MSN Messenger fönster

Permalänk
Medlem

MSN Messenger fönster

Finns det något hett tips om hur man kan få möjligheten att flytta fönstren vart man vill på skärmen(vill ha dem allra högst upp) ?

Permalänk
Medlem

Fatta musen.. tryck på knappen.. flytta

Visa signatur

• AMD Ryzen 7 7800x3D • 32Gb G.Skill TZ5 Neo RGB DDR5 • XFX Radeon RX 6900XT Speedster Merc 319 Black Limited • Kingston Fury Renegade 1Tb M.2 NVMe • Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop • Fractal Design Torrent • Internet 500Mbit Bredband2 •

Permalänk
Medlem

AndersT du kanske inte har lagt märket till det än men om du försöker ha ett fönster allra högst upp på skärmen så åker det ner automatiskt, det är det jag vill kunna göra..

Permalänk
Medlem

Allways on top på ett konversationsfönster eller? Förstår inte riktigt

Permalänk
Hedersmedlem

Högst upp? Always on top finns ju som sagt om du menar på den ledden, och om du menar högst upp på skärmen så är det åtminstone för mig att bara dra dit fönstret.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

Tror jag vet varför det blev "missförstånd", om ni trycker så att ni tar bort meny-raden högst upp på era fönster så kommer ni sedan inte att kunna dra upp fönstren högst upp på skärmen, men om ni kör med en fet meny(som jag inte vill ha) så går det dock.. antar att alla ni kör med menyn och därför trode att jag va bäng i skallen ;)...

EDIT: DVS inte AOT

Permalänk
Medlem

Jorå går visst att flytta fönstret eftersom jag kör utan meny själv Bara klicka och dra mellan visningsbilderna exempelvis

Permalänk
Medlem

men om du försöker ha ett fönster allra högst upp på skärmen så åker det ner automatiskt?

Permalänk
Medlem

Ja se där ja det åker ner någon centimeter men det beror nog på att om du tar fram titelraden eller vad det nu kallas för så syns lite av den och med andra ord kan man inte flytta fönstret uppåt mer än så. Stör inte mig då jag har winamp liggande längst upp

Permalänk
Medlem

stör mig barnsligt nog väldigt mycket på det, men det verkar inte gå att lösa faktiskt..

Permalänk
Medlem

Antar att det har med att göra att menyn alltid finns även om den inte är synlig så att säga. Sen brukar jag stapla min msn konversationer nerifrån och upp. Har gjort så jag kan ha två i bredd och två i höjd i en fyrkant

Permalänk
Medlem