dvs PAL = 25 frames utspridda på 50 halvor.